Τρίτη 15 Ιανουαρίου 2013

ΕΙΡΗΝΗ ΒΕΝΤΟΥΖΑ ΓΙΑ ΞΥΔΗ: "Ο ΔΗΜΑΡΧΟΣ ΠΡΟΣΕΒΑΛΕ ΤΗΝ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΑ ΜΟΥ ΜΕ ΤΗΝ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ ΤΟΥ..."




 Επιστολή που λάβαμε από την κ. Βεντουζά, δίνει απάντηση στο ερώτημα που θέσαμε στον κ. Ξύδη, για ποιον λόγο δεν συμπεριελήφθη στους Αντιδημάρχους Παπάγου-Χολαργού, αν και αρχικά το όνομά της υπήρχε στους Αντιδημάρχους. 
Η κ. Βεντουζά ουσιαστικά εξηγεί τον λόγο που δεν αποδέχθηκε την πρόταση του Δημάρχου κ. Ξύδη, με την ακόλουθη επιστολή της:

Προς  την εφημερίδα ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΟΣ-ΔΙΠΛΩΜΑΤΙΚΟΣ ΠΑΡΑΤΗΡΗΤΗΣ
Υπόψη εκδότη κ. Μάκη Βραχιολίδη

Αγαπητέ κύριε Βραχιολίδη
Αφού ευχηθώ καλή χρονιά σε σας και την οικογένειά  σας,

θα ήθελα - για την ηθική τάξη των πραγμάτων,  και  κατά συνέπια όλων αυτών που την απαρτίζουν, όπως η αποκατάσταση της αλήθειας,  να μου επιτρέψετε να σας ενημερώσω  για τα εξής:
Με έκπληξη διάβασα στην διαδικτυακή σελίδα της εφημερίδας σας  (ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΟΣ-ΔΙΠΛΩΜΑΤΙΚΟΣ ΠΑΡΑΤΗΡΗΤΗΣ),  την απάντηση του Δημάρχου  κύριου Βασίλη Ξύδη  στην ερώτηση σας,
«γιατί  Δήμαρχε, απουσίαζε η κ. Βεντουζά από τους  Αντιδημάρχους;»
"Δεν αποφάσισα επισήμως για τους Αντιδημάρχους και συνεπώς και για την κ. Βεντουζά. Απλά υπήρχε ως σκέψη η πιθανότητα να την τοποθετήσω για Αντιδήμαρχο. Την οριστική μου απόφαση για όλους τους Αντδημάρχους θα την μάθετε με επίσημη ανακοίνωση".

Κύριε Βραχιολίδη
Ο διορισμός της αντιδημαρχίας  που αφορούσε τον τομέα Πολιτισμού-Παιδείας και Αθλητισμού, μου επιδόθηκε  σαφώς επισήμως  στις 2 Ιανουαρίου 2012,  από τον Δήμαρχο κύριο Βασίλη Ξύδη  κατόπιν συζητήσεων μας που είχαν λάβει χώρα  προηγούμενες μέρες, και που ανάμεσα τους,  υπήρχαν κάποιες σκέψεις του, τις οποίες χωρίς περιστροφές και  δισταγμούς είχα αποδεχτεί, όπως άλλωστε επιδόθηκαν και στους υπόλοιπους συναδέλφους - που ήδη εκτελούν  τα καθήκοντα τους,  - εκτός της παρουσίας της κυρίας Ρετσινιά που η θέση της αντιδημαρχιας, της γνωστοποιήθηκε, μετά την δική μου μη αποδοχή. 
Όμως,
η σκαιά συμπεριφορά του Δημάρχου, επίδειξη ισχύος,  εισβολή στη προσωπικότητα μου με επιχειρήματα χαμηλής υποστάθμης,- που δεν ξέρω σε τι  αποσκοπούσαν και γιατί  - κατά την συνάντηση της 2ας Ιανουαρίου στο γραφείο του,  κλόνισαν την εμπιστοσύνη μου.

Προκειμένου να προστατεύσω  ως όφειλα την  οντότητά  μου σαν άνθρωπος  και  εκλεγμένη Δημοτική Σύμβουλος  που εκτίθεται - εκ των πραγμάτων- σε δημόσια θέα,  σεβόμενη το εκλογικό σώμα ανεξάρτητα από ποιοι με ψήφισαν η όχι με έκαναν  να μην δεχτώ επ’ ουδενί αυτόν τον διορισμό.
Σε όλα αυτά αλλά και στα υπόλοιπα
που διεπράχθησαν – μετά την μη αποδοχή (μου) του αξιώματος της θέση της Αντιδημάρχου  Πολιτισμού –παιδείας και Αθλητισμού, από τον Δήμαρχο, δεν  θα ήθελα να προσθέσω και να  σχολιάσω τίποτα περισσότερο, σεβόμενη την δεκαετή πορεία μου στην Τοπική Αυτοδιοίκηση, την ουσιαστική και αδιάλειπτη  στήριξη  στο Δήμαρχο κύριο Βασίλη Ξύδη  και κατ’ επέκταση στο συνδυασμό της  ΝΕΑΣ ΠΟΡΕΙΑΣ και τέλος ακόμα  περισσότερο στον τόπο αυτό που με ανέδειξε, και που θα συνεχίσω να εργάζομαι για την καλύτερη ποιότητα και ανάδειξή του.
Καλά τα αξιώματα αλλά και σύνεση, και θάρρος ,και  όραμα, και δικαιοσύνη!..
Οι καιροί το επιβάλουν!..


Σας ευχαριστώ εκ των προτέρων για τη φιλοξενία
Ειρήνη Βεντουζά-Παπανικολάου
Δημοτική Σύμβουλος Παπάγου-Χολαργού
Συνδυασμού  ΝΕΑ ΠΟΡΕΙΑ



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου