Σάββατο 10 Μαΐου 2014

ΓΕΝΝΗΜΑ ΘΡΕΜΜΑ ΧΟΛΑΡΓΙΩΤΗΣ, ΥΠΟΨΗΦΙΟΣ ΜΕ ΤΟΝ ΗΛΙΑ ΑΠΟΣΤΟΛΟΠΟΥΛΟ.

Ο Ηλίας Αποστολόπουλος επενδύει και σε νέους αλλά και σε στελέχη που έχουν γεννηθεί στον Χολαργό-Παπάγου και συνεπώς αγαπούν τον τόπο τους. 
Ο Μιχάλης Τράκας είναι ένας γνήσιος, γέννημα-θρέμμα Χολαργιώτης, υποψήφιος με τον Ηλία Αποστολόπουλο. Δείτε το βιογραφικό του όπως το παρουσιάζει ο ίδιος. Αξίζει να στηριχθούν νέοι και...ντόπιοι! 
  
Γεννήθηκα το 1968 στο Χολαργό, όπου και διαμένω μόνιμα έως σήμερα. Είμαι παντρεμένος με τη Διονυσία (Ντενίζ) Γαλάνη και
έχουμε έναν υιό, το Σπύρο.

Μαθήτευσα στο Δημοτικό Σχολείο Χολαργού, καθώς και στο Γυμνάσιο και Λύκειο Παπάγου.
Έχω σπουδάσει Οδοντοτεχνική και ασκώ το επάγγελμα του Τεχνολόγου Ορθοδοντικού.
Έχω διατελέσει Καθηγητής, για αρκετά έτη, στο I.E.Κ. ΙΠΠΟΚΡΑΤΕΙΟΣ, καθώς και στο Τ.Ε.Λ. - Τ.Ε.Ε. ΚΕΛΕΣΟ.
τ. Μέλος του Δ. Σ. Α' Βρεφονηπιακού Σταθμού Δήμου Παπάγου - Χολαργού.
Νυν Πρόεδρος Συλλόγου Γονέων και Κηδεμόνων 5 ου Νηπιαγωγείου Χολαργού.
Η απόφαση μου να ασχοληθώ ενεργά με την πόλη μου, προήλθε από την επιθυμία μου να είμαι ενεργός πολίτης και όχι απλός παρατηρητής των προβλημάτων αυτής.
Δύναμαι να συμβάλλω με το συνδυασμό του υποψηφίου Δημάρχου, Ηλία Αποστολόπουλου, στη Βελτίωση της καθημερινότητας και της ποιότητας ζωής μας.
Στηρίζοντας την υποψηφιότητα μου, θα είναι για μένα τιμή και ευθύνη.

ΜΗΧΑΛΗΣ ΤΡΑΚΑΣ
Υποψήφιος Δημοτικός Σύμβουλος


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου