Τετάρτη 8 Ιανουαρίου 2014

Ο ΜΠΑΡΟΖΟ "ΔΑΓΚΩΣΕ ΛΑΜΑΡΙΝΑ" ΜΕ ΤΗΝ ΟΛΓΑ ΚΕΦΑΛΟΓΙΑΝΝΗ! ΑΠΙΣΤΕΥΤΟΙ ΔΙΑΛΟΓΟΙ ΜΕΤΑΞΥ ΤΟΥΣ!

Aπό την Ιόλη Πιερίδη
FOSPHOTOS> Menelaos Myrillas-Panayiotis Tzamaros
Έκοβε τις ανάσες η αρχαιοελληνική ομορφιά της Υπ. Πολιτισμού Όλγας Κεφαλογιάννη στο Ζάππειο. Ο Πρόεδρος της Κομισιόν Ζοζέ Μπαρόζο έμεινε παγωτό καθώς άφηνε το βλέμμα του να ατενίζει γεμάτο σαγήνη το γοητευτικό προσωπό της. Κάποια στιγμή βρήκε την ευκαιρία και αφού την έπιασε από το μπράτσο την οδήγησε σε ένα σημείο που, για λίγα δευτερόλεπτα, ήταν οι δυο τους.
-Όλγα, είναι φίλος μου ο Σπύρος ο Λάτσης, θέλεις να πάμε μια βόλτα με την θαλαμηγό του για να διαφημίσουμε τον ελληνικό τουρισμό; Είμαι τόσο γοητευμένος από την παρουσία σου. Ξυπνάς τον Πορτογάλο εραστή μέσα μου...
.Ξέρεις Ζοζέ, εγώ είμαι φίλη της οικογένειας Βαρδινογιάννη και δεν μπορώ να δεχθώ την πρόσκλησή σου αλλά ευχαρίστως να σε καλέσω να δειπνήσουμε κάτω από την Ακρόπολη και να κουβεντιάσουμε για την σωτηρία της Ελλάδας. Πρέπει να σώσουμε την πατρίδα μου Ζοζέ-όπως και τη δική σου. Η Ιστορία δεν θα μας συγχωρέσει αν δεν τα καταφέρουμε...
-Ω, γλυκιά μου Όλγα, πόσο συμφωνώ μαζί σου. Τρέμω στην ιδέα ότι η ιστορία θα είναι αμείλικτη με μας τους δύο. Θα μου επιτρέψεις να σε αγκαλιάσω και να επισφραγίσουμε με ένα φιλί την κοινή μας προσπάθεια για την διάσωση των χωρών μας. Αχ, Όλγα, αν ήξερες πόσο με σαγηνεύει η φλόγα που βλέπω στα μάτια σου για την σωτηρία της Ελλάδας. Το μόνο που θα σκέφτομαι τις επόμενες ώρες θα είναι η στιγμή του δείπνου μας. Μόνο αυτό... Αχ, να ήξερες πόσο θα ήθελα να γίνω ο Πρόεδρός σου, να γίνω ο Μπαρόζος σου...
Σημ. "Παρατηρητή": Εννοείται πως πρόκειται περί αστικού μύθου, ο οποίος είναι παρμένος από το kourdistoportocali. Όχι βέβαια ότι η Όλγα δεν μπορεί να σκανδαλίσει ...10 σαν τον Μπαρόζο αλλά είπαμε, είναι αστικός μύθος.  

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου