Κυριακή 10 Μαρτίου 2013

ΤΙ ΛΕΕΙ ΚΑΘΕ ΠΡΩΙ Ο ΣΑΜΑΡΑΣ ΌΤΑΝ ΣΗΚΩΝΕΤΑΙ ΑΠΟ ΤΟ ΚΡΕΒΑΤΙ;


Μπορείτε να μαντέψετε;
ΜΠΕΙΤΕ ΝΑ ΔΕΙΤΕ:
  "Μου' αρέσει η Μέρκελ", "Γελάω με τ' αστεία της", "Κάνω ό,τι μου λέει", «Πέφτω στα τέσσερα μπροστά στους δανειστές», «Θέλω να είμαι αξιόπιστος απέναντί τους», "Είμαι Πρωθυπουργός των τοκογλύφων",  «Ανήκω στην Λέσχη Μπίλντερμπεργκ», "Έχω πάρει δωράκια από τη SIEMENS". 

Αυτό ακριβώς λέει ο Σαμαράς, με το «νι» και με το «σίγμα».  Και το επαναλαμβάνει πολλές φορές:
"Μου' αρέσει η Μέρκελ", "Γελάω με τ' αστεία της", "Κάνω ό,τι μου λέει", «Πέφτω στα τέσσερα μπροστά στους δανειστές», «Θέλω να είμαι αξιόπιστος απέναντί τους», "Είμαι Πρωθυπουργός των τοκογλύφων",   «Ανήκω στην Λέσχη Μπίλντερμπεργκ», "Έχω πάρει δωράκια από τη SIEMENS".
Πάμε από την αρχή:  "Μου' αρέσει η Μέρκελ", "Γελάω με τ' αστεία της", "Κάνω ό,τι μου λέει"… 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου