Δευτέρα 12 Αυγούστου 2013

ΦΟΒΕΡΟ ΑΝΕΚΔΟΤΟ ΓΙΑ ΤΟΝ ΣΤΟΥΡΝΑΡΑ! ΑΛΛΑΖΕΙ ΤΟ ΕΠΙΘΕΤΟ ΤΟΥ!!!


Ο Γιάννης Στουρνάρας, ενοχλημένος από το επώνυμό του, έκανε αίτηση στο Ειρηνοδικείο για να το αλλάξει. Δεν άντεχε πια, στούρνο να τον ανεβάζουν, στούρνο να τον κατεβάζουν κι αποφάσισε να δώσει λύση στο πρόβλημα…

Κάποια στιγμή λοιπόν έρχεται η σειρά του και τον καλούν στο Ειρηνοδικείο, προκειμένου να υποστηρίξει σε ακροαματική διαδικασία την αίτησή του αυτή. Πριν απ’ τον Γιάννη Στουρνάρα, εκδικάζεται η υπόθεση κάπου Μικρόπουλου…
«Γιατί σας ενοχλεί να σας φωνάζουν “Μικρόπουλο”;», ρωτά η Ειρηνοδίκης.
«Μα, κυρία Πρόεδρε… Εσάς δεν θα σας ενοχλούσε»;
«Σιωπή, κατηγορ… εεε αιτούντα! Εγώ ρωτώ κι εσείς απαντάτε»!
«Κοιτάξτε να δείτε, κυρία Πρόεδρε… Εγώ, μα, μου, μικρόπουλος τώρα, εεε δεν… γκουχ-γκουχ»…
«Καλά! Καλά! Και πώς θέλετε να το κάνετε»;
«Χονδρόπουλος! Χονδρόπουλος να το κάνω, κυρία Πρόεδρε»!

Η Πρόεδρος δείχνει προς στιγμή να τα χάνει! «Μα, κύριε Μικρόπουλε, το “Χονδρόπουλος” είναι χειρότερο από το τωρινό όνομά σας! Γιατί δεν το κάνετε “Μακρόπουλος”»;
«Ε, κυρία Πρόεδρε… Αφού, Μακρόπουλος δεν γίνεται να είμαι… Στην τοπική κοινωνία που ζω, όλοι γνωρίζουν ποιος είμαι. Σκέφτηκα συνεπώς να το κάνω “Χονδρόπουλος” για να αντισταθμίσω τα …ισοδύναμα»…


«Εντάξει… Κατοχυρώθηκε», λέει η Ειρηνοδίκης χτυπώντας το σφυράκι της στην Έδρα. «Να προσέλθει ο επόμενος»!...
«Ονομάζομαι Γιάννης Στουρνάρας», δηλώνει με παρρησία ο Στουρνάρας ανεβαίνοντας στο σκαλί. «Επιθυμώ να αλλάξω το όνομά μου και να το κάνω “Μπουφίδης”».
Η Πρόεδρος δείχνει ξανά μπερδεμένη! «Μα, κύριε Στουρνάρα, το “Στουρνάρας” είναι καλύτερο από το “Μπουφίδης”… Τι σας έπιασε και θέλετε να το αλλάξετε»;
«Εεε, κοιτάξτε κυρία Πρόεδρε… Στην Ελλάδα που ζω, όλοι γνωρίζουν ποιος είμαι. Σκέφτηκα συνεπώς να το κάνω “Μπουφίδης” για να αντισταθμίσω τα …ισοδύναμα»…


politikisatira 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου