Κυριακή 17 Ιουνίου 2012

Ποια κόμματα δεν πρέπει να ψηφίσει ο ελληνικός λαός, σύμφωνα με αναγνώστη



πηγή: newsnow.gr
Εδώ περνάνε τα μηνύματα του τρόμου.
Οι ΓΕΡΜΑΝΟΙ ΜΑΣ ΕΚΒΙΑΖΟΥΝ. ΕΥΘΕΙΑ ΠΑΡΕΜΒΑΣΗ ΥΠΟΤΑΓΗΣ ΣΤΙΣ ΕΚΛΟΓΕΣ. Αν με καλείτε να απαντήσω ευρώ ή δραχμή δεν θα το κάνω αφου δεν έχω ούτε ευρώ για την οικογένειά μου. Άρα δεν με απασχορούν τέτοια ασχετα διλήματα. Έκανα την φορολογική μου δήλωση και θέλουν 1980 ευρώ. Δεν έχω πληρώσει μια δοση για το σπίτι. Τα χαράτσια έρχονται. Έιμαι πολύτεκνος. Ο γιος μου άνεργος. Η κόρη σπουδάζει. Τα τρόφιμα στα ύψη. Είμαι 46 ετων άρα νέος .Θέλω να ζήσω και εγώ. Τους εχω γραμμενους. ΝΔ-ΠΑΣΟΚ-Κουβελης φταινε. Αυτοι φταινε. Μαυρίστε τους. Αν βγουνε θα μας πανε 50 χρονια πισω. Θα δουλευουμε και θα πληρωνουμε. Θα μας τα παιρνουνε απο την τσεπη. Μην κανετε πισω. Μαυρο δαγκωτο μηπως και τη γλιτωσουμε.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου