Κυριακή 9 Μαρτίου 2014

ΝΕΑ ΑΠΡΟΚΛΗΤΗ ΕΠΙΘΕΣΗ ΣΕ ΒΑΡΟΣ ΤΟΥ ΜΕΣΑ ΣΤΟ ΚΑΠΗ, ΚΑΤΑΓΓΕΛΛΕΙ Ο ΠΕΤΡΟΣ ΚΑΡΑΜΑΝΕΑΣ

Γι' αυτή τη φωτογραφία που τράβηξε μέσα στα ΚΑΠΗ, προπηλακίστηκε ο εκδότης Πέτρος Καραμανέας, όπως καταγγέλλει ο ίδιος. 
"Μπήκα στην αίθουσα των ΚΑΠΗ όπου ήταν το τμήμα χορωδίας κι έκανε πρόβες. Έβγαλα μια φωτογραφία κι αμέσως πετάχτηκε ένας από τους περευρισκόμενους και μου επιτέθηκε πιάνοντάς με μάλιστα και τραβώντας με από την μπλούζα. Μου είπε τι δουλειά είχα μέσα στα ΚΑΠΗ (!) κι ετοιμάστηκε να με χτυπήσει. Τον απομάκρυναν μόλις απείλησα ότι θα καλούσα την αστυνομία", μας είπε ο Πέτρος Καραμανέας ο οποίος πιστεύει ότι η σε βάρος του επίθεση ήταν προμελετημένη επειδή πριν από λίγο καιρό είχε λεκτικό επεισόδιο με την κα Σιδέρη. 
"Είμαι μέλος των ΚΑΠΗ και κυρίως είμαι εκδότης και έχω το δικαίωμα να φωτογραφίζω σε δημόσιο χώρο. Δεν μπήκα στο σπίτι κάποιου αλλά σε δημόσιο χώρο", επανέλαβε ο Πέτρος Καραμανέας. 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου