Πέμπτη 5 Σεπτεμβρίου 2013

Ο ΑΣΤΕΓΟΣ ΠΟΥ ΚΟΙΜΑΤΑΙ ΕΞΩ ΑΠΟ ΤΟ ΔΗΜΑΡΧΕΙΟ ΠΑΠΑΓΟΥ-ΧΟΛΑΡΓΟΥ!

 "ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΓΙΝΩ ΑΛΛΟΔΑΠΟΣ ΓΙΑ ΝΑ ΕΧΩ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ;"
Είναι ο Θανάσης Τσιμόπουλος. Ο άστεγος για τον οποίο έχουμε γράψει και άλλη φορά.

ΚΡΑΤΙΚΗ ΑΝΑΛΓΗΣΙΑ: ΑΣΤΕΓΟΣ ΚΑΙ ΒΑΡΙΑ ΑΝΑΠΗΡΟΣ, ΔΗΛΩΝΕΙ ΓΙΑ «ΣΠΙΤΙ ΤΟΥ» ΤΟ ΔΗΜΑΡΧΕΙΟ ΧΟΛΑΡΓΟΥ ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΧΑΣΕΙ ΤΟ ΕΠΙΔΟΜΑ ΠΡΟΝΟΙΑΣ!

 Ο συμπολίτης μας, παλεύει με την φτώχεια του αλλά και με διάφορα ψυχολογικά προβλήματα. Σήμερα, 59 ετών, κοιμάται σε παγκάκια και διάφορα σημεία γύρω από το Δημαρχείο της πόλης. "Αρχίζει και κάνει κρύο τα βράδια. Στις 4.00 τα ξημερώματα ξυπνάω γιατί με περονιάζει η υγρασία τα κόκκαλα", λέει ο Θανάσης που τα πρωινά κάνει τον επαίτη έξω από το Δημαρχείο και τις εκκλησίες για να πάρει ένα ξεροκόμματο για να... κοροϊδέψει την πείνα του.Κρατάει κι ένα πλακάτ που γράφει: "Δημότες και δημότισσες, ο άστεγος Θανάσης στέγη ζητά". 

"Πήγα να πάρω από το Δημαρχείο Παπάγου την βοήθεια τροφίμων και μου έδιναν μακαρόνια και ρύζι. "Τι να τα κάνω;", τους ρώτησα. Εγώ δεν έχω ούτε σπίτι ούτε κατσαρόλα για να τα βράσω. Όταν τους ζήτησα να μου δώσουν τόνο σε κονσέρβα μαζί με ελιές που δεν χαλάνε, δεν με 'αφησαν να πάρω τίποτα και μου είπαν ότι αυτά δεν είναι για σένα, είναι για τους πολύτεκνους", λέει ο Θανάσης γεμάτος πίκρα και παράπονο γιατί ο Δήμος και η Εκκλησία δεν του έχουν βρει μια στέγη να κουρνιάσει και να κοιμηθεί με αξιοπρέπεια.

"Ο Δήμαρχος, πέρασε και σήμερα. Με χαιρέτησε και μου είπε ότι ενδιαφέρεται για την περίπτωσή μου. Μου είπε να κάνω λίγη υπομονή ακόμη και ότι θα βρεθεί μια λύση.  Πόση υπομονή να κάνω; Μεγάλωσα πια, γεννήθηκα το '54. Πήγα στην εκκλησία του Τίμιου Σταυρού τόσες φορές και τους παρακάλεσα να μου δώσουν το μικρό σπιτάκι που έχουν στο κάτω μέρος της εκκλησίας. Εκεί είχαν στεγάσει για χρόνια Αλβανό στον οποίο έδωσαν και ταυτότητα ελληνική. Εμένα δεν μπορούν να με βοηθήσουν; Πρέπει να πεθάνω στο δρόμο; Εδώ, περνάνε καθημερινά ένα σωρό αλλοδαποί στους οποίους το κράτος έδωσε χαρτιά ελληνικά. Ένας μαύρος προηγουμένως, μου έδειξε την ταυτότητά του που ήταν ...ελληνική! Μου φαίνεται ότι πρέπει να γίνω αλλοδαπός για να έχω δικαιώματα"! 

Ελλάδα 2013!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου