Πέμπτη 29 Νοεμβρίου 2012

Ο ΔΗΜΑΡΟΣ ΞΥΔΗΣ ΓΙΑ ΤΟ ΝΕΟ ΣΗΜΑ ΤΟΥ ΔΗΜΟΥ ΠΑΠΑΓΟΥ-ΧΟΛΑΡΓΟΥ!



Κύριε Διευθυντά,

Αναφερόμενος στη με ημερομηνία 26 Νοεμβρίου επιστολή του δημοτικού συμβούλου κ. Ιωάννη Κεχρή, με την οποία ασκεί κριτική στην απόφαση του Δημοτικού Συμβουλίου και στους δημοτικούς συμβούλους που υπερψήφισαν και ενέκριναν το νέο σήμα (έμβλημα) του Δήμου μας, θεωρώ απαραίτητο να διευκρινίσω από την αρχή ότι θα είμαι ο τελευταίος που θα αμφισβητήσω το δικαίωμα του οιουδήποτε (πόσο μάλλον ενός δημοτικού συμβούλου και μάλιστα της μειοψηφίας) να ασκεί κριτική στις αποφάσεις του Δημοτικού Συμβουλίου και στις ενέργειες του Δημάρχου.

Επομένως, όσα κριτικά αναγράφει ο κ. Κεχρής στην επιστολή του δεν θα τα σχολιάσω, αφήνοντας στους συνδημότες μας να κάνουν αυτό, αν το θεωρήσουν σκόπιμο και αναγκαίο. Δεν θα κάνω όμως το ίδιο προκειμένου για τα σχόλιά του περί αυταρχικότητας που μου προσάπτει ο κ. Κεχρής, στην οποία αποδίδει το γεγονός ότι οι δημοτικοί σύμβουλοι του συνδυασμού μου (και όχι μόνο αυτοί), στην πλειοψηφία τους, ενέκριναν το νέο σήμα του Δήμου μας. Θα σχολιάσω, λοιπόν, μόνο αυτό, θέτοντας ρητορικά τα ακόλουθα ερωτήματα στον κ. Κεχρή:

α. οι θετικές ψήφοι για το σήμα των δημοτικών συμβούλων κκ Κ.Π. Τίγκα, Μ. Μουντάκη-Αθανασάκου, Μαρίας Δημητριάδου, Χρ. Πολυκαλά και Κ. Παπαγεωργίου οι οποίοι δεν ανήκουν ούτε στο συνδυασμό μου ούτε στην πλειοψηφία, οφείλονται και αυτές, Κύριε Κεχρή, στον «αυταρχικό» χαρακτήρα μου;

β. οι δημοτικοί σύμβουλοι κκ Αυγουρόπουλος και Νικάκη, οι οποίοι ανήκουν στην αντιπολίτευση και δεν καταψήφισαν στην ουσία το σήμα (ο πρώτος ψήφισε «ΠΑΡΩΝ» και η δεύτερη «ΛΕΥΚΟ») φοβήθηκαν και αυτοί, Κύριε Κεχρή, τον «αυταρχικό» χαρακτήρα μου και δεν ψήφισαν ΟΧΙ;
γ. Θεωρείτε κ. Κεχρή ότι οι 15 δημοτικοί σύμβουλοι του συνδυασμού μου που ψήφισαν θετικά  για το νέο σήμα, είναι όλοι φοβητσιάρηδες και κατώτεροι των περιστάσεων; και θεωρείτε ότι μόνο οι κκ Κ. Τσοχαλής και Αλ. Νομικός είναι αυτοί που δεν πτοούνται από τον «αυταρχισμό» μου;
δ. δεν αντιλαμβάνεστε ότι ο κάθε δημοτικός σύμβουλος έχει την προσωπικότητά του και τη γνώμη του που μπορεί να διαφέρει από τη δική σας; τι νοοτροπία  είναι αυτή, κ. Κεχρή, να θεωρείτε τους άλλους «πρόβατα» και όχι αυτοτελείς προσωπικότητες; βρήκατε έστω και ένα δημοτικό σύμβουλο της παράταξής μου ο οποίος να σας είπε ότι εγώ τους επέβαλα το τι θα ψηφίσουν;

Ως προς την πρόταση του κ. Κεχρή να είναι ο Περικλής «το κέντρο αναφοράς του λογοτύπου» (η έκφραση δική του), θα του υπενθυμίσω ότι αυτός, μέχρι που συζητήθηκε το θέμα στο Δημοτικό Συμβούλιο, επέμενε να είναι ο Υμηττός το κέντρο αναφοράς και αυτό πρότεινε ο ίδιος στο ζωγράφο κ. Σπυριούνη παρασκηνιακά. Ο Υμηττός, όμως, δεν είναι «μονοπώλιο» του Δήμου μας και, με το σκεπτικό του κ. Κεχρή, ο Υμηττός θα μπορούσε να είναι το σήμα 16 και πλέον Δήμων της Αττικής και ιδιαίτερα του Δήμου Δάφνης – Υμηττού ο οποίος φέρει και το όνομά του.

Εκτιμώ ότι στα παραπάνω ερωτήματά μου, ο κ. Κεχρής δεν μπορεί να δώσει απάντηση που να δικαιολογεί το χαρακτηρισμό μου ως αυταρχικού. Επομένως, ας σοβαρευτεί επιτέλους και ας αποφασίσει να ασκεί την κριτική του με τη σοβαρότητα και ευπρέπεια που πρέπει να διακρίνει το γραπτό (τουλάχιστον) λόγο ενός επιστήμονα και ενός στελέχους της αυτοδιοίκησης. Και, αν θεωρεί τον εαυτό του ως σωστή προσωπικότητα, θα πρέπει να καταλάβει ότι σωστές προσωπικότητες είναι και οι άλλοι συνάδελφοί του δημοτικοί σύμβουλοι, πολλοί από τους οποίους έχουν πολύ μεγαλύτερη από αυτόν θητεία στην Τοπική Αυτοδιοίκηση και έχουν λευκανθεί, υπηρετώντας επί δεκαετίες τη δημόσια διοίκηση και την αυτοδιοίκηση.

Ευχαριστώ για τη φιλοξενία.

Φιλικά



Βασίλειος  Ξύδης
Δήμαρχος Παπάγου – Χολαργού
Υποναύαρχος Π.Ν. εα

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου