Τετάρτη 11 Ιουνίου 2014

Ο ΓΙΑΝΝΗΣ ΔΑΡΑΒΙΓΚΑΣ ΔΙΟΡΙΣΘΗΚΕ ΣΤΟΝ ΟΚΑΝΑ ΑΝΑΠΛΗΡΩΤΗΣ ΠΡΟΕΔΡΟΣ!

Ο δημοφιλής και συμπαθής σε όλους Γιάννης Δαραβίγκας μπορεί τον τελευταίο καιρό να μην εμφανίζεται στην τηλεόραση λόγω του ότι παύθηκε η εκπομπή ΜΑΚΕΛΕΙΟ από το ΖΟΟΜ, αλλά πλέον θα εμφανίζεται στον ΟΚΑΝΑ! Ναι, ο Γιάννης Δαραβίγκας διορίσθηκε Αναπληρωτής Πρόεδρος στον Οργανισμό κατά των ναρκωτικών, μετά από απόφαση του έως πρότινος υπουργού Υγείας Άδωνι Γεωργιάδη. 
Επειδή είμαστε καχύποπτοι σε τέτοιες τοποθετήσεις επικοινωνήσαμε με τον δημοφιλή τηλεαστέρα και τον ρωτήσαμε:
--Χατιρικός διορισμός ήταν αυτός Γιάννη;


Δαραβίκγας: Μην με νευριάζεις τώρα. Ξέρεις πολύ καλά ότι δεν είχα καλές σχέσεις με τον Άδωνι Γεωργιάδη. Τυχαία έμαθα την τοποθέτησή μου και είμαι πεπεισμένος ότι έγινε με αξιοκρατικά κριτήρια. Το όνομά μου προτάθηκε από τρίτους γιατί προφανώς εκτίμησαν τους αγώνες μου επί χρόνια κατά των ναρκωτικών. Μην ξεχνάς ότι είμαι Πρόεδρος του Πανελλήνιου Αντιναρκωτικού Αγώνα. Μην ακούω λοιπόν ερωτήσεις περί χατιρικού διορισμού. 
---Καλά Γιάννη, συγγνώμη, μην βαράς. Σου ευχόμαστε καλή επιτυχία στα νέα σου καθήκοντα. 

Να σημειώσουμε ότι ο "Πανελλήνιος Αντιναρκωτικός Αγώνας είναι μη κρατικός φορέας που ίδρυσε ο ίδιος ο Γιάννης Δαραβίγκας το 1987. Σιδερένιος λοιπόν και Άξιος!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου