Παρασκευή 19 Οκτωβρίου 2012

ΧΑΜΟΣ ΜΕ ΤΗΝ ΔΟΥ ΑΓΙΑΣ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗΣ ΣΤΟΝ ΟΜΟΛΟΓΟ ΔΗΜΟ!

ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΤΟΥ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ ΣΥΜΒΟΥΛΟΥ ΑΓΙΑΣ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗΣ ΦΩΤΗ ΑΛΕΞΟΠΟΥΛΟΥ
Ενημερώνω ότι: Ο Δήμαρχος Αγίας Παρασκευής προσπαθεί να βρει απεγνωσμένα έναν «αποδιοπομπαίο τράγο» ,προκειμένου να «καλύψει» την αδυναμία της πολιτικής του βούλησης  και την  αδυναμία από μέρους του στην πολιτική διαχείριση    της υπόθεσης με την απομάκρυνση της Δ.Ο.Υ Αγίας Παρασκευής.

 
Εγώ προσωπικά δεν είμαι διατεθειμένος να αναλάβω τον ρόλο αυτόν, και ας μου πετάει το «Μπαλάκι» ο Πρόεδρος του Δ.Σ κ. Βουτσινάς ,μαζί με τον Δήμαρχο Αγίας Παρασκευής.. (Να προσβάλω την συνεδρίαση, στην αποκεντρωμένη Διοίκηση)

Στην διάθεση όλων των συναδέλφων ,δημοτών και κάθε άλλου ενδιαφερόμενου είναι το email fproedros@yahoo.gr ,το κινητό μου τηλέφωνο 6939399941 ,το σταθερό της οικίας μου 2106003963 προς εξακρίβωση των καταγγελιών μου που θα διαβάσετε παρακάτω.:

Δηλώνω Ρητά και κατηγορηματικά ότι ουδέποτε καλέστηκα από τον Πρόεδρο του Δ.Σ κ. Βουτσινά η από τους υπάλληλους των Δημοτικών Οργάνων σε έκτακτη συνεδρίαση του Δημοτικού Συμβούλιου για το Θέμα  απομάκρυνσης της Δ.Ο.Υ Αγίας Παρασκευής .(18/10/2012)Ωρα 20:30 m.m.(Έκτακτο Δημοτικό Συμβούλιο συμφώνα με τα Μ.Μ.Ε που πραγματοποιήθηκε στον χώρο της εφορίας Αγίας Παρασκευής.)

Ενημερώνω ότι για το συγκεκριμένο θέμα είχε καταθέσει ο Επικεφαλής της Παράταξης «Νίκη για την Αγία Παρασκευή « Γιάννης Σταθόπουλος (15 ημέρες πριν) να μπει θέμα προς συζήτηση και συζητήθηκε στο χθεσινό Δημοτικό Συμβούλιο(17/10/2012) ως Δεύτερο(2ο ) θέμα!!!!! στην Ημερησία Διάταξη ..(17/10/2012) .Καμιά άλλη συνεδρίαση για το θέμα δεν πραγματοποιήθηκε, παρά το πλήθος ερωτήσεων( Εδώ και καιρό)  προς τον Δήμαρχο από πολλούς συνάδελφους, αλλά και από μένα προσωπικά τι μέλει γενέσθαι με την Δ.Ο.Υ Αγίας Παρασκευής.
Μετά Τιμής
Φώτης Αλεξόπουλος
18/10/2012

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου