Σάββατο 5 Ιανουαρίου 2013

ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΣ Χ. ΖΑΜΠΟΥΝΗΣ: "ΗΜΟΥΝ ΠΛΗΡΩΣ ΕΞΑΡΤΗΜΕΝΟΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΚΟΚΑΪΝΗ"!

Μια αποκάλυψη που σοκάρει, κάνει ο Χρήστος Ζαμπούνης στο κεφάλαιο "Αμάρτησα για το παιδί μου" που περιλαμβάνεται στο τελευταίο του βιβλίο.
Πρόκειται για την αυτοβιογραφία του και μιλά για την περίοδο που έκανε χρήση ναρκωτικών και μάλιστα παραλίγο εξ' αιτίας τους να χάσει τη ζωή του.
Το απόσπασμα δημοσιεύει η Espresso.
«Πρωτοείδα κοκαΐνη σε ηλικία δεκαοκτώ ετών. Κάτι γνωστοί με κάλεσαν στο σπίτι ενός άλλου γνωστού και πάλι, ονόματα δεν λέμε, υπολήψεις δεν θίγουμε, κι εκεί έκανε την εμφάνισή του ένας ασημένιος δίσκος με μικρούς λόφους λευκής σκόνης. «Θέλεις να δοκιμάσεις;» με ρώτησε ευγενικά ο οικοδεσπότης. «Όχι, ευχαριστώ» απήντησα δίχως ίχνος αμηχανίας. Η αντίσταση κράτησε δεκαπέντε ολόκληρα χρόνια, με ένα μικρό διάλειμμα στον στρατό, όταν στον θάλαμο της 139 ΑΚ-ΜΜΟ έφτασε ένας μεγαλοκαλλιεργητής χασίς του όρους Παγγαίου. Εκεί πρωτομαστούρωσα από την παθητική εισπνοή. Και ύστερα «οι μικροί μου φίλοι» ανέλαβαν μετά κόπων και βασάνων να μου μάθουν την κανονική εισπνοή, διότι δεν ήξερα να καπνίζω και να ρουφάω μέσα καπνό. Το πραγματικό οχυρό έπεσε μετά τον βίαιο χωρισμό από τη μητέρα της κόρης μου και την εξαφάνισή τους προς άγνωστη κατεύθυνση. Το έδαφος ήταν πρόσφορο. Ήμουν μόνος, ήμουν σε συναισθηματικό αδιέξοδο από μια νέα πραγματικότητα, διότι δεν μπορούσα να διορθώσω την παλαιά. Στην αρχή ξεκίνησα δειλά -κάτι τσιγαριλίκια με παρέα- και στη συνέχεια έγινα πλήρως εξαρτημένος από τη «λευκή θεά», την κοκαΐνη... Ένα Σαββατοκύριακο ταξίδεψα στην Αθήνα κι έκανα αυτό που οι Αγγλοσάξονες ονομάζουν «drug party»: κλείστηκα στο σπίτι μου και κατανάλωσα, ο αθεόφοβος, δεκαπέντε γραμμάρια μόνος! Πήγα να πεθάνω... Ο κύριος λόγος όμως της απεμπλοκής μου από τα ναρκωτικά ήταν ότι ξαναβρήκα την κόρη μου» εξομολογείται στο κεφάλαιο «Αμάρτησα για το παιδί μου».
Ο Χρήστος Ζαμπούνης, από το 1980 έως το 1993 εργάστηκε ως ξεναγός. Το 1986 ξεκίνησε να δημοσιογραφεί ως ανταποκριτής ελληνικών περιοδικών στη Γαλλία, όπως «Τα Πρόσωπα», «ΈΝΑ», «Γυναίκα», «Κλικ», «Ταχυδρόμος», «Εικόνες». Στη συνέχεια υπήρξε ανταποκριτής της Γραμμής Α.Ε. και του «Ελεύθερου Τύπου» στο Παρίσι.
Το 1991 ξεκινάει η συνεργασία του με γαλλικά έντυπα όπως τα "Point de Vue", "Figaro", "Magazine" και "Paris Match". Επίσης συνεργάζεται με φωτοειδησεογραφικά πρακτορεία όπως το "Gamma Press", "Sigma Press" και το "GLMR". Μετά από 15 χρόνια παραμονής στη Γαλλία, επιστρέφει το 1999 στην Ελλάδα και για δύο περίπου χρόνια αναλαμβάνει την παρουσίαση της εκπομπής "PRIVE" στο τηλεοπτικό κανάλι Mega Channel.
Το 1997 ίδρυσε σε συνεργασία με την αδερφή του, Αυγή Ζαμπούνη, τον εκδοτικό οίκο «Φερενίκη», ο οποίος έχει εκδώσει πάνω από 100 τίτλους. Το 2000 αναλαμβάνει τη διεύθυνση του περιοδικού "Life & Style" έως το 2010. Από το 2005 έως το 2010 διετέλεσε σύμβουλος εκδόσεως του "Hello", ενώ από το 2005 αρθρογραφεί στην εφημερίδα «Πρώτο Θέμα».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου