Σάββατο 1 Ιουνίου 2013

ΣΠΟΥΔΕΣ ¨Η MODELING;


Η εντυπωσιακή Νατάσα Λυμπερίδου αυτές τις μέρες πρέπει να πήρε το πτυχίο της από το Τμήμα Πολιτικών Επιστημών και Ιστορίας του Παντείου Πανεπιστήμιου.
«Είμαι πάρα πολύ χαρούμενη και έτοιμη να διευρύνω τις γνώσεις μου και σε ανώτερα επίπεδα σπουδών. Κατ’ αρχάς, σκέφτομαι να κάνω μεταπτυχιακό στην Ελλάδα και στη συνέχεια και στο εξωτερικό, αν βεβαίως μου δοθεί η κατάλληλη ευκαιρία. Χαίρομαι πάρα πολύ που θα κάνω υπερήφανους τους γονείς μου, γιατί ήταν κάτι που το περίμεναν πώς και πώς. Κάποια στιγμή, έδωσα άλλες προτεραιότητες στη ζωή μου και καθυστέρησα λίγο το πτυχίο. Αλλά τους τελευταίους δύο μήνες έδωσα τον καλύτερο εαυτό μου και τα κατάφερα. Αυτό είναι το βραβείο μου!» δηλώνει το μοντέλο ενώ δεν αποκλείει στο μέλλον να ασχοληθεί με το επάγγελμα το οποίο σπούδασε αφήνοντας το modeling. 
Αυτά αναφέρει σε ρεπορτάζ της η Espresso, ωστόσο το ερώτημα παραμένει: Η γοητεία του modeling και των χρημάτων που αυτό φέρνει είναι τέτοια που κάνει τις νεαρές κοπέλες να εγκαταλείπουν τα όνειρα τους για σπουδές και μόρφωση χάριν της εφήμερης δόξας ή ματαιοδοξίας που προσφέρει η showbiz. Τώραα δε που η κρίση βαθαίνει μέρα με τη μέρα, χιλιάδες ελληνίδες κι Έλληνες εγκαταλείπουν σπουδές και όνειρα και φιλοδοξίες πνευματικές, για να μπορέσουν να επιβιώσουν οικονομικά. Κατά συνέπεια, το μορφωτικό επίπεδο των Ελλήνων θα πέσει μέσα στα επόμενα χρόνια.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου