Τρίτη 3 Ιανουαρίου 2012

ΧΙΟΝΟΣΤΙΒΑΔΑ ΑΝΤΙΔΡΑΣΕΩΝ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΑΤΑΝΤΙΑ ΣΤΗΝ ΟΠΟΙΑ ΟΔΗΓΗΣΕ ΤΗΝ ΕΘΝΙΚΗ ΛΥΡΙΚΗ ΣΚΗΝΗ Η ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΠΑΣΟΚ ΚΑΙ ΤΑ ΚΟΜΜΑΤΟΣΚΥΛΑ ΤΗΣ!



Μορφή χιονοστιβάδας παίρνουν οι αντιδράσεις και καταγγελίες σε βάρος της ανάλγητης κυβερνητικής πολιτικής προς τους εργαζόμενους της Εθνικής Λυρικής Σκηνής και δη προς 250 ΑμεΑ που τους πέταξε στο δρόμο! Το παρακάτω κείμενο έχει αποσταλεί εδώ και έξι μήνες, από μία τέτοια εργαζόμενη της Λυρικής, την Κων/να Σταφέτα, προς όλο το Κοινοβούλιο, στο Ευρωκοινοβούλιο, στον Πρόεδρο της Δημοκρατίας, στον Πρωθυπουργό νυν και πρώην, σε όλους τους διακεκριμένους δημοσιογράφους, σε εφημερίδες και μέρος του τύπου, ηλεκτρονικού και έντυπου.

"Ονομάζομαι Κωνσταντίνα Σταφέτα. Είμαι 31 ετών. Το δεύτερο παιδί πολύτεκνης οικογένειας. Ο πατέρας μου είναι γνωστός διαπρεπής πρωταγωνιστής τενόρος εδώ και πολλά χρόνια. Από διετίας, πάσχω από ΑΠΟΜΥΕΛΥΝΩΤΙΚΗ ΝΟΣΟ - ΣΚΛΗΡΥΝΣΗ ΚΑΤΑ ΠΛΑΚΑΣ - και ήμουν εργαζομένη στην Ε.Λ.Σ. από το 2003 με συμβάσεις ορισμένου χρόνου, μέχρι και  την31/07/2011, οπότε και απελύθην.
 Η διοίκηση της Ε.Λ.Σ., ενώ όλες οι προϋποθέσεις συνηγορούσαν, να μου μετατρέψει τη σύμβαση σε καλλιτεχνική, όπως ο νόμος προστάζει, καθώς είμαι Διπλωματούχος Καθηγήτρια Χορού -  Σχολή Ραλλού Μάνου, Πιάνου και Ανώτερων Θεωρητικών ( Αρμονίας, Αντίστιξης, Φυγής ), δεν το έπραξε … Η απασχόληση μου στην Ε.Λ.Σ. είναι αμιγώς καλλιτεχνική, καθ' ότι ανήκω στο Τμήμα Αρχειακών Συλλογών, ως ερευνήτρια - τεκμηριώτρια ( τεκμηρίωση - καταχώριση - ψηφιοποίηση- έρευνα, που αφορούν σε όλες τις συλλογές που αποτελούν τον πλούτο του θεάτρου μας - κοστούμια βεστιαρίου, μακέτες κοστουμιών - σκηνικών, προγράμματα, δελτία τύπου, κριτικές παραστάσεων, αφίσες, καρτολίνες, μουσικά αποσπάσματα, ετήσιοι προγραμματισμοί, spartiti, παρτιτούρες κ.α.), υλοποιώντας τοιουτοτρόπως όλα τα προγράμματα τουΕ.Σ.Π.Α. - Ψηφιακή Σύγκλιση - Ευρωπαϊκή Ένωση. Έχω πολύ καλή γνώση αγγλικών και πολύ προχωρημένες γνώσεις Η/Υ(ιδιαίτερα εξειδικευμένα προγράμματα, λόγω της ενασχόλησης μου με τα ανωτέρω). Και είναι περιττό να αναφέρω ότι η νόσος μου δε με έχει εμποδίσει στην εργασία μου. Παρ’ όλα αυτά ο Καλλιτεχνικός Διευθυντής κος Μύρων Μιχαηλίδης και ο Πρόεδρος του Δ.Σ. κος Νίκος Μουρκογιάννης, παρ’ ότι ενημερώθηκαν πλήρως με τις ιατρικές γνωματεύσεις από το νοσοκομείο 
« Ευαγγελισμός », που αφορούσαν στη νόσο μου και ενώ γνώριζαν πλήρως και τα προσόντα μου, επέδειξαν ανεξήγητη σκληρότητα, επικαλούμενοι το νόμο περί συμβασιούχων. Είμαι βεβαία ότι θα ενσκήψετε στο «πρόβλημά» μου, ώστε να προσδοκώ στην επαναφορά μου στο μοναδικό λυρικό μας θέατρο, που αγάπησα από παιδούλα, δια… πατρικής μυήσεως και που μέχρι χθες διακονούσα μετά πάθους και δημιουργικότητας. Σας ενημερώνω ότι έχουμε απολυθεί ήδη 250 και έπονται και άλλοι μέχρι το τέλος του χρόνου...
 Σας παραθέτω μέρος των λόγων που ισχυροποιούν το δίκαιο αίτημά μου:
- ο Καλλιτεχνικός Διευθυντής κος Μύρωνας Μιχαηλίδης διατείνεται ότι είναι ο γενικός δερβέναγας του θεάτρου, με αποτέλεσμα να απολύει και να ΠΡΟΣΛΑΜΒΑΝΕΙ ή να ανανεώνει κατά το δοκούν. Μέχρι στιγμής αυτή είναι η πολιτεία του...
- βάσει νόμο που διέπει την Ε.Λ.Σ. το μόνο του δικαίωμα είναι η εισήγηση...
- διατηρεί στο θέατρο αυτή τη στιγμή συνταξιούχους και άτομα που πληρούν τα συντάξιμα
- επαναπροσλαμβάνει εργαζομένους , τους οποίους ο πρόεδρος, όταν εκτελούσε χρέη καλλιτεχνικού διευθυντή, τους είχε διώξει με ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΑ ΣΥΜΒΑΣΗΣ, λόγω ασύμφορης αμοιβής
- ανανεώνει συμβάσεις εργαζομένων, είτε μετατρέποντας τη σύμβασή τους σε καλλιτεχνική - ενώ ανήκουν στο τεχνικό προσωπικό, είτε σε ΕΙΔΙΚΟΥ ΣΥΝΕΡΓΑΤΗ... 
- ενώ σε όλα τα σωματεία εργαζομένων ισχυρίστηκε ότι η πόρτα για όσους απέλυσα δεν έχει κλείσει, διότι μπορούν να διεκδικήσουν τη θέση τους μέσω ΑΣΕΠ, προσλαμβάνει σαφώς εκτός ΑΣΕΠ και μάλιστα με παχυλούς μισθούς... - οι δε προσλήψεις του αφορούν σε παραγκώνιση - υποβάθμιση εργαζομένων με εξαιρετική εμπειρία στο αντικείμενό τους...
Και τώρα στο δια ταύτα...
Αντιπαλεύω με το πιο "απεχθές" πρόσωπο της διοίκησης της Ε.Λ.Σ.
Δε νομίζω ότι άλλος υπάλληλος έχει περάσει των παθών του τον τάραχο, όπως εγώ...από τη μία να έχω να αντιμετωπίσω τη νόσο μου και από την άλλη την απαράδεκτη και λυσσαλέα συμπεριφορά του Καλλιτεχνικού Διευθυντή Μ. Μιχαηλίδη, ο οποίος με τη χατζάρα του, αφαιρεί το δικαίωμα της υπάρξεώς μου στο λυρικό μας θέατρο...και με παραπέμπει σε δευτεροβάθμια επιτροπή με σκοπό να πιστοποιηθεί η ύπαρξη της νόσου μου, καθώς επίσης και κάποιο πιθανό ποσοστό αναπηρίας...ώστε με αυτό τον τρόπο να με εξαιρέσει και να με ξαναπροσλάβει.........
Σας ευχαριστώ εκ των προτέρων γιατο χρόνο σας...και ευελπιστώ ότι θα πιέσετε με τον τρόπο σας τους ανάλγητους πρώην εργοδότες μου!!!
Τελώ υπό τη στήριξη όλων των ΑμεΑ της Ελλάδος και της Ομοσπονδίας Γυναικών Ελλάδος... 

Μετά τιμής,
Κ. Σταφέτα"  

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου