Παρασκευή 21 Ιουνίου 2013

ΚΡΑΥΓΗ ΑΓΩΝΙΑΣ ΟΜΟΛΟΓΙΟΥΧΟΥ- ΚΑΡΚΙΝΟΠΑΘΗ - ΜΕ ΣΟΒΑΡΑ ΑΝΑΠΝΕΥΣΤΙΚΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ


OMOLOGA-DIMOSIOU

• Το Δημόσιο και τα λεφτά του έκλεψε και σταμάτησε να του παρέχει τις δωρεάν εξετάσεις! Τον οδηγεί στον αργό θάνατο...
• Με επιστολή του απευθύνεται στο ΣτΕ και ζητεί δικαίωση των Ομολογιούχων
ΤΟ ΚΡΑΤΟΣ-ΤΥΡΑΝΝΟΣ ΔΟΛΟΦΟΝΕΙ ΟΣΟΥΣ ΤΟ ΣΤΗΡΙΞΑΝ!

του Μάκη Βραχιολίδη
vrachiolidis@yahoo.gr
Μακροσκελή επιστολή προς το Συμβούλιο της Επικρατείας (ΣτΕ), τον ηλεκτρονικό τύπο και τον Σύλλογο Ομολογιούχων Δημοσίου, απέστειλε προ ημερών ένα από τα θύματα της μεγαλύτερης κλοπής του αιώνα. Ο Κώστας Τσαντάκης, καρκινοπαθής και με βαρύ ιστορικό χρόνιων αναπνευστικών προβλημάτων, εξιστορεί το οικογενειακό του δράμα. Πώς οι κόποι μιας ζωής, που μετουσιώθηκαν σε αποταμιεύσεις 50.000 ευρώ σε τίτλους ελληνικού Δημοσίου, πολιτικοί απατεώνες τις άρπαξαν εν μία νυκτί για να τις δώσουν στους τοκογλύφους.
Τα κυριότερα αποσπάσματα της επιστολής του κ. Τσαντάκη είναι τα εξής:
«Είμαι και εγώ ένας από τους 15.000 εξαπατημένους ομολογιούχους- Αποταμιευτές.
...Είμαι συνταξιούχος εκπαιδευτικός και απέκτησα το Ομόλογό μου, αξίας 50.000 ευρώ, από κόπους και θυσίες 35 χρόνων δουλειάς και από την πώληση ενός μικρού γεωργικού μου κλήρου, ομόλογο το οποίο έληγε το 2015, χρονιά που υπολόγιζα να καλύψω κάποιες βασικότατες ανάγκες, τις οποίες αναφέρω πιο κάτω.
Αντιμετωπίζω σοβαρότατα προβλήματα υγείας, καθόσον: α) είμαι άτομο με ειδικές ανάγκες (ΑΜΕΑ) καρκινοπαθής, που παρακολουθούμαι σε τακτά χρονικά διαστήματα από τους θεράποντες γιατρούς μου σε Αντικαρκινικό Νοσοκομείο . Μέχρι και τον Σεπτέμβρη 2012, οι γιατροί, για την αποτελεσματικότερη παρακολούθηση και αντιμετώπιση της υγείας μου, απαιτούσαν κάθε φορά 25 εργαστηριακές και αιματολογικές εξετάσεις. Από τότε και μετά οι εξετάσεις αυτές περιορίστηκαν σε μόνο μία, λόγω της γενικότερης οικονομικής κρίσης,
όπως μου είπαν. Τις υπόλοιπες, όπως καταλαβαίνετε, τις καλύπτω με προσωπικά μου έξοδα σε εξωτερικά εργαστήρια, γεγονός που με επιβαρύνει επιπλέον οικονομικά. β) έχω πολύ σοβαρό αναπνευστικό και καρδιακό πρόβλημα, αφού εφ' όρου ζωής θα πρέπει να λειτουργώ με συσκευή και μάσκα αέρα-οξυγόνου, συσκευή την οποία ο ίδιος πλήρωσα στο ακέραιο της αξίας της, για να πάρω ένα μέρος της δαπάνης μετά από 2 χρόνια.
Το δράμα όμως έχει συνέχεια! Η σύζυγός μου πάσχει από χρόνιο βρογχικό αλλεργικό άσθμα, επομένως ανίκανη για εργασία, άρα άνεργη.
Τα δυο μου παιδιά, 32 και 25 ετών, αντίστοιχα, αδιόριστοι εκπαιδευτικοί και αυτά, μαζεύουν πτυχία και μεταπτυχιακά, το ένα μάλιστα φοιτά σε Πανεπιστήμιο επαρχιακής πόλης για απόκτηση και άλλου πτυχίου. Υπολογίστε ενοίκια, αρκετά μεγάλο χρηματικό ποσό για καύσιμα (γιατί αυτό απαιτούν οι εκεί καιρικές συνθήκες), αγορά βιβλίων και σημειώσεων, φαγητό (γιατί, λέει το Υπουργείο, δεν δικαιούται ούτε βιβλία ούτε πάσο για τις μετακινήσεις αλλ' ούτε και δωρεάν σίτιση στη φοιτητική λέσχη, ως πτυχιούχος και άλλης σχολής), βλέπετε «ΥΓΕΙΑ ΚΑΙ ΠΑΙΔΕΙΑ ΠΡΩΤΗ ΠΡΟΤΕΡΑΙΟΤΗ-ΤΑ». Σαν δεν ντρεπόμαστε !!!
Το 5ο μέλος της οικογενείας μου είναι η 86χρονη καρδιοπαθής μητέρα μου, που η μικρή σύνταξη που παίρνει από τον ΟΓΑ δεν φτάνει ούτε καν για τα φάρμακά της.
Τα χρήματα αυτά δεν μου περίσσευαν. Τα δάνεισα στο Κράτος και τώρα ζητώ την επιστροφή τους, την αποπληρωμή τους. Αυτό ορίζει η καλή συμφωνία, αυτό ορίζουν οι όροι δανεισμού. Και αντ' αυτού, τι εισπράττουμε ; Εισπράττουμε αφερεγγυότητα , ψευτιά, κλοπή , απατεωνιά , δήμευση , ένα κράτος «μπαταχτσής». Μ' αυτά: α) θα αντιμετώπιζα τα σοβαρότατα προβλήματα υγείας μου, β) θα έκανα τους γάμους των παιδιών μας, γ) θα στήριζα οικονομικά τα παιδιά μας στο 1ο τους ξεκίνημα, δ) θα κάλυπτα τρέχουσες οικογενειακές ανάγκες και υποχρεώσεις, ε) θα πλήρωνα τους φόρους και τα χαράτσια προς την πολιτεία, στ) θα κάλυπτα τα φοιτητικά έξοδα του ενός παιδιού μας, ζ) θα φρόντιζα καλύτερα την υπερήλικη και καρδιοπαθή μητέρα μου, η) θα αντιμετωπίζαμε με αξιοπρέπεια τα γηρατειά μας που έρχονται .
Η υποκρισία, η αλαζονεία, η ασυνέπεια των αρχηγών των τριών κομμάτων της Κυβέρνησης και των υπόλοιπων αρχηγών σε όλο τους το μεγαλείο !!!
Επί 35 χρόνια, για το λειτούργημα που επιτελούσα, εργάστηκα με μεράκι, με όρεξη, με αγάπη, συνέπεια, σεβασμό , υπευθυνότητα , ειλικρίνεια , εντιμότητα , και αυτές τις αξίες αγωνίστηκα να περάσω στους μαθητές μου. Αγωνίστηκα να τους κάνω : α) να πιστεύουν σε αξίες και ιδανικά β) να έχουν σωστά πρότυπα στη ζωή τους γ) να σέβονται και να εκτιμούν τον συνάνθρωπο δ) να είναι νομοταγείς και δημοκρατικοί πολίτες ε) να είναι φιλόπονοι κι εργατικοί στ) να αγαπούν και υπηρετούν με κάθε τρόπο την Πατρίδα.
Προσπαθούσα να τους περάσω αγνά και σωστά πρότυπα ζωής. Μακαρίζω τον εαυτό μου που αποχώρησα από την υπηρεσία μου, γιατί –το ξέρω καλά – δεν θα μπορούσα να λειτουργήσω όπως εγώ ήξερα και ήθελα, όπως λειτουργούσα μέχρι τη στιγμή που έφυγα. Και αυτό, γιατί διπρόσωπος, ψεύτης και κλέφτης δεν υπήρξα και ούτε θα υπάρξω ποτέ, που άλλα υποσχόμουν και εγγυόμουν χθες, άλλα έλεγα σήμερα και άλλα έκανα αύριο.
Ή νομίζουν όλοι αυτοί που αυτοαποκαλούνται «υπεύθυνοι πολιτικοί» ότι οι σημερινοί Μαθητές – Νέοι δεν γνωρίζουν για την ληστρική επιδρομή και τη δήμευση της περιουσίας των γονιών τους , των παππούδων τους, των συγγενών τους, των οικογενειών των φίλων τους !! Ποιους να πιστέψουν πλέον; Μήπως το σάπιο πολιτικό μας σύστημα, τους ψεύτες , τους κλέφτες ή τους βερμπαλιστές; Όταν η Υπεύθυνη πολιτική ηγεσία αφού πρώτα εξαπατά, συμπεριφέρεται ως κοινός ληστής, ως πραγματικός λήσταρχος. Σκοτώνει το θύμα της – γιατί αυτό ακριβώς έκανε με τους Ομολογιούχους Φυσικά Πρόσωπα – τι εμπιστοσύνη περιμένει να εισπράξει;
Τι πρότυπα δίνει και δίνουμε στα νέα παιδιά; Σε ποιους να βασιστούν, να εμπιστευτούν και να στηρίξουν τις τύχες τους, τα όνειρά τους και τις ζωές τους;
«Οι νέοι », κύριοι , «είναι η μαγιά για τη ζύμη του αύριο κι αν τη μαγιά αυτή δεν τη φροντίσουμε και ξινίσει , ξινό ψωμί θα κάνει » . Μας χορτάσατε ψέματα και υποσχέσεις. Δεν σας πιστεύουμε πια. Δεν σας πιστεύει κανείς πια !!!
Γι' αυτό και η μόνη μας ελπίδα και πίστη που μας έμεινε – εκτός απ' αυτήν στο Θεό – είναι Η ΑΔΕΚΑΣΤΗ ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗ. Αυτή που προστατεύει τους αδυνάμους από τις όποιες αυθαιρεσίες και την παράνομη άσκηση εξουσίας των εκάστοτε Κυβερνήσεων. Είναι το ΣτΕ , στο οποίο προσφύγαμε κατά της παράνομης και αντισυνταγματικής πράξης του «κουρέματος» μόνο των Φυσικών Προσώπων και όχι συνολικά – γενικά κατά του «κουρέματος» . Είναι οι δικαστές του ΣτΕ που θα δουν την αδικία που έγινε σε ανθρώπους συνταξιούχους, πολύτεκνους, αγρότες, εργάτες, υπαλλήλους, επαγγελματίες, ανέργους, αρρώστους, γιατί απλώς για όλους αυτούς πρόκειται , αυτούς έπιασε το «κούρεμα», αφού οι πλούσιοι και το μεγάλο κεφάλαιο προτίμησαν άλλες ... «λύσεις», σε άλλους «οικονομικούς παραδείσους» .
Εμείς δεν ζητάμε οίκτο κι ελεημοσύνη. Τα χρήματά μας ζητάμε πίσω. Θέλουμε απλώς να εφαρμοστούν οι νόμοι που ορίζουν :
α. το δικαίωμα της περιουσίας
β. το δικαίωμα της αναλογικότητας
γ. το δικαίωμα της ισότητας , της ίσης αντιμετώπισης από την Πολιτεία .
Και φυσικά, θέλουμε Δικαστές που, στην έκδοση της απόφασής τους, δεν επηρεάζονται από συμφέροντα, από κομματικές και πολιτικές πιέσεις, Δικαστές που δεν μπορούν να δεχθούν την καταστρατήγηση των δικαιωμάτων ανυπεράσπιστων πολιτών και τη θυσία μας στο βωμό της τρόικας, της Μέρκελ και των επιταγών των Ευρωπαίων.
Η ζωή μας , η ζωή των παιδιών μας , οι ζωές 100.000 ανθρώπων που υπάρχουν πίσω από τις αποταμιεύσεις 15.000 οικογενειών , κ.κ. Δικαστές του Σ.τ.Ε. , εξαρτάται πλέον από τη δική σας απόφαση.
Αποκαταστήστε το δίκαιο . Δώστε μας πάλι πίσω το δικαίωμα:
- στη ζωή
- να ξαναγελάσουμε και πάλι
- να ελπίζουμε και πάλι
- να οραματιζόμαστε και πάλι
- να παντρέψουμε και αποκαταστήσουμε τα παιδιά μας
- να διαχειριστούμε σωστά τις οικογενειακές μας ανάγκες
- να ανταποκρινόμαστε στις οικονομικές μας υποχρεώσεις προς την Πολιτεία
- να αντιμετωπίσουμε τα γηρατειά
- να αντιμετωπίσουμε τα σοβαρότατα προβλήματα υγείας που πολλοί από εμάς έχουμε
- το δικαίωμα ΝΑ ΖΗΣΟΥΜΕ ΚΑΙ ΠΑΛΙ ΜΕ ΑΞΙΟΠΡΕΠΕΙΑ !!!
Αυτό, λοιπόν, που έμεινε στον απλό πολίτη είναι ΜΟΝΟ Η ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗ ! Αυτή είναι ο φάρος και το λιμάνι , ταυτόχρονα ,των αδικημένων ,των εξαπατημένων , των ανυπεράσπιστων, των αδυνάμων! Αυτή είναι ο Θεματοφύλακας των δικαίων μας !!! Σ' αυτήν έχουμε εμπιστοσύνη, σ' αυτήν πιστεύουμε και ευελπιστούμε για την δικαίωσή μας !!!
Ένας εξαπατημένος Ομολογιούχος καρκινοπαθής, (Α.Μ.Ε.Α.)

ΜΕ 1.100 ΕΥΡΩ ΣΥΝΤΑΞΗ ΠΛΗΡΩΝΕΙ ΟΛΕΣ ΤΟΥ ΤΙΣ ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ!
Τσαντάκης: Το αντικαρκινικό νοσοκομείο «Θεαγένειο», έχει σταματήσει να μου χορηγεί δωρεάν τις 24 από τις 25 περίπου εξετάσεις που χρειάζεται να κάνω μηνιαίως. Επικαλέστηκε λόγους οικονομικής κρίσης και μου τις έχει κόψει. Έτσι, αναγκάζομαι να πληρώνω από την τσέπη μου, εξετάσεις που είναι πανάκριβες.
Πόση είναι η σύνταξή σας;
Τσαντάκης: Ως συνταξιούχος εκπαιδευτικός, αυτή τη στιγμή παίρνω σύνταξη 1.00 ευρώ.
Η σύζυγός σας εργάζεται;
Τσαντάκης: Όχι, δυστυχώς είναι ανίκανη για εργασία. Πάσχει από βρογχικό αλλεργικό άσθμα, δεν μπορεί να δουλέψει γιατί την πειράζουν τα πάντα!
Έχετε και δύο παιδιά. Εσείς τα συντηρείτε;
Τσαντάκης: Ουσιαστικά είναι άνεργα. Μαζεύουν... πτυχία. Τα έξοδα ειδικά για τον ένα μου γιο είναι δυσβάσταχτα, γιατί πηγαινοέρχεται Φλώρινα-Θεσσαλονίκη, έχοντας νοικιάσει εκεί σπίτι.
Συγγνώμη κύριε Τσαντάκη, είναι δυνατόν με 1.100 ευρώ να καλύπτεται όλα αυτά τα έξοδα;
Τσαντάκης: Από τα 50.000 ευρώ αποταμιεύσεις που μας άρπαξαν, μας έδωσαν 6.000 ευρώ μόνον. Τα οποία ουσιαστικά αυτά εξανεμίζονται στα έξοδα του σπιτιού και των ιατρικών εξετάσεων.
Το οικονομικό σας πρόβλημα είναι τεράστιο. Αυτή τη στιγμή πώς ελπίζετε να τα...βγάλετε πέρα;
Τσαντάκης: Περιμένω να πάρω το εφάπαξ από τη σύνταξή μου. Εάν το πάρω και τι θα μου δώσουν δεν το ξέρω. Έχω συνταξιοδοτηθεί από τον Σεπτέμβριο του 2011 και ακόμη να πάρω εφάπαξ.
Το έχετε να πείτε για τους πολιτικούς;
Τσαντάκης: Ντρέπομαι. Και λυπάμαι επίσης γιατί τόσα χρόνια ήμουν σε δημοκρατικό χώρο αλλά μας εξαπάτησαν σε όλα.
"Ελεύθερη Ώρα-Νέοι Άνθρωποι"

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου