Τρίτη 25 Μαρτίου 2014

Η ΚΑΝΕΛΗ ΒΡΙΖΕΙ ΤΟΝ ΤΣΙΠΡΑ ΩΣ "ΤΣΟΓΛΑΝ ΜΠΟΫ" ΚΑΙ ΤΣΟΓΛΑΝΙ! ΒΙΝΤΕΟ

Σφοδρή επίθεση με απίστευτους χαρακτηρισμούς δέχτηκε ο Αλέξης Τσίπρας από τη Λιάνα Κανέλλη με αφορμή το ντοκιμαντέρ «Στο Νήμα». Η βουλευτής του ΚΚΕ στο τέλος της εκπομπής Ανατροπή τον αποκάλεσε «Τσογλάν boy» και πρόσθεσε πως έχει συμπεριφορά ενός...τσογλανιού!
«Τον δείχνει στο ντοκιμαντέρ εν γνώσει του, να βλέπει το χαστούκι. Χρησιμοποίησε το χαστούκι, που είναι μια κατάπτυστη πράξη για την οποία δεν έχει κάτσει στο σκαμνί (σ.σ. ο Κασιδιάρης) και είναι και αυτεπάγγελτο αδίκημα και κατεβαίνει και στις εκλογές.
Και ο κ. Τσίπρας, χρησιμοποίησε το χαστούκι για να διαφημίσει το ντοκιμαντέρ» είπε η βουλευτής του ΚΚΕ, προσθέτοντας ότι οι άνθρωποι που το γύρισαν έκαναν συμφωνία με τον πρόεδρο του ΣΥΡΙΖΑ, προκειμένου να μην θίξουν την οικογένεια και τα παιδιά του. «Σε αυτή τη συμφωνία δεν περιλαμβάνεται το δικό μου το παιδί, ούτε η δική μου η οικογένεια»ανέφερε χαρακτηριστικά η κ. Κανέλλη.
«Τον δείχνει στο ντοκιμαντέρ να γελάει τάχα μου δήθεν από αμηχανία. Σε ολόκληρο ντοκιμαντέρ 75 λεπτά, πήρε το χαστούκι και γελάει. Και λέει ότι και εγώ επιτέθηκα πρώτη.
Ετσι γράψανε. Ψάχνω ένα αντίγραφο και δεν το έχω βρει», πρόσθεσε στο ίδιο ύφος η κ. Κανέλλη, ενώ συνέχισε λέγοντας: «Εντάξει ας αφήσουν τον Κασιδιάρη να κάνει τον γελωτοποιό του Τσίπρα. Και παίρνει και τη βουλευτίνα του τηλέφωνο και της λέει μανάρι μου δεν σε υπερασπίστηκε ο Παυλόπουλος».
«Δεν με ρώτησε κανένας αν θέλω να βλέπω ξανά και ξανά τη μούρη μου ως διαφημιστικό του μεγάλου πολιτικού ανδρός -κατά την άποψή μου Τσογλάν boy μετά από αυτό- που λέγεται Αλέξης Τσίπρας» πρόσθεσε η βουλευτής του ΚΚΕ.
«Αυτή είναι συμπεριφορά τσογλανιού. Οταν για το εγώ του γελά απέναντι σε φασιστική πρακτική, είναι τσογλάνι. Φέρω την πολιτική ευθύνη, να χαρακτηρίσω τσογλάνικη τη συμπεριφορά Τσίπρα στο ντοκιμαντέρ, όταν εγώ σηκώθηκα να υπερασπίσω τη συνάδελφο Δούρου.
Η Αριστερά δεν είναι το τυφλό εγώ του Αλέξη Τσίπρα» κατέληξε.

Λιάνα Κανέλλη για ντοκιμαντέρ Τσίπρα από allthewebnews
defencenet.gr

1 σχόλιο:

  1. όταν ακούμε εν έτη 2014 στην Ελληνική τηλεόραση συζήτηση για μπολσεβίκους και για το "ήθος" τους... τότε μπορούμε να καταλάβουμε πόσο ξεφτιλισμένο έθνος είμαστε

    ΑπάντησηΔιαγραφή