Δευτέρα 24 Δεκεμβρίου 2012

ΚΑΛΗ ΝΥΧΤΑ …ΕΛΛΗΝΑ! Η ΚΡΙΣΗ ΕΙΝΑΙ ΔΙΚΟ ΣΟΥ ΦΤΑΙΞΙΜΟ. ΤΑ ΕΚΑΝΕΣ ΟΛΑ ΣΑΝ ΤΗ…ΜΟΥΡΗ ΣΟΥ!



ΠΑΡΑΜΟΝΗ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΩΝ, ΕΝΑ ΣΥΓΚΛΟΝΙΣΤΙΚΟ ΑΡΘΡΟ-ΤΟΜΗ ΓΙΑ ΤΑ ΑΙΤΙΑ ΤΗΣ ΚΡΙΣΗΣ ΚΑΙ ΤΟ ΑΥΡΙΟ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΟΣ. ΓΡΑΜΜΕΝΟ ΑΠΟ ΕΝΑΝ 80 ΕΤΩΝ ...ΣΟΦΟ ΤΗΣ ΖΩΗΣ! 
γράφει ο Γέρο-σοφός
sofos-geros
Τώρα στα στερνά μου, αντί να είμαι ήρεμος και γαλήνιος, μια και κουτσά-στραβά ολοκλήρωσα την επί γης πορεία μου ολοένα και περισσότερο καταλαμβάνομαι από ανησυχία. Για το αύριο, όχι το δικό μου, (80 χρονών είμαι, τι αύριο να έχω, αν δεν είμαι ανόητος;) μα για το αύριο αυτού τόπου και του λαού, του αξιοθαύμαστου και συνάμα αξιοδάκρυτου .
Δεν είναι η κρίση που βιώνουμε άγρια τα τελευταία 4 χρόνια ,αλλά το γενικό ηθικό ξεχαρβάλωμα ΟΛΩΝ μας... Με σμπαραλιασμένες τις ηθικές αξίες μας στήθηκε γύρω μας ένας τρελός χορός αρπακτικών ντόπιων και ξένων που περιμένουν να κατασπαράξουν τελειωτικά και τα σωθικά μας, και τον ορυκτό πλούτο αυτής της ευλογημένης γης... της υπέρτατης Ελλάδας μας!...
Προχθές βγήκαν στοιχεία πως η Ελλάς είναι η πιο διεφθαρμένη χώρα στον κόσμο! Για την ακρίβεια η διαφθορά πλακώνει όλο τον πλανήτη.
Ο δικός μας πολιτικός κλόουν Θ. Πάγκαλος, μέσα στη γενικότερη σύγχυση που τον παραδέρνει, είπε ίσως την αποκαλυπτικότερη ρύση για την ταυτότητά μας στα τελευταία 50 χρόνια: «ΜΑΖΙ ΤΑ ΦΑΓΑΜΕ». Μέσα στις δύο λέξεις αυτές, βρίσκεται όλο το δράμα της κατάπτωσής μας! Το αίτιο της σημερινής κρίσης "μας".
Από την ώρα που βάλαμε πάνω απ' όλα ως μοναδικό στόχο της ψεύτικης επιτυχίας μας το κέρδος, η πορεία του ανθρώπου έχει ημερομηνία λήξης. Βάλαμε στην άκρη τα ηθικά μηνύματα του Χριστού και περιφρονήσαμε ξεδιάντροπα τις υπέρτατες, θείες αξίες αυτών των ανεπανάληπτων Αρχαίων μας που θεωρούμε προγόνους μας, και που προλαλήσαν τα του Χριστού! Βαδίζαμε προς την καταστροφή, η οποία πια ήδη άρχισε. Ήδη είμαστε γυμνοί κι αδύναμοι να κάνουμε το παραμικρό. Γι αυτό κι όλοι μας δεν μπορούμε να καταλάβουμε τις μας συμβαίνει. Περιμένουμε αλλά δεν ξέρουμε τι περιμένουμε...
Κάποιον Μεσσία; Αλλά πια από το βρώμικο πολιτικό σκηνικό μας, δεν φαίνεται ούτε μύγα στον ορίζοντα. Και δεν υπάρχει σωτηρία, διότι πολύ απλά είμαστε εσωτερικά, ψυχικά ξεχαρβαλωμένοι και κυρίως μπερδεμένοι.
Άρα, για να γίνει κάτι ελπιδοφόρο πρέπει να γκρεμίσουμε όλα όσα κτίσαμε μέσα μας, στον τελευταίο μισόν αιώνα!
Και φτού κι από την αρχή να στήσουμε έναν καινούργιο κόσμο, που επιστημονικά και πρακτικά τούτο δεν είναι εφικτό. Δεν είναι εύκολο να γκρεμίσεις μέσα στο σπίτι σου συνήθειες και νοοτροπίες, δικές σου Ρε γεννήτορα Οικογενειάρχη! Για τις ψεύτικες "δάφνες" μας, που τις μεταλαμπαδεύσαμε ΟΛΟΙ... εγκληματικά στους απογόνους μας. Σ΄ αυτά τα υπέροχα παιδιά μας, που τα κάναμε σαν τη μούρη μας!
Για να γίνει η ανατροπή, θα χρειαστούν χρόνια, φωτισμός και δυνατή απόφαση αλλαγής πορείας για να ξαναβρούμε το δρόμο μας, τον αληθινό εαυτό μας, την πανέμορφη κληρονομιά μας, η οποία διατρέχει δραματικούς κινδύνους εξαφάνισής της, μια και οι οικονομικοί δολοφόνοι-κυρίως Τραπεζίτες, τα ίδια τα κράτη, μαζί με τους χρηματιστές, μάς περιμένουν αφού κι εμείς έχουμε παραδοθεί, ψυχή τε και πνεύματι στις βουλήσεις των αρπακτικών αυτών καιροσκόπων!
Το πνεύμα της αλληλεγγύης δεν μπορεί να ανατρέψει την κακάσχημη, θέση στην οποία βρίσκεται ο Ελληνισμός! Επιστρέψαμε στα 1951 αλλά σε χειρότερη...έκδοση! Οι άνθρωποι παρά τα βάσανά τους, τότε είχαν ελπίδα. Τραγουδούσαν. Τότε γεννήθηκαν -άνθισαν- οι υπέροχοι, μοναδικοί τραγουδιστάδες, Τσιτσάνης, Μπέλλου, Γαβαλάς, κι άλλοι Μέγιστοι, ων ουκ έστι αριθμός. Εκεί στη φτωχομάνα της Σαλονίκης, όπου εγώ περιδιάβαινα τα δρομάκια της, βίωσα στο σπίτι μου την Μπέλλου να τραγουδάει για τον πατέρα και τη μάνα μου!
Σήμερα, ούτε ελπίδα υπάρχει ούτε πια το υπέροχο χαμόγελο των Ελλήνων, ούτε πια τραγούδι!
Να γιατί ανησυχώ για το αύριο το δικό σας!
Να γιατί δεν έχω δικαίωμα στην αισιοδοξία! Γι' αυτό έχω και τα μαύρα μου σήμερα, παραμονή Χριστουγέννων.
Για ποιό λόγο να ελπίζω σε σένα, καταστροφέα σύγχρονε Έλληνα; Και θα πας αύριο να ξαναψηφίσεις τους καραγκιόζηδες της πολιτικής σκηνής; Αμερικανο-σπουδαγμένους που σε έφεραν στο... Αμήν; Πήγαινε πάλι στα ίδια μονοπάτια της καταστροφής σου.
Και κάτι τελευταίο: Καλά, δεν σας κάνει εντύπωση ότι το σόι της πλουτοκρατίας, δεν έχει βγάλει άχνα; Δεν τους νοιάζει που Ελλάδα ...φουντάρει; ΡΕ Βαρδή Βαρδινογιάννη, καταλαβαίνεις τις λέμε; Εσείς, οι ανεκδιήγητοι πολλαπλασιάζετε τα κέρδη σας. ΓΙ ΑΥΤΟ ΚΑΝΕΤΕ ΤΗ ΜΟΥΓΚΑ;
ΔΕΝ ΕΧΩ ΝΑ ΠΩ ΤΙΠΟΤΕ άλλο, απλά πεθαίνω... Σήμερα-αύριο! Καλή-νύχτα σας..ΚΑΛΗ ΝΥΧΤΑ ΕΛΛΑΔΑ! Χρόνια πολλά, αλλά ποιά; Αυτά που άλλοι έχουν σχεδιάσει για τα θλιβερά χρόνια που σας περιμένουν..
Εμένα; Όχι, δεν με περιμένουν, διότι εγώ πεθαίνω ήδη, λόγω ηλικίας!
Ανησυχώ όμως για το δικό σας αύριο!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου