Δευτέρα 23 Απριλίου 2012

ΤΟ ΜΕΓΑΛΟ ΘΥΜΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΤΩΣΗ ΔΕΝΔΡΟΥ ΣΤΟΝ ΧΟΛΑΡΓΟ!

"ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΤΙ ΝΑ ΚΑΝΩ, ΕΙΜΑΙ ΣΕ ΑΠΟΓΝΩΣΗ! ΠΩΣ ΘΑ ΠΛΗΡΩΣΩ ΤΙΣ ΖΗΜΙΕΣ;"
Δεν αναφερθήκαμε στο μεγάλο θύμα από την πτώση του δένδρου στην οδό Φανερωμένης στον Χολαργό, την περασμένη εβδομάδα!
Πρόκειται για την κα Π.Θ. (ζήτησε να μην αναφέρουμε τα στοιχεία της) της οποίας το αυτοκίνητο έχει υποστεί τεράστιες ζημιές από την πτώση της λεύκας (φωτό)
"Ο ουρανός του αυτοκινήτου, οι δύο πόρτες, το πορτ μπαγκάζ αλλά και ο ένας καθρέφτης, είναι οι ζημιές που φαίνονται. Δεν ξέρουμε τι άλλο όμως μπορεί να βγάλει το συνεργείο. Εάν έχει πιάσει και αμορτισέρ με την μεγάλη δύναμη που έπεσε ο όγκος του δένδρου; Αυτό δεν μπορώ να το ξέρω τώρα" μας είπε η κα Π.Θ.
Αυτό όμως που έχει κυριεύσει το θύμα είναι η απελπισία. "Δεν έχω λεφτά να πληρώσω τις ζημές του αυτοκινήτου. Είναι δώρο που μου έκανε ο πατέρας μου από τις δικές του στερήσεις και οικνομίες. Ο πατέρας μου έχει ήδη πέσει σε κατάθλιψη. Δεν ξέρω τι να κάνω και πού να απευθυνθώ. Ο μισθός στην δουλειά μου έχει κοπεί στην μέση. Πώς είναι δυνατόν να πληρώσω το κόστος αυτών των ζημιών και μετά να πάω να τα ζητήσω από τον δήμο; Δεν λέω, ο δήμος αναγνώρισε αμέσως την ευθύνη του. Εγώ όμως βρίσκομαι σε απελπιστική οικονομική κατάσταση. Πώς θα πληρώσω τις ζημιές του αυτοκινήτου;". 
Παρακαλούμε πολύ τον δήμο να δει με περισσότερη ζέση αυτή την περίπτωση και να παρακάμψει εάν μπορεί γραφειοκρατικές και χρονοβόρες διαδικασίες. Η τεχνητή κρίση  που μας δημιούργησαν τα πολιτικά λαμόγια μαζί με την Μέρκελ, έχει φέρει την απόγνωση σε εκατομμύρια νοικοκυριά. Ζημιές αυτού του είδους αποβαίνουν καταστροφικές για κάθε οικογένεια. Η γυναίκα αυτή αδυνατεί να πληρώσει, γιατί δεν έχει να δώσει, 3000 ή 5000 ευρώ, όσο μπορεί να στοιχίσει η ζημιά από την πτώση του δένδρου στο αυτοκίνητό της. Την ζητιάνα θα κάνει;
Και πες ότι με κάποιον τρόπο  βρήκε τα λεφτά και πλήρωσε το συνεργείο αυτοκινήτων. Μετά από πόσα χρόνια θα αποζημιωθεί από τον δήμο; Μετά από 3-4 χρόνια μέσω αγωγής;
Κύριοι της δημοτικής αρχής, οφείλετε σε τέτοιες περιπτώσεις να έχετε έτοιμες ή να βρείτε εναλλακτικές λύσεις.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου