Παρασκευή 2 Μαΐου 2014

ΕΙΚΟΝΕΣ ΤΟΥ ΑΝΟΙΓΜΕΝΟΥ ΤΑΦΟΥ ΠΟΥ ΣΟΚΑΡΑΝ ΤΟΥΣ ΣΥΓΓΕΝΕΙΣ ΤΟΥ ΘΑΝΟΝΤΟΣ!

Υπάλληλος Δήμου: "Πρόκειται να κάνουμε εκταφή του νεκρού κι' εμείς ανοίξαμε τον τάφο. Είναι ενήμερη η οικογένεια"! 
ΟΡΓΙΣΜΕΝΗ Η ΣΥΖΥΓΟΣ ΤΟΥ ΝΕΚΡΟΥ ΑΠΑΝΤΑ: "ΔΕΝ ΜΑΣ ΕΝΗΜΕΡΩΣΕ ΚΑΝΕΙΣ. ΘΑ ΑΠΕΥΘΥΝΘΩ ΣΤΟΝ ΔΗΜΑΡΧΟ ΚΙ ΙΣΩΣ ΠΡΟΣΦΥΓΩ ΣΤΗ ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗ"! 

Αυτές είναι οι εικόνες από τον ανοιγμένο τάφο που σόκαρε τους συγγενείς του νεκρού αλλά "και τους αστυνομικούς όταν τον αντίκρυσαν", όπως μας είπε η σύζυγός του, η οποία κατήγγειλε στην αστυνομία το περιστατικό ως "σύληση τάφου"! 
Σήμερα, η σύζυγος του θανόντος εκτός από σοκαρισμένη είναι και οργισμένη με το υπαλληλικό προσωπικό του Δήμου το οποίο ισχυρίζεται ότι δεν υπήρξε σύληση του μνήματος αλλά διαδικασία εκταφής η οποία θα ολοκληρωθεί την ερχόμενη Τρίτη. "Ενημερώσαμε την ...κουνιάδα", ισχυρίστηκε ο αρμόδιος  υπάλληλος και συνέχισε: "Δεν συνεννοήθηκαν μεταξύ τους. Μάλιστα, η γυναίκα μας είπε ότι δεν είχε τα χρήματα για να πληρώσει το πράβολη για την εκταφή". 
Η σύζυγος του θανόντος, μόλις πληροφορήθηκε τους ισχυρισμούς του υπαλλήλου του Δήμου οργίστηκε και μας είπε: "Λένε βλακείες. Είμαι η σύζυγος και δεν έχω ενημερωθεί και αυτοί λένε ψέματα για την κουνιάδα μου και για παράβολο που δεν είχε, λέει να πληρώσει. Εγώ, η άμεσα ενδιαφερόμενη δεν έχω ενημερωθεί για τίποτε και αυτό που έκαναν στον τάφο του συζύγου μου είναι αυθαρετο και εγκληματικό. Θα πάω τώρα αμέσως στον Δήμαρχο και ίσως προσφύγω στη Δικαιοσύνη"!

Το περιστατικό αυτό θυμίζει ανάλογη περίπτωση του Καραμανέα, όπου ο Δήμος προέβη σε εκταφή  συγγενικού του προσώπου, χωρίς να τον ενημερώσει! 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου