Σάββατο 15 Μαρτίου 2014

Ο ΤΟΥΤΟΥΖΑΣ ΕΞΗΓΕΙ ΤΗΝ ΨΗΦΟ ΠΟΥ ΕΔΩΣΕ ΓΙΑ ΤΟ ΓΕΝΙΚΟ ΠΟΛΕΟΔΟΜΙΚΟ ΣΧΕΔΙΟ ΠΑΠΑΓΟΥ

"ΣΤΗΝ  ΕΙΣΗΓΗΣΗ ΜΟΥ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΡΧΗ ΤΑΧΘΗΚΑ ΥΠΕΡ ΤΟΥ ΓΕΝΙΚΟΥ ΠΟΛΕΟΔΟΜΙΚΟΥ ΣΧΕΔΙΟΥ ΠΟΥ ΕΦΕΡΕ Ο ΞΥΔΗΣ"!
Ο Δημήτρης Τούτουζας, με αφορμή την προχθεσινή ψηφοφορία για το ΓΠΣ επικοινώνησε με την εφημερίδα μας και είπε για την ψήφο που έδωσε:
"Από την αρχή και με εισήγησή μου στο ΔΣ τάχθηκα υπέρ του ΓΠΣ που έφερε ο Δήμαρχος Ξύδης. Είπα λοιπόν ότι τάσσομαι υπέρ του συντελεστή δόμησης 0,8 και ύψος 12 μ.. Μάλιστα, διευκρίνησα ότι θα δεχόμουν το πολύ να πάει στο 0,9 ο συντελεστής δόμησης. Κατά την διάρκεια της συζήτησης, έφεραν στο ΔΣ άλλες προτάσεις, όπως το να παραμείνει ο συντελεστής δόμησης στο 1 και το ύψος στα 14 μ. όπως επίσης 0,9 και 12 μ. Με τους αριθμούς να αλλάζουν από τη μια στιγμή στην άλλη μπερδεύτηκα κατά την διάρκεια της ψηφοφορίας και το διαπίστωσα την ώρα που δεν είχε λήξει αυτή και όπως είχα το δικαίωμα, άλλαξα την ψήφο μου. Άλλωστε δεν ήταν δυνατόν να ψηφίσω διαφορετικά αφού στην εισήγησή μου το είχα δηλώσει ότι τάσσομαι υπέρ του συντελεστή δόμησης 0,8 έως 0,9. Κάτι που τελικά ψηφίστηκε. Επομένως δεν εξαρτήθηκε από μένα η ψηφοφορία μια κι εγώ ψήφιζα 7ος στη σειρά και όχι τελευταίος. Η διαδικασία της ψηφοφορίας βρισκόταν σε εξέλιξη. Όπως επίσης δεν ήταν δυνατόν να γνωρίζω το αποτέλεσμα της ψηφοφορίας μέχρι εκείνη τη στιγμή".  

1 σχόλιο: