Δευτέρα 23 Σεπτεμβρίου 2013

ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΟ! ΙΔΟΥ ΤΟ ΠΡΩΗΝ ΜΕΛΟΣ ΤΗΣ ΧΡΥΣΗΣ ΑΥΓΗΣ ΠΟΥ ΕΔΩΣΕ ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ ΣΤΟ "ΕΘΝΟΣ"!

ΔΕΙΤΕ ΜΕ ΠΡΟΣΟΧΗ ΤΟ ΔΗΜΟΣΙΕΥΜΑ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΑΠΟ ΤΟ ygro-pyr.blogspot.gr ΚΑΙ ΒΓΑΛΤΕ ΤΑ ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑΤΑ ΣΑΣ! (BLACK HUMOR;)


 APOCALYPSE: Ιδού το Πρώην Μέλος της Χρυσής Αυγής, Σάββας Χλωρός.

Βρήκαμε και σας παρουσιάζουμε το πρώην μέλος της Χρυσής Αυγής που οι συγκλονιστικές του αποκαλύψεις για το κόμμα του Μιχαλολιάκου συγκλονίζουν συγκλονιστικά εδώ και τρεις μέρες!!!

Ονομάζεται Σάββας Χλωρός, είναι άεργος, γεννήθηκε και μεγάλωσε στο Παλαιό Ψυχικό.
Συναντηθήκαμε σήμερα το απόγευμα σε καφετέρια στα Εξάρχεια ύστερα από πρωτοβουλία δική του για να μας δώσει μία συνέντευξη.

Ακολουθεί η συνέντευξη:

Imaginos: Καλησπέρα Σάββα. 

Σάββας Χλωρός: Σπέρα, θέλεις λίγο μπάφο; 

Imaginos: Όχι, ευχαριστώ, με πειράζει στο λαιμό. 

Σάββας Χλωρός:  Έχω και χάπια.

Imaginos: Παίρνεις και χάπια;

Σάββας Χλωρός:  Είναι κάτι ροζ που μου τα έδωσε ο Σούρας. Δεν θυμάμαι πως τα λένε.

Imaginos: Ας πιούμε το καφεδάκι μας μόνο. 

Σάββας Χλωρός:  ΟΚ! Πάμε στο παρασύνθημα. 

Imaginos: Είναι αλήθεια ότι ήσουν μέλος της Χρυσής Αυγής;

Σάββας Χλωρός: Ρε φίλε χάπια παίρνεις; Τι μου λες τώρα; 

Imaginos: Μα εσύ δεν έδωσες αυτή τη συνέντευξη στο ΕΘΝΟΣ που παίζει σε όλα τα ΜΜΕ;

Σάββας Χλωρός: Α ναι. Το είχα ξεχάσει. Θέλεις λίγο μπάφο; 

Imaginos: Ε, όχι,  ευχαριστώ.

Σάββας Χλωρός:  Έχω και χάπια.

Imaginos: Ναι το ξέρω.

Σάββας Χλωρός:  Το ξέρεις; Μήπως είσαι  Ασφαλίτης;

Imaginos: Όχι ρε φίλε. Εσύ μου έστειλες mail να βρεθούμε για να δώσεις συνέντευξη. Λοιπόν τι θα γίνει; 

Σάββας Χλωρός:  Α ναι;  Σε σένα πήγε το mail;

Imaginos: Γιατί, που ήθελες να το στείλεις; 

Σάββας Χλωρός:  Δεν θυμάμαι. 

Imaginos: Τέλος πάντων. Θα μου πεις τελικά, ήσουν ή δεν ήσουν μέλος της Χρυσής Αυγής;

Σάββας Χλωρός:  Όχι ρε φίλε.

Imaginos: Τότε τι ήταν αυτή η συνέντευξη στο ΕΘΝΟΣ; 

Σάββας Χλωρός:  Κάτσε να πάρω τα χάπια μου να θυμηθώ.

Imaginos: Με την ησυχία σου. 

Σάββας Χλωρός:  Α ναι. Το θυμήθηκα. 

Imaginos: Α γεια σου. 

Σάββας Χλωρός:  Τι λέγαμε; 

Imaginos: Κάτι για την τρύπα του Όζοντος. 

Σάββας Χλωρός:  Τι; Τρύπησε και το Όζον; 

Imaginos: Ναι τρύπησε εντελώς.  Πάρε άλλο ένα χάπι.

Σάββας Χλωρός:  Τι χάπι; Μετράει; 

Imaginos: Λοιπόν ξέχνα το. Για πες μου τώρα. Ήσουν μέλος της Χρυσής Αυγής ή όχι; 

Σάββας Χλωρός:  Ρε φιλαράκι εγώ δεν θυμάμαι πως με λένε θα θυμάμαι αν ήμουν μέλος της Χρυσής Αυγής;

Imaginos: Πως σε λένε; 

Σάββας Χλωρός:  Σάββα Χλωρό.

Imaginos: Θυμάσαι πως σε λένε λοιπόν.

Σάββας Χλωρός:  Ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια, θέλεις λίγο μπάφο; 

Imaginos: Στο τέλος θα τον χρειαστώ.

Σάββας Χλωρός:  Κερνάω και χάπια.

Imaginos: Ναι το ξέρω είπαμε.

Σάββας Χλωρός:  Είσαι πολύ μυστήριος ρε φιλαράκι. Χαλάρωσε. 

Imaginos: Κάνω ότι μπορώ.

Σάββας Χλωρός:  Όλοι περνάμε δύσκολα σήμερα..

Imaginos: Είναι το έκτο καπουτσίνο. Θα μου απαντήσεις στο ερώτημα;

Σάββας Χλωρός:  Ποιο ερώτημα; 

Imaginos: Αν τρύπησε το ¨Οζον. 

Σάββας Χλωρός:  Έπαθε μεγάλη ζημιά; 

Imaginos: 100 ευρώ!!!

Σάββας Χλωρός:  Α τώρα θυμήθηκα!

Imaginos: Επιτέλους, για πες;

Σάββας Χλωρός:  Καθόμουν εδώ στο παγκάκι στην πλατεία και με πλησίασε ένας τύπος.

Imaginos: Τα πας τέλεια. Παρακάτω.

Σάββας Χλωρός:  Τι τέλεια ρε φίλε; Δεν έχω μία στην τσέπη.

Imaginos: Καλά, πάρε 100 ευρώ.

Σάββας Χλωρός:  Α ναι, τώρα θυμήθηκα.

Imaginos: Έγινε θαύμα! Παρακάτω.

Σάββας Χλωρός:  Με πλησίασε λοιπόν ένας τύπος, μου συστήθηκε ως δημοσιογράφος του «Έθνους» και μου έδωσε ένα κατοστάρικο.

Imaginos: Για ποιο λόγο;

Σάββας Χλωρός:  Μου ζήτησε λίγο μπάφο.

Imaginos: Και μετά;

Σάββας Χλωρός:  Του έδωσα τον μπάφο και εκείνος μου έδωσε το κατοστάρικο λέγοντας μου πως θα γίνω διάσημος.

Imaginos: Α μάλιστα. Τώρα εξηγούνται όλα!

Σάββας Χλωρός:  Για την τρύπα του Όζοντος λες;

Imaginos: Θέλεις λίγο μπάφο;

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου