Παρασκευή 27 Σεπτεμβρίου 2013

Η ΚΑΛΟΜΟΙΡΑ ΞΑΝΑΓΙΝΕ ΜΟΝΤΕΛΑΚΙ! ΕΧΑΣΕ 34 ΚΙΛΑ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΕΓΚΥΜΟΣΥΝΗ ΤΗΣ!

Ads by Google
Ανακαινιση? προσφορές ανακαίνισης από 6.800 € για διαμερίσματα σπίτια καταστήματα www.maisonexpert.gr
1984
 
 
 
Μπορεί να πήρε 34 κιλά στην εγκυμοσύνη, αλλά η Καλομοίρα ξέρει από προκλήσεις. Πείσμα, θέληση, προσπάθεια και μουσική οι σύμμαχοί της για να επιστρέψει στα 55 κιλά! Fit and sexy... 

H φετινή χρονιά της ανήκει δικαιωματικά. H Καλομοίρα έγινε μανούλα και έφερε στον κόσμο τους δύο γιους της, Δημήτρη και Νικόλα! Από τότε έχει αναλάβει χρέη μητέρας και βρίσκεται συνεχώς στο πλευρό των διδύμων, χωρίς αυτό να σημαίνει ότι ξέχασε να είναι γυναίκα! Η όμορφη τραγουδίστρια έχασε από την ημέρα που γέννησε 34 ολόκληρα κιλά. Πώς τα κατάφερε; Ποιο είναι το πρόγραμμα διατροφής της; Πώς γυμνάζεται;

Η Καλομοίρα απάντησε σε όλες τις fitness ερωτήσεις, σε μια εφ' όλης της ύλης συνέντευξη αποκλειστικά στο TLIFE.

Πόσα κιλά σου άφησε η εγκυμοσύνη στα δίδυμα; Ήταν δύσκολο να χάσεις όλα αυτά τα παραπάνω κιλά;
Στην τελευταία τυπική εξέταση με τον γιατρό μου πριν γεννήσω τα δίδυμα ήμουν 89,8 κιλά! Σήμερα έχω φτάσει τα 55,3 κιλά. Ήταν ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΔΥΣΚΟΛΟ και εξαντλητικό. Τους πρώτους δύο μήνες που ξεκίνησα γυμναστική μου φαινόταν αδύνατο να χάσω όλο αυτό το βάρος. Όλη αυτή η προσπάθεια μου φαινόταν βουνό.

Φωτογραφία: Περιοδικό "Οκ"
 
Πόσες μέρες μετά τον τοκετό ξεκίνησες την προσπάθεια να χάσεις κιλά με δίαιτα και γυμναστική;
Δεν έκανα εξάσκηση πριν περάσουν δύο μήνες από τον τοκετό. Τα μωρά μου ήταν ακόμη στο νοσοκομείο και δεν ήθελα να λείψω λεπτό από το πλευρό τους. Επιπλέον, θήλαζα εκείνο το διάστημα και ήμουν πραγματικά αφοσιωμένη στο να είναι τα μικρά μου αγοράκια καλά και υγιή. Αφότου ήρθαν σπίτι και ήταν καλύτερα στην υγεία τους, ξεκίνησα σιγά σιγά λίγη καρδιαγγειακή άσκηση στο σπίτι. Αργότερα, όταν τα δίδυμα συνήθισαν να κοιμούνται όλη τη νύχτα, ξεκίνησα να πηγαίνω γυμναστήριο υπό την καθοδήγηση personal trainer.

"Sunny Sunday"!! H τελευταία ανάρτηση της Καλομοίρας στο instagram

Ήταν δύσκολο να ακολουθήσεις ένα αυστηρό πρόγραμμα δίαιτας και γυμναστικής;
Ήταν ΠΟΛΥ ΔΥΣΚΟΛΟ! Δεν έχω κρύψει ποτέ πόσο ΛΑΤΡΕΥΩ ΤΟ ΦΑΓΗΤΟ! Μια ματιά στο instagram θα στο αποδείξει, αφού είναι γεμάτο με φωτογραφίες από φαγητά. Απολαμβάνω πραγματικά όλα τα φαγητά και κάθε φορά που χρειάστηκε να ακολουθήσω αυστηρή δίαιτα, έπρεπε να είμαι πολύ πειθαρχημένη. Αυτό δεν σημαίνει βέβαια ότι δεν είχα και στιγμές αδυναμίας... σε τέτοιες στιγμές θα απολάμβανα μια πίτσα ή frozen yogurt με επικάλυψη σοκολάτας. Δεν μπορώ να κάνω αλλιώς, λατρεύω το φαγητό (I'm a foodie)!




ΤΟ ΜΥΣΤΙΚΟ ΤΗΣ ΚΑΛΟΜΟΙΡΑΣ ΓΙΑ ΤΕΛΕΙΑ ΣΙΛΟΥΕΤΑ


Ζητήσαμε από την όμορφη τραγουδίστρια το "κλειδί" για τη
διατροφή της... τον δικό της Secret Combination που τη βοήθησε να χάσει κιλά και να επιστρέψει στη φόρμα της.



Ποιο είναι αυτό; Ένα πλούσιο shake πρωτεΐνης που ετοιμάζει κάθε πρωί μαζί με τον αγαπημένο της σύζυγο Γιώργο και το οποίο απ' ότι φαίνεται είναι το fitness μυστικό και των δύο.



"Δοκίμασέ το! Γίνεται τόοοοοσο ωραίο. Θα πιω δύο μεγάλα σφηνάκια από αυτό κάθε πρωί και το υπόλοιπο θα το πιει ο Γιώργος!" αναφέρει η ίδια με τον χαρακτηριστικό ενθουσιασμό που τη διακρίνει.
tlife.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου