Κυριακή 24 Φεβρουαρίου 2013

ΜΑΡΙΑ ΚΟΡΙΝΘΙΟΥ: ΕΝΤΥΠΩΣΙΑΚΗ ΚΑΙ ΤΑΛΑΝΤΟΥΧΑ!







Πρόκειται για τις πιο sexy Ελληνίδες του star system η οποία έκανε αισθητή την εμφάνισή της και μέσα από το dancing with the stars. Έχει δική της ραδιοφωνική εκπομπή στο σταθμό "Breakfast στα fm". Είναι τόσο εντυπωσιακή και σέξι ώστε είναι δύσκολο να πιστέψει κανείς ότι είναι παντρεμένη και έχει κι ένα παιδί. Εντυπωσιακή και σέξι, ως συνήθως, είναι επί σκηνής η  Μαρία Κορινθίου στην παράσταση που συμπρωταγωνιστεί μαζί με τη Βάνα Μπάρμπα.
Τις καμπύλες της βγάζει για άλλη μια φορά «βόλτα» η Μαρία Κορινθίου (αυτή την φορά «ντυμένες» με μαύρο κορμάκι και διχτυωτό καλσόν) στα πλαίσια της μουσικοθεατρικής παράστασης 50 χρόνια έρωτας που ανεβαίνει σε dance club της Γλυφάδας.

Μάθετε την ηλικία της Μαρίας Κορινθίου! Κι' όμως είναι...

Η Μαρία Κορινθίου γεννήθηκε στην Αθήνα στις 30 Δεκεμβρίου 1979 και μεγάλωσε στην περιοχή του Παλαιού Ψυχικού, όπου ζει μέχρι σήμερα.

Μόλις τελείωσε το Λύκειο μετακόμισε στη Βοστώνη για να σπουδάσει υποκριτική. Στη συνέχεια πήγε στη Νέα Υόρκη για να κάνει καριέρα και το 2005 επέστρεψε στην Ελλάδα.

Αρχικά εργάστηκε στο Ραδιόφωνο και μετά στην τηλεόραση όπου έγινε γνωστή μέσα από τους ρόλους της στις σειρές “Κρυφά Μονοπάτια’, “Singles” και “Γητευτής’.

Στην πορεία πήρε μέρος σε πολλές θεατρικές παραστάσεις και κινηματογραφικές ταινίες. Παντρεύτηκε τον ηθοποιό Γιάννη Αϊβάζη και μαζί απέκτησαν την μικρή τους Ισμήνη.

Όσο για την ηλικία της; Είναι 34 χρονών!
Μαρία Κορινθίου: «Οι γονείς μου χώρισαν όταν ήμουν 11 χρονών. Δεν θα ήθελα να το κάνω αυτό στην Ισμήνη μου»
Η Μαρία Κορινθίου σε συνέντευξή της μίλησε για τα παιδικά της χρόνια, το διαζύγιο των γονιών της αλλά και για την δική της οικογένεια.
«Ο μπαμπάς μου οικονομολόγος και η μαμά μου αισθητικός. Μεγάλωσα σε ένα όμορφο περιβάλλον. Είμαι μοναχοκόρη αλλά όχι μοναχοπαίδι. Ήμουν αντιδραστική. Μου αρέσει να παλεύω, δεν μου αρέσουν τα εύκολα. Οι γονείς μου χώρισαν όταν ήμουν 11 χρονών αλλά το πήρα καλύτερα από τα αδέλφια μου». Η ίδια δεν θέλει να ζήσει η κόρη της μια ανάλογη κατάσταση και προσπαθεί με τον σύζυγό της Γιάννη Αϊβάζη να έχουν μια όμορφη σχέση όπως είπε στην εκπομπή «JOY».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου