Παρασκευή 3 Φεβρουαρίου 2012

Η ΧΟΛΑΡΓΙΩΤΙΣΣΑ ΗΘΟΠΟΙΟΣ ΓΩΓΩ ΜΠΡΕΜΠΟΥ ΣΤΟ ΠΡΩΙΝΟ ΤΩΝ ΛΙΑΓΚΑ-ΣΚΟΡΔΑ!

brebouu
πηγή: myxolargos.gr
Δείτε τι είπε η Γωγώ Μπρέμπου στο Πρωινό μου για το κατά πόσο προσφέρει στο Δήμο από τη θέση της δημοτικής συμβούλου. Από το 5:20 μέχρι και το τέλος σχολιασμός για το πολιτικό σκηνικό και η αναφορά στο Δήμο:

Η Γωγώ Μπρέμπου μίλησε ακόμη στο περιοδικό ΕΓΩ για την ενασχόλησή της με τα κοινά. Για το αν είναι βαθιά πολιτικοποιημένη απάντησε: «Το βαθιά είναι μεγάλη κουβέντα. Ζούμε σε μια οργανωμένη κοινωνία και χρειάζεται κανείς να ερευνά και να είναι ενεργός. Δεν μπορώ να είμαι αδιάφορη. Πολιτικοποιημένη είμαι σίγουρα».
Για την ιδιότητα της δημοτικής συμβούλου στο Δήμο Παπάγο-Χολαργού ανέφερε: «Η ανάγκη μου να ασχοληθώ με τα κοινά γεννήθηκε για να σταματήσω να γκρινιάζω. Είπα ότι αν δεν κάνει αυτά που πρέπει ο Δήμος μου, θα βρίζω τον εαυτό μου. Έτσι αποφάσισα να δω όλο αυτό το σύστημα από μέσα», και καταλήγει: «Δεν εκμεταλλεύτηκα το όνομα μου για να βάλω υποψηφιότητα. Δεν πήγα στη Βουλή αλλά στο Δήμο μου. Είμαι γέννημα θρέμμα Xολαργού. Για να ασχοληθεί κάποιος με την πολιτική, πρέπει να έχει μεγάλη κατάρτιση, την οποία εγώ δεν έχω. Αν κάποια στιγμή αποφασίσω να την αποκτήσω, ίσως και να ασχοληθώ με την πολιτική».

 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου