Δευτέρα 23 Ιουνίου 2014

Η ...ΓΥΝΑΙΚΑΡΑ ΧΡΙΣΤΙΝΑ ΠΑΠΠΑ: ΔΕΝ ΕΧΩ ΚΑΝΕΙ ΚΑΙ ΚΑΝΕΝΑ ΒΑΡΒΑΤΟ ΕΡΩΤΙΚΟ ΣΚΑΝΔΑΛΟ!

"Τιμή μου και καμάρι μου να ήταν σύντροφός μου ο Μιλτιάδης. 

Έλα όμως που δεν είναι" 

Γαμώ την ατυχία μου!

Παππά: Να είχε έναν σαν τον... Βαρβιτσιώτη


Την περασμένη εβδομάδα προκλήθηκε σάλος μετά τη 
δημοσίευση φωτογραφίας, όπου σε ένα ταβερνάκι ο 
Μιλτιάδης Βαρβιτσιώτης 
χάιδευε κάτω από το παρεό την Χριστίνα Παππά.

Και οι δύο βγήκαν αμέσως να διαψεύσουν τα περί σχέσης, 
δηλώνοντας μόνο φίλοι. Τώρα, η ηθοποιός έβαλε τα σέξι μαγιό της, 
πήρε τις ανάλογες πόζες και σε συνέντευξή της στο περιοδικό People
 (σ.σ. κυκλοφορεί από την εφημερίδα Πρώτο Θέμα, που δημοσίευσε και 
την επίμαχη φωτογραφία) βάζει τα πράγματα στη θέση τους.
Και δηλώνει again ότι ο υπουργός είναι φίλος της. "Κάναμε μια πλάκα μεταξύ μας, ότι μου κόβει τα τυχερά, σε φιλικό επίπεδο. Με ενόχλησε που χρεώθηκα κάτι που δεν ίσχυε, αλλά μακάρι ένας άνθρωπος με τη γοητεία, την εξυπνάδα και την αύρα του Μιλτιάδη να ήταν ο σύντροφός μου. Τιμή μου και καμάρι μου να ήταν ο σύντροφός μου! Έλα, όμως, που δεν είναι» δήλωσε χαρακτηριστικά.
Και πρόσθεσε: «Αγχώθηκα για τον αντίκτυπο που μπορεί να είχε σε εκείνον. Στενοχωριέμαι που βλέπω να γράφουν ότι έχω απασχολήσει με τις σχέσεις μου. Αυτό δεν έχει γίνει ποτέ. Δεν έχω κάνει κανένα βαρβάτο ερωτικό σκάνδαλο".
Και μετά τις δηλώσεις θαυμασμού για το φίλο της τον υπουργό, εύλογα γεννάται η απορία: πώς και δεν προέκυψε σχέση μεταξύ τους. "Είναι ορισμένοι άνθρωποι που είναι μόνο φίλοι σου, δεν υπάρχει τίποτα ερωτικό. Και με τον Τζίμη Σταθοκωστόπουλο είμαστε φίλοι, αδέλφια! Στους πέντε φίλους που έχω οι τρεις είναι άντρες. Με τον Μιλτιάδη είμαστε φίλοι περίπου δεκαπέντε χρόνια. Και πριν γνωριστούμε, εγώ ανέκαθεν ψήφιζα μπαμπά Βαρβιτσιώτη!" εξήγησε η ηθοποιός, αποκαλύπτοντας συγχρόνως ότι είναι και του κόμματος.
womenonly.gr (τίτλος, μεσότιτλος: δικοί μας)

1 σχόλιο:

  1. ΓΑΜΩ ΤΗΝ ΑΤΥΧΙΑ ΜΟΥ !
    ΚΑΙ ΜΕΝΑ ΜΟΥ ΕΠΙΑΝΕ ΤΟ ΠΟΥΤΣΟ ΜΟΥ ΟΤΑΝ ΠΙΝΑΜΕ ΟΥΖΑΚΙ ΚΑΙ ΕΤΡΩΓΑ ΧΤΑΠΟΔΑΚΙ ΚΑΙ ΜΥΚΟΝΙΑΤΙΚΗ ΜΥΖΗΘΡΑ Η ΓΚΟΜΕΝΑ ΜΟΥ ΣΕ ΕΝΑ ΠΑΡΑΛΙΑΚΟ ΤΟΥ ΠΛΑΤΥ ΓΥΑΛΟΥ ΣΤΗ ΜΥΚΟΝΟ ΑΛΛΑ ΑΝ ΚΑΙ ΓΚΟΜΕΝΟΣ , ΤΕΛΙΚΑ ΔΕΝ ΜΕ ΠΑΝΤΡΕΥΤΗΚΕ Η ΚΥΡΙΑ ΚΑΙ ΜΟΥ ΕΠΙΑΝΕ ΚΑΙ ΤΑ ΚΩΛΟΜΕΡΙΑ.

    ΖΗΤΩ ΣΥΓΝΩΜΗ ΠΟΥ ΜΟΥ ΤΑ ΕΠΙΑΝΕ ΚΑΙ ΤΕΛΙΚΑ ΠΑΝΤΡΕΥΤΗΚΑ ΑΛΛΗ !
    ΔΕ ΛΕΩ ΚΑΛΗ ΚΟΠΕΛΑ ΑΠΟ ΣΠΙΤΙ ΚΑΙ ΗΘΙΚΩΝ ΑΞΙΩΝ ΤΟ ΚΟΡΙΤΣΙ !
    ΚΟΡΗ ΕΦΟΠΛΙΣΤΗ ΚΑΙ ΝΥΝ ΣΥΖΥΓΟΣ ΕΝΟΣ ΓΕΡΟΥ ΜΕ 35 ΧΡΟΝΙΑ ΔΙΑΦΟΡΑ !

    ΚΑΛΟ ΤΑΦΟ ΝΑ ΕΧΕΙ Ο ΑΝΤΡΑΣ ΣΟΥ ΚΑΙ ΚΑΛΑ ΣΑΡΑΝΤΑ ΤΖΕΝΗ ΜΟΥ .......

    ΑπάντησηΔιαγραφή