Τρίτη 29 Μαΐου 2012

ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ Κ.ΒΕΛΟΠΟΥΛΟΥ (Με αφορμή & την συνέντευξη Καρατζαφέρη στον. Γ. Μιχαλόπουλο-Μ. Βραχιολίδη)


Κυριάκου Βελόπουλου
"Αν δεχόμουν να πάρω καρέκλα, θα με έλεγαν προδότη. Τώρα που δεν δέχτηκα να πάρω καρέκλα, λένε ότι δεν μου την έδωσαν...Τελικά ό,τι και να κάνεις βγαίνεις χρεωμένος" δήλωσε ο Κυριάκος Βελόπουλος σε γνωστό ραδιοφωνικό σταθμό.
“ Πήγα στην Κεντροδεξιά παράταξη ανταποκρινόμενος στο κάλεσμά της για εθνικούς λόγους . Στην Κεντροδεξιά παράταξη ανήκουν και άλλοι. Ανήκει και ο κ. Καμμένος και ο ΛΑΟΣ. Εγώ συμφώνησα με τις προγραμματικές δηλώσεις του κ. Σαμαρά για εκμετάλλευση του φυσικού πλούτου της χώρας. Κάτι που για 15 ολόκληρα χρόνια τώρα φωνάζω συνεχώς. Μακάρι λοιπόν να βρούμε όλα αυτά που μας ενώνουν και να κατορθώσουμε να κάνουμε την εκμετάλλευση αυτή του φυσικού μας πλούτου πραγματικότητα για να μπορέσει να έρθει η ανάπτυξη και να ανασάνει ο ελληνικός λαός. Αυτός είναι και ο λόγος που δεν ήμουν στην Συνδιάσκεψη της Νέας Δημοκρατίας. Δεν είμαι υποψήφιος, δεν είμαι στέλεχος, είμαι στρατιώτης της παράταξης. Εύχομαι όλα να πάνε καλά για την πατρίδα μου”.
"Κουράστηκα, απηύδησα -δεν θέλω να εμπλακώ άλλο. Με είπαν προδότη ενώ έφυγα μετά τις εκλογές. Αν έφευγα ενόσω  ήμουν βουλευτής τι θα λέγανε; Με τον Γ. Καρατζαφέρη διαφωνούσα πολιτικά, όχι για προσωπικούς λόγους. Δεν ήθελα να ψηφίσουμε το Μνημόνιο έλεγα όχι στην συγκυβέρνηση, είπα όχι σε Υπουργείο και τώρα λέω όχι σε βουλευτική έδρα. Κουράστηκα να είμαι ασυνεπής τόσα χρόνια χωρίς ο ίδιος να φταίω για αυτό. Δεν μπορώ άλλο να δέχομαι εντολές να κάνω κάτι που δεν το πιστεύω. ".
“Πρέπει επιτέλους να σταματήσουν όλες αυτές οι χυδαιότητες που λέγονται. Δεν έχω μιλήσει ποτέ υβριστικά για κανέναν και ούτε πρόκειται να το κάνω. Και κάτι ακόμη. Γράφουν διάφορα blog σενάρια πως δεν κατεβαίνω υποψήφιος  για τα 400 χιλιάρικα στο πόθεν έσχες μου. Το έχω δηλώσει και έχει ξεκαθαρίσει αυτό, δεν υπάρχει θέμα 400χιλιάδων ευρώ! Κάποια στιγμή πρέπει να σταματήσουν όλα αυτά τα χυδαιολογήματα”. Ελπίζω να το καταλάβουν και να καταλάβει ο ελληνικός λαός πως πρέπει να αποφασίσει με γνώμονα το καλό της πατρίδας του”. 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου