Σάββατο 21 Σεπτεμβρίου 2013

ΣΑΛΟΣ ΜΕ ΤΟΥΣ ΕΛΕΓΧΟΥΣ ΤΗΣ ΑΣΤΥΝΟΜΙΑΣ ΣΕ ΟΣΟΥΣ ΦΕΡΟΥΝ ΤΟ ΕΘΝΟΣΗΜΟ!!!

 
Το δημοσίευμά μας  "ΟΠΟΙΟΣ ΦΕΡΕΙ ΤΗΝ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΣΗΜΑΙΑ ΘΕΩΡΕΙΤΑΙ ΥΠΟΠΤΟΣ ΕΓΚΛΗΜΑΤΙΚΩΝ ΠΡΑΞΕΩΝ"!!! προκαλεί ήδη σάλο. Οργή και αγανάκτηση για τους πολίτες. Το εθνικό μας σύμβολο μπαίνει πλέον στο στόχαστρο μια και όποιος το φέρει επάνω του ή στο μπαλκόνι του σπιτιού του, μπορεί να θεωρηθεί ύποπτος για εγκληματικές πράξεις!!! Ο λόγος; Επειδή την ελληνική σημαία την χρησιμοποιούν κατά κόρον οι Χρυσαυγίτες, κατ΄αντιστοιχία όποιος φέρει το εθνικό σύμβολο μπορεί να εκληφθεί από τις διωκτικές αρχές ως οπαδός της χρυσής Αυγής. Κι επειδή η Χρυσή Αυγή αντιμετωπίζεται από τον Δένδια  ως εγκληματική οργάνωση, τότε  και ο φέρων το εθνικό σύμβολο θα υποβάλλεται σε σωματικό έλεγχο!!
Μοιάζουν απίστευτα πράγματα όλα αυτά!!! Μήπως είναι σχέδιο η ελληνική σημαία  να μπει σε ...καραντίνα;
Ένα μήνυμα από αναγνώστη μας, με αφορμή την ανάρτησή μας, αναφέρει: " Έχω μια απορία. Πέρυσι, πήγαμε οι Συμμαθηταί (απόστρατοι Αξιωματικοί Τάξεως 1973/Σ.Σ.Ε.) μία μονοήμερη κρουαζιέρα (μή φαντασθείτε τίποτε ακριβό, 49 ΕΥΡΩ το άτομο με το φαγητό, για να μή παρεξηγηθούμε), και στην Ύδρα, μου χάρισε η γυναίκα μου ένα καπελάκι για τον ήλιο, που στη μία πλευρά έχει την Ελληνική Σημαία, την οποία υπηρέτησα επι 38,5 χρόνια απ' άκρου εις άκρον της Ελληνικής γής, σε περιοχές που οι ανεγκέφαλοι που δίνουν αυτές τις εντολές, ούτε που φαντάζονται ότι υπάρχουν. Μήπως είμαι τρομοκράτης και δεν το ξέρω;".
Αγαπητέ μου φίλε, τρομοκράτης δεν είστε αλλά η ελληνική σημαία μπαίνει στο εδώλιο!!! Και δι' αυτής, ενδεχομένως κι εσείς!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου