Τετάρτη 18 Σεπτεμβρίου 2013

ΑΠΟΚΑΛΥΨΕΙΣ ΓΙΑ ΜΑΦΙΟΖΙΚΑ ΚΥΚΛΩΜΑΤΑ THΣ ΦΙΛΟΖΩΪΑΣ!

... ΜΕ ΕΠΙΚΕΝΤΡΟ ΤΟ περίεργο κι ανθελληνικό BLOG GREECE EXPOSED” (Συνιστάται...να προβεί σε διευκρινίσεις...το συντομότερο)!
 King Charles - Κινγκ Τσαρλς
ΓΡΑΦΕΙ Η κ. ΕΥΑ ΜΑΓΚΟΥ
Καθηγήτρια.Και ερευνήτρια των σκοτεινών πτυχών των κυκλωμάτων της ζωοφιλίας .

Η κ. Μάγκου εκτός από καθηγήτρια Αγγλικής έχει πολλές επιστημονικές περγαμηνές και σημαντικό καινοτόμο έργο.  Σε άλλα μας σημειώματα θα αναφερθουμε εκτενώς .
Το παρακάτω, λίαν σοβαρό κείμενό της, εκτός από τις αποκαλύψεις –για μας , διότι είναι γνωστές σε άλλους-  προδίδει και την πνευματική της οντότητα. Κάνει αναφορά σε πολλές σκοτεινές πτυχές  της ελληνικής ζωοφιλίας, όπως τις έζησε από μέσα. Αξίζει να το διαβάσετε και διότι γράφετε ψυχρά, χωρίς εξάρσεις ή προκαταλήψεις, άρα είναι και έντιμο.  Ίδου τι μας γράφει –περιμένοντας κι άλλα πολλά που έχει στο δισάκι της...

Γεια σας και πάλι, είμαι η Μάγκου που έχω γράψει κάποια πράγματα για το/τον/τους Greece Exposed. Ειλικρινά πιστεύω πως αν κάνετε έρευνα μέχρι το βάθος θα ανακαλύψετε πολλά πράγματα για την ιστορία και τις απάτες τους. Υπάρχουν δυο μειονεκτήματα που θα ήθελα να λάβετε υπ όψιν σας.
1. Αν και γνωρίζουμε ονόματα Ελλήνων συνεργατών δεν είμαστε απόλυτα σίγουροι για το πραγματικό όνομα του/της Greece Exposed. Λόγω σπουδών έχω ασχοληθεί με την ψυχολογία αλλά δεν είμαι εξειδικευμένη ψυχολόγος (ή ψυχίατρος). Πιστεύω παρ όλα αυτά πως από τις ενδείξεις που έχουμε μέχρι σήμερα ο Greece Exposed πάσχει από σχιζοφρένεια και κάποιες στιγμές (που μάλλον δεν χρησιμοποιεί την αγωγή του) θεωρεί πως είναι η φωνή του Θεού ή κάνει το έργο του Θεού.
2. Δεν υπάρχει μαύρο και άσπρο στην φιλοζωία, υπάρχουν αποχρώσεις του γκρι… Κάποιοι απ αυτούς είναι επικίνδυνοι, υπάρχουν ιστορίες για μία φιλοζωική που έβαλε φόλες στα ζώα της άλλης από αντιπαράθεση (και πάντα για το κέρδος!). Πιστεύω πως τα ονόματα που συναντήσαμε όταν ξεκινήσαμε στα τυφλά θα σας είναι γνωστά γιατί κάνουν μεταφορές ζώων στην Γερμανία. Πιστεύω πως κάποιοι που στέλνουν ζώα στην Γερμανία το κάνουν για να βρεθεί κάποιος χώρος να επιβιώσουν. Όμως σαν σκεπτόμενο  άτομο αναρωτιέμαι: Δεν υπάρχουν ζώα που χρειάζονται βοήθεια εκεί και κάνουν εισαγωγές; Αυτά που διαβάζω δεν με κάνουν αισιόδοξη, όμως βλέπω και κάποια παραδείγματα ζώων που έχουν βρει αγάπη και ένα σπίτι, οπότε ίσως να συμβαίνουν και τα δυο…

ΜΑΡΘΑ: Η  ΕΝΤΙΜΗ ΑΡΧΗΓΟΣ -ΡΑΜΠΟ-ΜΗΠΩΣ ΑΛΛΟΙ ΤΗΝ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΟΥΝ ΕΝ ΑΓΝΟΙΑ ΤΗΣ...;

Για την κυρία Πουλτίδου πραγματικά πιστεύω πως είναι Ράμπο, ορμάει, και ίσως να την χρησιμοποιούν για προσωπικό κέρδος κάποιοι και να μην το έχει συνειδητοποιήσει. Έγινε αρχηγός, την έχρησαν αρχηγό για να τρώει εκείνη τα βέλη. Έγινε αρχηγός για να μην της λέει κανείς ‘όχι εκεί’, ‘μην πειράζεις εκεί είναι υψηλά ιστάμενος’, κλπ. Και την έχρησαν αρχηγό για να καλύπτονται πίσω της όταν κάτι πάρει στραβά. Πιστεύω πως έχει αγαθούς σκοπούς αλλά έχει βρεθεί στην μέση πολέμων και πιθανόν να πρέπει κάποιος να θυσιαστεί. Τώρα αν κάνω λάθος τι να σας πω, όσο πιο μέσα μπαίνω ακόμα και τον εαυτό μου αμφισβητώ και αναρωτιέμαι γιατί τελικά συνεχίζω; Μήπως και εγώ είμαι μια απόχρωση του γκρι; Δεν ξέρω, και αν συμβαίνει δεν είναι συνειδητό. Θα ήθελα να πιστεύω ότι κάνω μια καλή πράξη ασχολούμενη με όλα αυτά που διάβασα και είδα. Ήδη έχω εχθρούς αλλά δεν μπορούν να με κατηγορήσουν για οτιδήποτε γιατί φρόντισα να το κάνω ξεκάθαρο ότι ‘δεν τα παίρνω και δεν είμαι σε κλίκες’. Βέβαια το να μην ανήκω σε κλίκες δυσκόλεψε την προσπάθειά μου να μάθω ιστορίες και έπρεπε να μιλώ προσέχοντας με ποιόν έχω να κάνω. Πολλά άτομα έδειχναν ενδιαφέρον για τις έρευνες της ομάδας που είμαι αλλά κάποιοι απ αυτούς για να μεταφέρουν πληροφορίες των όσων ανακαλύπταμε στο Greece Exposed.
Ποια είναι η περίφημη ‘ομάδα’; Μην φανταστείτε υποχθόνια υποκείμενα, πράκτορες 00και-κάτι. Ουσιαστικά κάποιες κυρίες που δεν είναι Ελληνίδες αλλά έχουν παντρευτεί Έλληνες και ζουν χρόνια εδώ ανακάλυψαν κάποια στοιχεία που έκρουαν τον κώδωνα κινδύνου. Απάντησαν σε κάποια ποστς του, τις έβρισε, τον κατήγγειλαν και τις μπλόκαρε. Εκείνες δημιούργησαν καινούριο προφίλ και συνεχίστηκε το …πανηγύρι, η κυρίες αυτές γνωρίστηκαν και δημιούργησαν μια ομάδα στο facebook όπου αρχικά συζητούσαν και έδειχναν screenshots με το τι διάβαζαν στις σελίδες του. Μερικές φορές έκαναν καταγγελίες στο ηλεκτρονικό έγκλημα αλλά μάλλον κανείς δεν ενδιαφέρθηκε. Και οι πληροφορίες μαζευόντουσαν και ο θυμός θέριευε, αλλά αποτέλεσμα κανένα. Από την άλλη εγώ δεν είχα μεγάλες δυνατότητες να μπω στο internet μιας και ζούσα για 16 μήνες στο ‘τέρμα του κόσμου’, σε ένα χωριό με dial up connection μόνο για το σχολείο και μόνον όταν ο καιρός και ο Θεός το επέτρεπαν! Κάποια στιγμή το καλοκαίρι 2011 πρέπει να έπεσα στην facebook σελίδα του, θύμωσα (αναφερόταν σε κάποιο ‘σφαγείο’ στην Αθήνα που πουλούσε σκύλους για τροφή που χρησιμοποιούσαν Πακιστανοί μετανάστες και χρησιμοποιούσε φωτογραφίες που έδειχνε καθαρά πως ήταν αγορά σε άλλη χώρα) και έγραψα κάτω από το κείμενό του πως δεν μπορεί να απειλεί πως θα έρθει στην Ελλάδα να μας τις βρέξει όπως έλεγε!
Μου απάντησαν δεκάδες αγριεμένοι εκπολιτισμένοι Ευρωπαίοι πως είμαστε αγροίκοι, εγκληματίες, πως θα πρέπει να μας ρίξουν μια βόμβα να εξαφανιστούμε από προσώπου Γης, και μετά απ αυτό αποφάσισα πως δεν αξίζει τον κόπο να ξοδέψω τα 2 giga μου για να ασχοληθώ με τον βλάκα! Ούτε καν είχα υποψιαστεί πως ο έντονος ρατσιστικός παροξυσμός ήταν προπέτασμα για απάτες!

Η ΠΟΥΛΤΙΔΟΥ ΔΕΝ ΕΙΧΕ  ΝΑ ΠΛΗΡΩΣΕΙ ΤΟ... ΡΕΥΜΑ ΕΠΙ ΜΙΑ ΕΒΔΟΜΑΔΑ ΓΙΑ ΝΑ ΤΑΪΖΕΙ ΤΑ ΖΩΑΚΙΑ ΤΗΣ!

Όταν επέστρεψα στον κόσμο που υπάρχει διαδίκτυο και πάλι δεν ασχολήθηκα μαζί του πιθανόν και να μην τον θυμόμουν καν αν δεν έπεφτα θύμα απάτης και εγώ. Σαν κορόιδο φιλόζωη του καναπέ  για μερικούς μήνες έδινα χρήματα για κάποιο δύστυχο σκυλάκι για θεραπείες, τροφές, ανάδοχη μητέρα, κλπ κλπ! Κάποια στιγμή βγήκε η αλήθεια στην φόρα, μούντζωσα τον εαυτό μου στον καθρέφτη, καταντράπηκα γιατί στα 54 είμαι τόσο πολύ ηλίθια και πίστεψα αγύρτες, και εκεί που διάβαζα κάποια κειμενάκια για ομάδες που σώζουν ζώα Ράμπο-style (σωστά το μαντέψατε! για την Πουλτίδου διάβαζα) είπα την γνώμη μου για κάτι, μου έδωσαν μια απάντηση και άρχισα να κάνω φιλόζωους φίλους. Εκεί άρχισα να βλέπω και την Μάρθα να «αρχηγοποιείται» μιας και για πολύ καιρό έδειχνε τον ενθουσιασμό της κάθε φορά που κάποιο ζώο το έπαιρναν από κακούς ιδιοκτήτες. Εκεί επίσης έβλεπα την επερχόμενη πτώση της Μάρθας. Έχασε την προσωπική της ζωή, έγινε κτήμα της φιλοζωικής της ζωής. Έφτασε σε σημείο να μην πληρώνει το ηλεκτρικό για να πληρώσει την θεραπεία ενός ζώου και να μένει χωρίς ρεύμα για μια βδομάδα. Από την άλλη σαν Ράμπο βοήθησε να συλληφθεί η κυρία που είχε πάρει από διάφορες φιλοζωικές τα 170 κουταβάκια! Εσείς ίσως βλέπετε κάποια Πουλτίδου που παρανομεί, εγώ βλέπω μια Πουλτίδου που έχει χάσει τα όρια και τα δίνει όλα λες και δεν υπάρχει αύριο. Θα επανέλθω στην Μάρθα αφού συνδέσω την δική μου ιστορία.

ΓΙΑ ΤΟ ΠΕΡΙΕΡΓΟ ΚΑΙ ΚΑΘΕ ΑΛΛΟ ΠΑΡΑ ...ΑΘΩΟ ΤΟ GREECE EXPOSED ΠΟΥ ΜΙΣΕΙ ΘΑΝΑΣΙΜΑ ΤΗ ΜΑΡΘΑ ΠΟΥΛΤΙΔΟΥ... ( Θα τα βγάλουμε ΟΛΑ στη φόρα ώστε οι νταβατζήδες της ζωοφιλίας να φύγουν στις σπηλιές απ΄όπου προέρχονται! )

Υπολογίζω πως ήταν τέλη Φλεβάρη-αρχές Μάρτη (τότε επί τέλους αποκτήσαμε σύνδεση στο internet!) που διαβάζοντας ένα ποστ για παλαβούς στην φιλοζωία θυμήθηκα τον Greece Exposed και δημιούργησα ένα ποστ. Κάποιοι απάντησαν πως δεν είναι και σημαντική ιστορία και κάποια Μαρία Θεοφανοπούλου έγραψε επίσης κάτι εναντίον του. Δυστυχώς τότε δεν ήξερα πόσο σημαντικό θα ήταν να κρατήσω screenshots. Μάλιστα για να κάνω τον κόσμο να ενδιαφερθεί έδειξα το δικό του link σαν Greece Exposed και κάποια άλλα που μιλούσαν εναντίον του. Τους έστειλα μάλιστα και μήνυμα να συμμετέχουν στο ποστ που είχα ξεκινήσει. Χωρίς να το ξέρω είχα τραβήξει το ενδιαφέρον όλων εκείνων των κυριών που του μάζευαν τα βρώμικα! Στην αρχή πίστεψαν πως ήμουν δική του φίλη, μετά όμως από διάφορες συζητήσεις που είχα με διάφορα μέλη της ομάδας κατάλαβαν ότι ήμουν ένας ανίδεος βλάκας αλλά επειδή έβλεπαν πως είχα τόσο ενθουσιασμό με έβαλαν στην ομάδα. Για μα είμαι ειλικρινής ούτε καταλάβαινα και πολλά περί ομάδας, νόμιζα πως λέγαμε διάφορα, και μαθαίναμε η κάθε μια πράγματα που είχε ανακαλύψει η άλλη. Φυσικά εκείνες ανέφεραν ονόματα που εγώ δεν είχα ακούσει ή διαβάσει πιο πριν, και όταν ρωτούσα μου έλεγαν κάποια πράγματα αλλά μου έλεγαν να κοιτάξω σε ποστς πιο κάτω, σε word documents και screenshots που υπήρχαν στο γκρουπ. Την πρώτη φορά που το επιχείρησα εγκατέλειψα το ‘άθλημα’ γρήγορα! Πάνω από 700 screenshots και 100 word documents, επικοινωνία και emails με θύματά του στην Ρουμανία και Βοσνία, ότι μπορείτε να φανταστείτε!
Εκείνη την εποχή, (Απρίλιος-Μάιος 2013) αναφερόταν πολύ το όνομα Ειρήνη Παπαδάκου. Η ομάδα της μέριμνας Πατρών της έκανε συνεχείς επιθέσεις ρωτώντας που είναι τα χρήματα που έκλεψε με τον φαλάκρα από την ιστορία με τον Phillip/Pipo. GE=Greece Exposed, καράφλας=Mark Rogers. Όταν ρώτησα τις φίλες μου στην ομάδα η άμεση απάντηση είναι πως είναι λογικό αφού η Παπαδάκου τον κάλεσε να δημιουργήσει το GE. Και όταν ρώτησα πως μπορεί να είναι τόσο σίγουρες μου είπαν πως τα πάντα είναι σε screenshots, word documents, και emails και απλώς δεν ήταν σε μια σειρά.
Αυτή ήταν η δουλειά μου στην ομάδα. Έβαλα τα πάντα σε μια σειρά, προ GEαπάτες, Έλληνες συνεργάτες, και απάτες στην Ελλάδα. Σαν άνθρωπος είμαι πολύ οργανωτική όταν μου κεντρίσει κάτι το ενδιαφέρον. Γίνομαι κουραστική γιατί σε κάθε απάντηση που παίρνω θα ρωτήσω γιατί και θα ψάξω τις πέρα από το προφανές απαντήσεις.
Ενώνοντας κομματάκια του παζλ κατάφερα να δω την μεγάλη εικόνα. Ο GEακολουθεί ‘πατέντες’ και στην δράση του πριν να κληθεί στην Ελλάδα και στην δράση του στην Ελλάδα. Είναι εμπαθής και θα κάνει τα πάντα για να καταστρέψει τον ‘εχθρό’. (Εδώ κολλάει το μένος εναντίον της Πουλτίδου και της Ελένης Νοέλ πρώην συνεργάτιδας και admin της facebook σελίδας Greece Exposed. Η κυρία Νοέλ τον ‘πρόδωσε’ αλλά στην πραγματικότητα η γυναίκα μόλις κατάλαβε τι συμβαίνει έφυγε τρέχοντας!) Δεν γνωρίζω προσωπικά την κυρία Νοέλ, έχω επικοινωνήσει μαζί της μια φορά μόνο όταν μου αποκάλυψε ότι ήταν μια από τους admin του GE και μου έστειλε και την αλληλογραφία τους! Έχω ακούσει πολλά για την κυρία Νοέλ, οι μισοί λένε πως είναι η Αγία του Ασπρόπυργου άλλοι πως εκμεταλλεύεται τα δύστυχα τα ζώα για να ζει εκείνη καλά. Τι πιστεύω εγώ; Δεν μπορώ να εκφέρω γνώμη, δεν ερευνώ θέματα που περιέχουν ιστορίες που να την εμπλέκουν, ήδη η ενασχόλησή μου με τον GE με έχει οδηγήσει σε δαίδαλους!
Η μέριμνα του Πανεπιστημίου Πατρών έδειξε να ενδιαφέρεται για τις έρευνές μου- που στην πραγματικότητα ήταν μια ολόκληρη ομάδα που συντόνιζε και ένωνε τα κενά πλέον. Η Θεοφανοπούλου ζήτησε το τηλέφωνό μου, μου τηλεφώνησε και μου ανέφερε πέντε ιστορίες με τον τάδε σκύλο και με την άλλη την σκυλίτσα και με τον παραπέρα σκυλούκο που όλα είχαν να κάνουν με απάτες χρηματικές του δίδυμου GE-Παπαδάκου. Ναι, καλά όλα αυτά αλλά αποδείξεις; Αν εμένα μου χώσει μια μήνυση η Παπαδάκου εγώ θα χάσω την δουλειά μου αν έχει δίκαιο, και εγώ είμαι 45 χρονών για να ξεκινήσω καινούρια καριέρα! Εκτός αυτού η Παπαδάκου στον τοίχο της ουρλιάζει και χτυπιέται πως δεν έχει καμία σχέση με τον τύπο και πως όποιος τολμήσει να την ξανα-κατηγορήσει θα τον καταγγείλει στο ηλεκτρονικό έγκλημα που θα πήγαινε γιατί την είχαν καλέσει την μεθεπόμενη. Και εδώ χτυπάει το καμπανάκι μου: Γιατί την έχουν καλέσει; Εμένα που είμαι αθώα γιατί δεν με κάλεσαν και κάλεσαν εκείνη;

Κάναμε υπερωρίες στο ψάξιμο των αρχείων, και ω του θαύματος! Όχι μια, όχι δυο, όχι τρεις αλλά τέσσερις αποδείξεις από διαφορετικά κείμενα πως η κυρία Παπαδάκου όχι μόνο είναι admin του GE, αλλά η συν-δημιουργός που χειρίζεται και τα οικονομικά της ‘εταιρίας’! Το προσωπικό της email χρησιμοποιείται για την δημιουργία του paypal και chipin του Greece Exposed Fund! 
Υπάρχουν συζητήσεις της με τον Mark Rogers και Marianna Brak για το πώς θα δημιουργήσουν το GE, θα μεταφέρουν από διάφορες φιλοζωικές τις ιστορίες δυστυχίας και θα ζητήσουν χρήματα. Υπάρχουν inboxes και  emails μεταξύ Mark Rogers και Νοέλ που την αναφέρει σαν την άλλη admin του GE εκτός από την ίδια την Νοέλ. Για να έχουμε κάνει λάθος και να μην έχει σχέση η κυρία Παπαδάκου με τον Mark Rogers/GE θα πρέπει να έχουν συνωμοτήσει ο ίδιος με την Νοέλ και την Παπαδάκου εναντίον της! Άλλωστε και στην απάτη με τον Phillip/Pipo αν κάποιος ξέρει να κάνει προσθέσεις και αφαιρέσεις θα δει πως τα 1300 Ευρώ που μάζεψε το δίδυμο δεν δόθηκε ποτέ για την θεραπεία του σκύλου αλλά για την θεραπεία της τσέπης τους!
Η Θεοφανοπούλου με κυνηγάει να μου πει και για τα άλλα 3 σκυλιά και τα ποσά που «έφαγε ο καράφλας με την όρκα» (εγώ δεν μιλώ έτσι μεταφέρω τα γραπτά της Θεοφανοπούλου στον τοίχο της, στον τοίχο μου, σε ποστς, παντού! Η μέριμνα της Πάτρας συνεργάζεται με την Γερμανική Patras-hunde. Όταν ανακάλυψαν πως για άλλη μια φορά η Παπαδάκου έκανε απάτη την έδιωξαν από την ομάδα και ξεκινάει ο πόλεμος. Αυτόν τον πόλεμο τον έχει η ομάδα μου σε screenshots και αρχίζω κι εγώ να βγάζω νόημα. Οι φίλες μου στην ομάδα στέλνουν emails στην δίωξη ηλεκτρονικού εγκλήματος για άλλη μια φορά, παρ όλα αυτά η Παπαδάκου δεν συλλαμβάνεται και οι φίλες μου μετά από ένα χρόνο που μαζεύουν στοιχεία και πάλι δεν γίνεται τίποτα ατονούν και εγκαταλείπουν κάθε προσπάθεια. Μένω εγώ μόνον να διαβάζω στοιχεία και να μου απαντούν αν έχω απορίες.
Εδώ θα σταθώ για να υπενθυμίσω την επιμονή του GE να με συνδέσεις με trafficking ζώων με συνεργάτη την Θεοφανοπούλου και σαν ‘υπάλληλο’ του Patras-hunde! Αυτό που δεν υπολογίζει το δίδυμο είναι πως εγώ δεν είχα καμία σχέση πριν αρχίσω να μελετώ περιπτώσεις, δεν έχω εμπλακεί σε κόλπα και μπορώ να το αποδείξω γιατί απλά ζούσα στη νοτιοανατολική πλευρά της Εύβοιας (που όμως κανείς δεν το γνωρίζει!) και πως είμαι φιλόζωη του καναπέ, δεν τρέχω σε ομάδες που είναι Ράμπο, δεν γνωρίζω προσωπικά καμία από τις εμπλεκόμενες και το μόνο που κάνω είναι να ενώνω στοιχεία! Έτσι λοιπόν επειδή δεν μπορούν να βρουν κάτι σε βάρος μου περιμένω να δω την νέα τους εφεύρεση!
Επιστροφή στις ‘πατέντες’… Αν μελετήσεις δυο τρεις θα μπορείς ακόμα και να προβλέψεις την επόμενη του κίνηση. Ο GE είναι έξυπνος ψυχοπαθής, ξέρει πως πρέπει να κόψει κάθε κεφάλι που προεξέχει από το πλήθος για να διοικεί την μάζα! Και αυτή την εποχή προεξέχει το κεφάλι της Πουλτίδου. Εκτός αυτού η ‘άθλια’ του χαλάει την επόμενη μπάζα με τον Μοχαμάρ (πρόσφατη ιστορία που πέρασε και στις εφημερίδες!)
Ειδοποιώ την Πουλτίδου πως θα είναι η επόμενή του κίνηση να την αμαυρώσει και σε δυο μέρες σκάει το κείμενο που βρήκατε και δημοσιεύσατε! Εγώ να πανηγυρίζω τρέχοντας και αλαλάζοντας στο σπίτι «σε ξέρω ρε! στο τσεπάκι μου σε έχω πριν κάνεις ότι κάνεις!» το σκυλί μας να τρέχει όλο χαρά πίσω μου για αδιευκρίνιστους λόγους και ο άνδρας μου να φωνάζει πως ίσως ένας καλός ψυχίατρος δεν θα ήταν άσχημη ιδέα! 

'ΚΑΡΑΦΛΑΣ ΚΑΙ ΨΥΧΑΣΘΕΝΗΣ' ΕΙΝΑΙ Ο ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΤΗΣ ΤΟΥ ΕXPOSED; …διότι έτσι κυκλοφορεί με αυτά τα παρατσούκλια στην πιάτσα των ...οργανωμένων ζωοφίλων...

 Δεν ξέρω αν τα ‘έχει πάρει’ ποτέ η Πουλτίδου, το θεωρώ απίθανο έως αδύνατο, άλλα είναι τα ελαττώματά της να μην τα επαναλαμβάνω. Και ενώ κατά βάθος το διασκεδάζω γιατί προσπαθώ να φανταστώ την Ράμπο να συναντάει τον καράφλα και να του ρίχνει πέντε γρήγορες σφαλιάρες η Μάρθα πάει και κάνει την μήνυση και προσπαθεί να την κρατήσει κρυφή για να μην το μάθει το Greece Exposed and Company και ‘κλείσει το μαγαζάκι’ όπως έγινε και στην Ρουμανία. (Ενδιάμεσα έχουν συμβεί ακόμα κάποιες απάτες και απόπειρες αλλά ένας καλός δικηγόρος μπορεί να τις καταρρίψει). Και ενώ η υπόθεση με την Πουλτίδου στην φόρα είναι πρωτοσέλιδο στο web GE, το Facebook GE (που εμείς στη Ελλάδα δεν βλέπουμε γιατί μας μπλοκάρει όταν ξεκινάει μία απάτη!) βάζει πρώτο θέμα την ιστορία του Δια από τις Σέρρες.
 Τηλεφωνώ στην Πουλτίδου ότι υπάρχει απάτη εν εξελίξει και της ζητώ να με φέρει σε επικοινωνία με τις Σέρρες, όπως και γίνεται. Όπως σας είπα δεν είμαι μέλος σε κάποιο σωματείο,  ήρθα από το πουθενά πριν τρεις μήνες, ποιο σωματείο θα μου επέτρεπε να μπω και να του πω τι να κάνει και πώς να το κάνει για να έχουμε αποδείξεις απάτης!
 Αφού να φανταστείτε την κυρία Μπομπολάκη την ενόχλησα για να πάρω στοιχεία που θα με βοηθούσαν να συνδέσω την κυρία Ana Johnston με τον GE.  Την συνέχεια την γνωρίζετε, παρακολουθήσαμε την απάτη από την αρχή μέχρι το τέλος, οι φίλες μου πήραν μια ικανοποίηση πως τελικά ‘το καλό κάποτε θα νικήσει’. Στην υπόθεση του Δια έχουμε τα πάντα, Έλληνες συνεργάτες, μεγαλο-ονόματα σε παγκόσμια κλίμακα φιλοζωίας που απειλούν μικρές φιλοζωικές, απαγωγή ζώου, fundraising στο όνομα μιας φιλοζωικής και αλλαγή στο όνομα του θύματος μόλις γίνεται γνωστό στην ομάδα του GE-fundraisers η απαγωγή, εύρεση του ζώου στο σπίτι Έλληνα συνεργάτη του GE και κλείσιμο του λογαριασμού όταν το ζώο το βρίσκει η αστυνομία στο σπίτι του απαγωγέα-συνεργάτη.
Το λάθος της ομάδας μου ήταν πως μόλις βλέπαμε να ξεκινάει κάποια απάτη πεταγόμασταν πάνω ουρλιάζοντας ‘απάτη, απάτη’!
Αυτή την φορά φιμώσαμε τους εαυτούς μας, και περιμέναμε! Ακόμα και όταν έγιναν οι μηνύσεις και οι καταθέσεις δεν βγάλαμε άχνα! Καθίσαμε στα αυγουλάκια μας και περιμέναμε να ζητήσει η Εισαγγελία όλα τα στοιχεία τις καταγραφές τα links, posts, ότι μπορείτε να φανταστείτε. Αυτά που διαβάσατε στο The Dias Scam Official δεν έχουν τίποτα από τις απειλές της Johnston, δεν αναφέρουμε πουθενά τα τηλεφωνήματά της σε άλλες φιλοζωικές να κρύψουν επί πληρωμή τον Δια, δεν αναφέρουμε πουθενά τις κλοπές που έκανε σαν admin σε φιλοζωικές και μετέφερε τα χρήματα σε προσωπικούς λογαριασμούς! Γιατί; Διότι η κυρία Johnston στις 4 Οκτωβρίου θα είναι στην Ελλάδα και πολύ θα θέλαμε να νομίζει ότι δεν το ξέρουμε. Εσείς μετά από όσα έχετε διαβάσει σαν δημοσιογράφοι δεν θα θέλατε να της κάνετε κάποιες ερωτήσεις σχετικά με τα χιλιάδες Ευρώ που έχουν περάσει από τα χέρια της και προς (υποτίθεται) καταφύγια στην Ρουμανία; Δεν θα θέλετε τελικά να μάθετε και την δική της άποψη για το τι έγινε με την ιστορία του Δια; Εμείς ας πούμε μπορεί να είμαστε μυθομανείς και να λέμε ότι μας κατέβει, γιατί να πιστέψετε εμάς και να μην πάρετε μια συνέντευξη και από εκείνη;
Η μεγάλη απογοήτευση για μένα ήταν που μια-δυο μέρες αργότερα το ηλεκτρονικό έγκλημα δεν ‘ξήλωσε’ το μαγαζάκι Greece Exposed and Company… Έχει περάσει ένας μήνας και ο ‘φαλάκρας’ έχει δοκιμάσει άλλες δυο απάτες χωρίς επιτυχία γιατί δεν βλέπει ‘’το κοινό να βάζει χρήμα στον πόνο’’.!!! Όμως εξακολουθεί να είναι εκεί, ατιμώρητος, και η ομάδα μου έχει διαλυθεί πλέον. Έχουμε πάψει να μιλάμε για το θέμα GE, φοβάμαι πως κάποια μέρα η δημιουργός θα σβήσει και το facebook group, το ηλεκτρονικό έγκλημα θα αναθέσει το θέμα να το μεταφέρει μια χελώνα.

Εσείς ξεκινήσατε μια έρευνα για την Πουλτίδου και για τους Έλληνες που τα τρώνε. Η δική μου έρευνα τους αγγίζει ελάχιστα, κάποια πράγματα τα έχω ακούσει αλλά δεν βάζω το χέρι μου στην φωτιά. Όμως ξέρω πως για τον GE δεν έχει κανείς διαβάσει και συνταιριάξει πληροφορίες όσο εγώ και η ομάδα μου. Μέσα σ αυτά που βρήκα είμαι σίγουρη πως θα υπάρχουν άτομα που κοιτάτε να δείτε τι κάνουν.
Θέλετε να σας δώσω ότι έχω έτοιμο να το μελετήσετε; Είναι με χρονολογική σειρά, το μόνο πρόβλημα είναι πως είναι στα Αγγλικά γιατί σ αυτή επικοινωνώ με την ομάδα μου και ελπίζαμε να την διαβάσουν άτομα του  e-crime. Αν καταφέρετε ποτέ να τους κάνετε να λογοδοτήσουν θα είμαστε ευτυχισμένες, αυτή η μελέτη είναι ‘παιδί’ μας και θα θέλαμε να δικαιωθούν τα ζώα που πέθαναν περιμένοντας κάποια Ευρώ να σωθούν που δεν ήρθαν ποτέ.

Εύα Μάγκου.

ΣΗΜΕΙΩΣΗ ΤΗΣ Η.Ν.Α : Ποτέ δεν γράψαμε ότι η κ.Πουλτίδου τα τρώει.  Για ένα μόνο την κατηγορούμε έως αυτή τη στιγμή- τι θα προκύψει αύριο δεν ξέρουμε-: Για την άφρονη επιθετικότητά της να υποβάλει μηνύσεις προς πάσα κατεύθυνση και σε blogs, χωρίς προηγουμένως να ασκήσει τα εκ του Νόμου απορρέοντα...Να επικοινωνήσει, δηλαδή πρώτα με τα μπλογκς ..που δήθεν θίγουν τις τετράποδες αγάπες της... και να συζητήσει, όπως ταιριάζει σε πολιτισμένους, ως προφανώς εκλαμβάνει εαυτόν με τις φαντασιώσεις της περί ζωοφιλίας....
Κι επ αυτής της λεπτομέρειας θα είναι αγρίως στο στόχαστρό μας... Εκτός κι αν αναβλέψει... Έχει αντίρρηση κανείς; Εξαιρούνται οι πανηγυριώτες ΒΑΛΤΟΙ από την ίδια, κατσαπλιάδες και κουκουλοφόροι οπαδοί της Αγίας Πάππισας  Μάρθας...των οποίων η υπέρτατη πολιτιστική δομή τους είναι καταγγεγραμένη με μελανά χρώματα  με την θρασύδειλη υβριστική  επίδοσή τους! ΚΑΤΑΝΟΗΤΌΝ;
Και πληζ ... να της μεταφέρετε ΝΑ ΜΗΝ ΑΠΕΙΛΕΙ με μηνύσεις... Δεν μασάμε... Αυτήν και τους οπαδούς της, που απαίδευτα συλλογάνται ..τεθλασμένα ,δεν θα τους χαριστούμε!
hellasnews-agency

6 σχόλια:

  1. ΜΗΠΩΣ ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΝΑ ΓΝΩΡΙΣΟΥΜΕ ΤΗΝ ΟΜΑΔΑ ΤΗΣ Κ. ΕΥΑ ΜΑΓΚΟΥ ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ΣΤΑΜΑΤΗΣΤΕ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΝΑ ΓΡΑΦΕΤΕ Β-Λ-Α-Κ-Ε-Ι-Ε-Σ.... ΔΕΝ ΝΑΣ ΑΦΟΡΑ ΚΑΝ ΠΟΙΑ ΕΙΝΑΙ Η ΠΡΟΣΩΠΙΚΗ ΣΑΣ ΑΠΟΨΗ!!! Η ΚΥΡΙΑ ΠΟΥΛΤΙΔΟΥ ΕΧΕΙ ΚΑΤΗΓΟΡΗΘΕΙ ΠΑΡΑ ΠΟΛΛΕΣ ΚΑΙ ΔΗΜΟΣΙΑ ΓΙΑ ΜΙΖΕΣ ΚΑΙ ΧΡΗΜΑΤΑ ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΠΑΡΕΙ ΑΠΟ ΦΙΛΟΖΩΟΥΣ ΚΑΙ ΤΟ ΜΟΝΟ ΠΟΥ ΚΑΝΕΙ ΕΙΝΑΙ ΕΧΕΙ ΜΙΑ ΩΡΑΙΑ ΚΑΙ ΑΝΕΤΗ ΖΩΗ,,,, ΑΦΟΥ ΔΕΝ ΕΠΑΓΓΕΛΕΤΑΙ ΠΩΣ ΣΥΝΤΗΡΕΙΤΑΙ???? ΠΡΙΝ ΔΕΚΑ ΜΕΡΕΣ ΠΗΡΕ 200 ΕΥΡΩ ΑΠΟ ΜΙΑ ΦΙΛΟΖΩΗ ΜΕ ΤΗΝ ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΙΑ ΟΤΙ ΘΑ ΤΗΣ ΒΡΕΙ ΕΝΑ ΦΑΡΜΑΚΟ ΚΑΙ ΤΗΝ ΕΓΡΑΨΕ ΚΑΝΟΝΙΚΑ... ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΘΕΜΑ ΣΤΟ ΙΝΤΕΡΝΕΤ ΓΙΑ ΝΑ ΕΠΙΣΤΡΕΨΕΙ ΜΕ ΜΟΥΤΡΑ ΤΑ ΧΡΗΜΑΤΑ ΠΙΣΩ,,,,,, ΟΠΟΙΟΣ ΑΜΦΙΣΒΙΤΕΙ ΤΑ ΛΕΓΟΜΕΝΑ ΜΟΥ ΑΣ ΡΩΤΗΣΕΙ ΤΗΝ ΚΑΙ ΤΗΝ ΣΟΦΙΑ ΚΟΝΤΟΥ..... ΠΟΥ ΚΑΤΑΛΑΒΕ ΤΙ ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΑΠΟΜΑΚΡΥΝΘΗΚΕ ΑΠΟ ΑΥΤΗΝ...... ΛΟΙΠΟΝ ΜΗΝ ΛΕΤΕ ΧΑΖΑ ΚΑΙ ΜΠΕΡΔΕΥΕΤΕ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ Η ΑΛΗΘΕΙΑ ΕΙΝΑΙ ΜΙΑ... ΔΕΝ ΜΑΣ ΕΝΔΙΑΦΕΡΕΙ Η ΠΡΟΣΩΠΙΚΗ ΣΑΣ ΑΠΟΨΗ ΑΛΛΑ Η ΑΛΗΘΕΙΑ ΚΑΙ Η ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΙΚΟΤΗΤΑ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Anonime, ime i kiria Magkou, thelete na tin gnorisete tin omada pou psaxni na feri stin dikeosini ton Greece Exposed ke tous sinergates tou Ellines ke mi? Poli efxaristos!
    Epidi omos ego dilono pia ime ke esis dilonete anonimos, elate na mas pite to onoma sas, ke doste mas to tilefono sas na sas poume pia ine afta ta atoma!
    Epanalamvano ANONIME: Gine eponimos/eponimi prota ke meta ela na apetisis! Katalaves ''anonime'' pou kseroume poli kala pia ise? Ante trexa na kriftis tora gia na min fonaksoume ton Kain ke se perilavi se deftero giro!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Εσεις που στηρίζετε την κ.Πουλτίδου πόσο σίγουροι είσαστε για το άτομο της Τη γνωρίζετε η κάνετε εικασίες ? Υπάρχουν στοιχεία εναντιον της και αφου η κ.Πουλτιδου είναι καθαρή γιατί δε κάνει μηνύσεις στους ανθρώπους που την κατηγορούν .Γιατί ? Αυτό λέει τα πάντα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. http://greeceexposed.com/2013/06/12/report-removed

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. http://greeceexposed.com/2013/08/12/a-warning-to-our-readers/

    ΑπάντησηΔιαγραφή