Παρασκευή 15 Αυγούστου 2014

Ο ΚΑΡΑΤΖΑΦΕΡΗΣ ΑΠΑΝΤΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΤΟΥ ΣΤΗ ΝΔ!

Αναφερόμενος στην προσωπική περιπέτεια της υγείας του, είπε, ότι τον έκανε σοφότερο. «Το σπαθί μπήκε στο θηκάρι. Από εδώ και πέρα χρειάζεται περισσότερο με την καρδιά και το μυαλό να δώσουμε μια ελπίδα στον ελληνικό λαό. Η υπερπροβολή του «Εγώ» δεν είναι ο ασφαλής οδηγός. Πρέπει να βρούμε την συνταγή να βοηθήσουμε τους Έλληνες», είπε δίνοντας το στίγμα του από την αρχή ο Πρόδρος του ΛΑΟΣ.
«Είναι μια ικανοποίηση όλο και περισσότεροι άνθρωποι να αναγνωρίζουν την πολιτική μου ιστορία. Πρέπει να συμφωνήσουμε σε πολιτικές. Δεν ομιλώ εγώ καθόλου για επιστροφή στη ΝΔ. Μιλάω για χτίσιμο μιας νέας Ελλάδας».
Δεν είναι προαπαιτούμενο για μένα να είμαι σε ψηφοδέλτιο της ΝΔ, τόνισε και πρόσθεσε: «Οι ημέρες αυτής της κυβέρνησης μετριάζονται. Επελαύνει ο κ. Τσίπρας. Θα είναι μια οδυνηρή περιπέτεια για την χώρα. Κι αυτό γιατί είναι τεράστια η απόσταση ανάμεσα στις συνιστώσες. Δεν μπορούν να συνυπάρξουν σε ενιαίο πλαίσιο. Ο κ. Τσίπρας με ενοχλεί λίγο. Δεν μπορεί να δηλώνει «Δεν πιστεύω. Είμαι αθεος» και να το δείχνει αρνούμενος το Μυστήριο της βάφτισης στο παιδί του και την ιδια ώρα να πηγαινει στο Άγιο Όρος. Αν ανακάλυψε την Παναγία και τον Χριστό στα 40 του τότε είναι θαύμα και το δέχομαι. Είναι Θεομπαίχτης ο Τσίπρας. Επι της ουσίας εγώ δεν θέλω τον κ. Τσίπρα. Και γι" αυτό πρέπει να καταλάβει η ΝΔ ότι το προϊόν που προσφέρει στον ελληνικό λαό είναι δύσπεπτο. Η κυβέρνηση και κυρίως η ΝΔ δεν πρέπει να λέει σε όλα ναι αλλά πρέπει να λέει και κάποια όχι».
Θέτοντας τις προϋποθέσεις για συνεργασία με τη ΝΔ είπε:
«Εαν υπάρξει προσαρμογή σε μια άλλη πολιτική τότε είμαι έτοιμος να υπηρετήσω αυτήν την άλλη πολιτική» και ξεκαθάρισε:
«Δεν τίθεται θέμα επιστροφής μου στη ΝΔ. Εχω 14 χρόνια σε μια άλλη προσπάθεια και με τίμησαν άνθρωποι. Θα πάμε σε συνεργασία, συνλειτουργια, συνύπαρξη αλλά σε καμία περίπτωση σε απορρόφηση. Ο Σαμαράς βλέπει στην άκρη του μυαλου του ότι αυτή η πολιτική δεν εχει μακριά ποδάρια. Αν έχουν αποφασίσει μια άλλη πολιτική, μια αλλαγή πολιτικής είμαι παρών».
Για την περιπέτεια της υγείας του, ο κ. Καρατζαφέρης αποκάλυψε ότι εκτός από τους πολιτικούς αρχηγούς και τον Πρόεδρο της Δημοκρατίας υπήρξε και προσωπικό ενδιαφέρον από τον Κώστα Καραμανλή, το οποίο μεταφέρθηκε μέσω κοινού γιατρού.
«Παιδιά μου οι Γεωργιάδης, Πλεύρης, Βελόπουλος»
Ακόμη αποκάλυψε πως ενδιαφέρον για το πρόβλημα υγείας του έδειξαν και οι Άδωνις Γεωργιάδης, Θανάσης Πλεύρης και Κυριάκος Βελόπουλος οι οποίοι τον επισκέφθηκαν στο νοσοκομείο και μάλιστα ο πρόεδρος του ΛΑ.Ο.Σ. είπε πως ήταν σαν να πηγαίνουν «τα παιδιά να δουν τον πατέρα τους».

spirospero.gr

3 σχόλια:

  1. Πάντα γελάμε με αυτόν τον ψευτοπατριώτη τον Καρατζαφέρη. Γελάμε με αυτά που λέει και δεν πιστεύει σε τίποτα, είναι πολύ σαμαρικός μέχρι κόκκαλο και δεξιότερος των λυπόθυμων ψοφοδεξιών!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. + 1,5% ΓΙΑ ΤΓ ΧΡΥΣΗ ΑΥΓΗ ΣΤΙΣ ΕΘΝΙΚΕΣ ΕΚΛΟΓΕΣ ΜΟΝΟ ΑΠΟ ΤΟ "ΛΑΟΣ".

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. + 1,5% ΓΙΑ ΤΗ ΧΡΥΣΗ ΑΥΓΗ ΣΤΙΣ ΕΘΝΙΚΕΣ ΕΚΛΟΓΕΣ ΜΟΝΟ ΑΠΟ ΤΟ "ΛΑΟΣ".

    ΑπάντησηΔιαγραφή