Κυριακή 13 Ιανουαρίου 2013

ΞΥΔΗΣ: "ΔΕΝ ΑΠΟΔΕΙΚΝΥΕΤΑΙ ΟΤΙ Η ΛΙΣΤΑ ΕΙΝΑΙ ΓΝΗΣΙΑ. ΔΕΝ ΕΧΩ ΚΑ ΚΡΥΨΩ ΤΙΠΟΤΕ"

Επικοινωνήσαμε πριν από λίγο με τον κ. Ξύδη για να έχουμε την απάντησή του αναφορικά με το σημερινό δημοσίευμα του "ΕΘΝΟΥΣ". 
Ο κ. Ξύδης δήλωσε: "Δεν αποδεικνύεται από πουθενά ότι η λίστα που δημοσιεύει το "ΕΘΝΟΣ" είναι η επίσημη και γνήσια λίστα Λαγκάρντ. Είναι ακριβώς η ίδια λίστα που δημοσιεύτηκε και από το zougla.gr τον περασμένο Οκτώβριο. Καμία αλλαγή. Το ότι το όνομά μου περιλαμβάνεται σε αυτή δεν σημαίνει τίποτε. Δεν έχω βγάλει χρήματα στο εξωτερικό ούτε εδώ έχω. Δεν έχω να κρύψω τίποτε και ας έρθουν να με ελέγξουν. Έγινε από κάποιον κάποια καταγγελία σε βάρος μου κι έκτοτε το όνομά μου εμφανίστηκε σε αυτή τη λίστα. Επαναλαμβάνω όμως ότι αυτό δεν αποδεικνύει ότι είναι η επίσημη λίστα Λαγκάρντ". 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου