Παρασκευή 9 Μαΐου 2014

Ο ΔΙΑΙΤΗΤΗΣ ΠΟΥ ΑΞΙΖΕΙ ΤΗΣ ΠΡΟΣΟΧΗΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΨΗΦΟΥ ΤΩΝ ΔΗΜΟΤΩΝ!

Κατ' εξοχήν άνθρωπος του αθλητισμού είναι ο Γεράσιμος Γεροντής που κατέρχεται στις δημοτικές εκλογές Παπάγου-Χολαργού με την παράταξη του Γιάννη Κεχρή. Από μικρός στο ποδόσφαιρο και στη συνέχεια με σπουδές στην διαιτησία, αναδείχθηκε στον χώρο. 
Ο Χολαργός-Παπάγος συνεπώς έχουν τον δικό του άνθρωπο τον οποίο μπορούν να εμπιστευτούν για το αύριο του αθλητισμού στην περιοχή.  
Προσέξτε το βιογραφικό του αλλά και όσα λέει ο ίδιος για την επιλογή του να κατέβει στις εκλογές με τον Γιάννη Κεχρή: 

ΒΙΟΓΡΑΦΙΚΟ ΣΗΜΕΙΩΜΑ

Γεννήθηκα το 1963 στον Αστακό Ξηρομέρου Αιτωλοακαρνανίας και διαμένω στον Χολαργό από το 1978.
Έχω δύο γιους ηλικίας  28 και 27 ετών και μία κόρη 18 ετών.
Είμαι τελειόφοιτος Σχολής Μηχανολόγων-Μηχανικών.
Από το 1985 εργάζομαι στο Ιπποκράτειο Νοσοκομείο Αθηνών στη θέση υπευθύνου Tεχνικού Iατρικών Aερίων.
Επίσης, με τιμητική διάκριση, κατέχω τη θέση του Υπαρχηγού Πυρασφάλειας του Ιπποκράτειου Νοσοκομείου Αθηνών.
                          
ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑ
Από το 1997 έως και το 2003 διετέλεσα μέλος του Συλλόγου Γονέων και Κηδεμόνων στο 2ο Γυμνάσιο Χολαργού και στο 2ο Λύκειο Χολαργού. Την ίδια περίοδο, συμμετείχα ενεργά στους αθλητικούς αγώνες (Αθλητική Άνοιξη) των Σχολείων Χολαργού.

ΕΘΕΛΟΝΤΙΚΗ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑ
Το 2002 συμμετείχα στους «Special Olympics»,  που πραγματοποιήθηκαν στην Αθήνα,  ως διαιτητής στο αγώνισμα του 5Χ5.      
Το 2009 η οργανωτική επιτροπή του «Champions League»,  μέσω της Ε.Π.Ο.,  μου ανέθεσε την επίβλεψη αλλά και τον ορισμό των διαιτητών για τους αγώνες 5Χ5  στην  τελετή του τελικού του  «Champions League 2009».
Το 2010 συμμετείχα  στους δοκιμαστικούς αγώνες 5Χ5  των «Special Olympics 2011» ως υπεύθυνος  για την εκμάθηση και των ορισμό των διαιτητών.
Το2011 συμμετείχα  Εθελοντικά στους αγώνες των  «Special Olympics»  ως οργανωτική επιτροπή  για ορισμό των διαιτητών 5Χ5 που έγιναν στην Αθήνα τον Ιούνιο – Ιούλιο 2011.
Από το 2001έως σήμερα   συμμετέχω ενεργά στην εθελοντική ομάδα Δασοπροστασίας Υμηττού  ως  Δασοπυροσβέστης, παρακολουθώντας ειδικά σεμινάρια της Πυροσβεστικής Υπηρεσίας για κατάσβεση πυρκαγιών σε δασικές εκτάσεις και αστικές περιοχές. 
Έχω συμμετάσχει ενεργά σε κατάσβεση πυρκαγιών στο  Πεντελικό Όρος καθώς επίσης και στις μεγάλες πυρκαγιές της Πάρνηθας, του Υμηττού, της Γλυφάδας, της Καισαριανής και του Βύρωνα.

ΑΘΛΗΤΙΚΗ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑ
Ήμουν  ποδοσφαιριστής (1977 – 1985)  σε διάφορα σωματεία της Αθήνας και του Πειραιά.
Το 1986 εκπαιδεύτηκα στη σχολή Διαιτησίας Ποδοσφαίρου Αθηνών και την ίδια χρονιά ως  εν ενεργεία Διαιτητής,  αγωνίστηκα σε τοπικό και εθνικό επίπεδο σε 1344 αγώνες  επαγγελματικών κατηγοριών στην Α,Β,Γ,Δ Εθνική και σε διεθνείς αγώνες ως Διαιτητής και   Βοηθός Διαιτητή.
Μέχρι το 2005, όπου σταμάτησα την ενεργό μου δράση, έχω  παρακολουθήσει όλα τα Σεμινάρια που έχουν πραγματοποιηθεί κατά καιρούς από την Ε.Π.Ο. και την UEFAγια το Κλασσικό Ποδόσφαιρο και ΣΑΛΑΣ  [FUTSAL] και έχω συμμετάσχει ως ομιλητής.


"Μαθαίνοντας από μικρός να προσπαθώ και να ενδιαφέρομαι για τη βελτίωση του κοινωνικού μου χώρου, θεωρώ ότι η συμμετοχή μου ως υποψήφιος δημοτικός σύμβουλος στο ψηφοδέλτιο του Γ. Κεχρή,   είναι υποχρέωση και καθήκον μου απέναντι στα κοινά του τόπου μας . Αν με εμπιστευτείτε με την ψήφο σας, θα μπορείτε να έχετε μια δυνατή φωνή στο Δημοτικό Συμβούλιο, για να εκφράζεται η γνώμη σας και αυτό να ψηφίζει κατά συνείδηση αποβλέποντας πάντοτε προς το συμφέρον του
συνόλου των δημοτών".

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου