Πέμπτη 28 Αυγούστου 2014

Ο ΞΥΔΗΣ ΑΠΟΧΑΙΡETA ΤΟΥΣ ΔΗΜΟΤΕΣ ΜΕ ΤΗΝ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΤΟΥ ΟΜΙΛΙΑ ΩΣ ΔΗΜΑΡΧΟΣ ΠΑΠΑΓΟΥ-ΧΟΛΑΡΓΟΥ! ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΤΙ ΕΙΠΕ...

ΟΜΙΛΙΑ ΔΗΜΑΡΧΟΥ
ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ ΞΥΔΗ
ΣΤΗΝ ΟΡΚΩΜΟΣΙΑ ΤΗΣ ΝΕΑΣ ΔΗΜΟΤΙΚΗΣ ΑΡΧΗΣ
ΤΗΝ ΤΕΤΑΡΤΗ 27 ΑΥΓΟΥΣΤΟΥ 2014

Ομολογουμένως, αισθάνομαι αρκετά μπερδεμένος για το πλαίσιο στο οποίο πρέπει να εστιάσω τη σύντομη αυτή ομιλία μου.
Ακόμα και εγώ αναρωτιέμαι αν αυτή η ομιλία μου :
         - θα πρέπει να περιοριστεί σε ένα τυπικό ή και ουσιαστικό καλωσόρισμα σε όλους εσάς τους εκλεκτούς καλεσμένους του νέου Δημάρχου της πόλης μας Ηλία Αποστολόπουλου ή
         - θα πρέπει να είναι ένας χαιρετισμός και μία υποδοχή του νέου Δημάρχου και της νέας Δημοτικής Αρχής από τον απερχόμενο Δήμαρχο και την απερχομένη Δημοτική Αρχή ή
         - θα πρέπει να είναι και ένας δικός μου αποχαιρετισμός και μία κατάθεση ψυχής στην κοινωνία που μου έδωσε τη δυνατότητα να διοικήσω και να υπηρετήσω 16 χρόνια τον τ. Δήμο Παπάγου και άλλα 4 χρόνια το Δήμο Παπάγου-Χολαργού από το αξίωμα του Δημάρχου και να ασχοληθώ με την Τοπική Αυτοδιοίκηση της Χώρας μας επί 28 χρόνια, από το 1987 μέχρι σήμερα.
Μπροστά σ’ αυτό το δίλημμα, επέλεξα να καλύψω και τα τρία αυτά αντικείμενα με μία πολύ σύντομη ομιλία, μιας και τα τιμώμενα σήμερα πρόσωπα δεν είναι οι απερχόμενοι αλλά οι επερχόμενοι και ιδιαίτερα ο πανηγυρικά εκλεγείς στις πρόσφατες δημοτικές εκλογές Δήμαρχος της πόλης μας, ο εκλεκτός συμπολίτης μας, φίλος και συνεργάτης μου Ηλίας Αποστολόπουλος.
Σας καλωσορίζω, λοιπόν, στη σημερινή τελετή της ορκωμοσίας του νέου Δημάρχου μας και των νέων Δημοτικών και Τοπικών Συμβούλων και είμαι βέβαιος ότι θα την απολαύσετε, ευχόμενοι παράλληλα στη νέα διοίκηση του Δήμου να έχει πάντα επιτυχίες και να αντιμετωπίσει όλα τα θέματα και τα προβλήματα με τον καλύτερο και αποτελεσματικότερο τρόπο.
Τις ίδιες θερμές ευχές απευθύνω και εγώ στη νέα διοίκηση του Δήμου μας: στον εκλεκτό Δήμαρχο Ηλία Αποστολόπουλο και σε όλους τους Δημοτικούς και Τοπικούς Συμβούλους όλων των δημοτικών παρατάξεων. Χαιρετίζω την εκλογή τους στα αξιώματα τους και εύχομαι σ’ αυτούς καλή επιτυχία και να υπερβούν τις προσδοκίες της κοινωνίας μας. Οι καιροί είναι πολύ δύσκολοι, έχουν όμως τις προϋποθέσεις να επιτύχουν τα μέγιστα αποτελέσματα και να υπερβούν τις προσδοκίες μας. Αρκεί να τους περιβάλλουμε με την εμπιστοσύνη μας και την αγάπη μας και να τους στηρίξουμε με τη συμμετοχή μας σε κάθε προσπάθειά τους. Γιατί η δική μας στήριξη, η στήριξη τους από τη κοινωνία της πόλης μας είναι απαραίτητη και αναγκαία προϋπόθεση για να έχουμε ένα καλό αποτέλεσμα. Αν, μάλιστα, πέρα από τη στήριξη της κοινωνίας μας, υπάρχει και η αγαστή συνεργασία των δημοτικών παρατάξεων και η παραγωγική λειτουργία του Δημοτικού Συμβουλίου, θα μεγιστοποιηθεί το αποτέλεσμα των προσπαθειών τους και θα εξασφαλιστεί η μέγιστη παραγωγικότητα. Αρκεί βέβαια όλοι να αντιληφθούν ότι τα θέματα της καθημερινότητας και τα προβλήματα του επιχειρηματία, του ανέργου, του χαμηλοσυνταξιούχου, του νέου που πασχίζει για την επαγγελματική του αποκατάσταση και των ανήμπορων συμπολιτών μας που αντιμετωπίζουν πρόβλημα επιβίωσης έχουν την πρώτη προτεραιότητα και είναι αυτά που θα πρέπει να απασχολήσουν τη Δημοτική Αρχή και το Δημοτικό Συμβούλιο, για να βρουν τη λύση τους μέσα από παραγωγικές συζητήσεις, χωρίς τις αντεγκλήσεις και οξύτητες του παρελθόντος.
Αγαπητές φιλές και φίλοι,
Σε τέσσαρες μέρες ολοκληρώνεται και τυπικά η θητεία της πρώτης δημοτικής αρχής του ενιαίου πλέον Δήμου Παπάγου-Χολαργού, που θεσμοθετήθηκε με το νόμο του Καλλικράτη το 2010. Μια θητεία που συνέπεσε με κοσμογονικές αλλαγές σε όλα τα επίπεδα της δημόσιας και ιδιωτικής ζωής των Ελλήνων, που είχε να αντιμετωπίσει τις τραγικές επιπτώσεις που προκάλεσε η οικονομική κρίση σε κάθε δραστηριότητα της Τοπικής Αυτοδιοίκησης και είχε επίσης να αντιμετωπίσει τη γενικευμένη απαξίωση του πολιτικού συστήματος και την ηθική και κοινωνική κατάπτωση των θεσμών.
Απέναντι σε όλα αυτά, η απερχομένη Δημοτική Αρχή, κατάφερε να σταθεί όρθια, να φανεί αντάξια της εμπιστοσύνης των πολιτών, να ανταποκριθεί στον κρίσιμο ρόλο που της ανέθεσε ο νομοθέτης, να είναι δίπλα στους πολίτες που την είχαν ανάγκη και τέλος να βγει αλώβητη από την πρωτοφανή οικονομική και κοινωνική κρίση που μαστίζει τη χώρα.
Η προσπάθεια αυτή δεν θα είχε αποδώσει καρπούς αν δεν υπήρχαν οι άνθρωποι του Δήμου μας που εργάστηκαν καθημερινά, συντονισμένα και ακατάπαυστα, για να επιλύσουν όλα τα πολλά και πολλές φορές ιδιόμορφα προβλήματα. Καταφέραμε, όλοι μαζί σε μια κρίσιμη και οριακή περίοδο για την Χώρα μας να επιτελέσουμε ένα σπουδαίο (θα έλεγα) έργο, με διαφάνεια και αποτελεσματικότητα, προκειμένου να προσφέρουμε στο Δήμο μας και στους συμπολίτες μας την ποιότητα που τους αξίζουν.
Θέλω, λοιπόν, να ευχαριστήσω από καρδιάς τους συνεργάτες μου, τους Αντιδημάρχους και τους Προέδρους των Διοικητικών Συμβουλίων των Νομικών Προσώπων του Δήμου μας, το Γενικό Γραμματέα και τους Διευθυντές του Δήμου (εν ενεργεία αλλά και αυτούς που συνταξιοδοτήθηκαν κατά τη διάρκεια της δημαρχίας μου), τους ειδικούς συνεργάτες μου και όλο το διοικητικό και εργατικό προσωπικό του Δήμου και των Νομικών Προσώπων γιατί, μέσα σ’ αυτές τις συνθήκες, προσέφεραν τον καλύτερο εαυτό τους στην κοινή προσπάθεια.
Επίσης, θέλω να ευχαριστήσω και όλους τους Δημοτικούς και Τοπικούς Συμβούλους όλων των παρατάξεων για τη συνεισφορά τους στην κοινή προσπάθεια και ιδιαίτερα τους συμβούλους του δικού μου συνδυασμού για την αμέριστη βοήθεια που μου παρείχαν όλη τη 4ετεία.
Σήμερα, όμως, είμαι ευτυχής που παραδίδω το Δήμο στον Ηλία Αποστολόπουλο, ένα νέον άνθρωπο που τον γνωρίζω και τον εμπιστεύομαι και ο οποίος πορεύτηκε μαζί μου όλη τη 4ετία της τελευταίας δημαρχιακής θητείας μου. Πιστεύω ότι η νέα Δημοτική Αρχή, υπό τον Ηλία Αποστολόπουλο και όλοι οι Δημοτικοί και Τοπικοί Σύμβουλοι, όλων των δημοτικών παρατάξεων, θα πράξουν το καθήκον τους στο ακέραιο και ο Δήμος μας θα πάει ακόμα πιο μπροστά και θα γίνει ακόμα καλύτερος για τον πολίτη του σήμερα και του αύριο.


Κυρίες και κύριοι,
Αυτή η σύντομη ομιλία μου είναι η τελευταία που κάνω με την ιδιότητα του Δημάρχου Παπάγου-Χολαργού και εκτιμώ ότι είναι και η τελευταία στη δημόσια πορεία μου που διήρκησε, ούτε λίγο ούτε πολύ, 59 χρόνια.
Στα 28 χρόνια που υπηρέτησα την Τοπική Αυτοδιοίκηση, εκ των οποίων τα 20 από το αξίωμα του Δημάρχου, πιστεύω ότι έπραξα το καθήκον μου, με εντιμότητα και γνώμονα το συμφέρον της πόλης μας.
Φεύγω με το αίσθημα ότι υπηρέτησα το θέλημα των δημοτών στο ακέραιο, με ήσυχη τη συνείδηση μου ότι εκπλήρωσα την αποστολή μου και με την έκφραση της βαθειάς ευγνωμοσύνης μου προς όλους τους συμπολίτες μου που με στήριξαν σ’ αυτή τη μακρά πορεία μου στα κοινά της πόλης μας, και ιδιαίτερα στη σύζυγό μου η οποία μου συμπαραστάθηκε όλα αυτά τα χρόνια της δημαρχίας μου.
Κλείνοντας την ομιλία μου, θέλω να θυμηθούμε τα λόγια ενός ηγέτη της αριστεράς που, παρ’ όλο ότι δεν ανήκω στον ίδιο ιδεολογικό χώρο μ’ αυτόν, αντιπροσωπεύουν απόλυτα τις σκέψεις μου αυτή τη στιγμή:
«Οι ζευγάδες φεύγουν. Η σπορά μένει. Και φουντώνει. Και μεγαλώνει. Και καρπίζει. Και ρίχνει νέους σπόρους στη γη. Και οι κύκλοι επαναλαμβάνονται.

Σας ευχαριστώ για την προσοχή σας.

5 σχόλια:

  1. H υποκρισία και το ψεύδος σε όλο το μεγαλείο τους.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Τσούζει εεεε?

    όποιος παει κόντρα στο Ναύαρχο καταποντίζεται !!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Και όποιος πάει κοντά στον αντιπλοίαρχο νοικοκυρεύεται !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Εσύ πήγες κοντά αλλά δεν σου κάτσε ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Ο ΞΥΔΗΣ ΗΤΑΝ ΙΚΑΝΟΣ ΕΞΥΠΝΟΣ ΜΕ ΜΕΓΑΛΗ ΕΜΠΕΙΡΙΑ ΣΤΗΝ ΤΟΠΙΚΗ ΑΥΤΟΔΙΟΙΚΗΣΗ ΞΕΣΚΕΠΑΣΕ ΜΕΡΙΚΕΣ ΜΟΝΟΝ ΒΡΩΜΙΕΣ ΤΟΥ ΝΙΚΟΛΑΟΥ ΚΑΙ ΤΙΣ ΕΣΤΕΙΛΕ ΣΤΟΝ ΡΑΚΙΝΤΖΗ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΜΕΙΟΝΕΚΤΗΜΑΤΑ ΟΠΩΣ ΑΛΑΖΟΝΙΚΟΣ ΕΜΠΑΘΗΣ ΕΚΔΙΚΗΤΙΚΟΣ ΕΓΩΠΑΘΗΣ ΚΑΙ ΡΑΤΣΙΣΤΗΣ ΜΕ ΤΟΥΣ ΧΟΛΑΡΓΙΩΤΕΣ ΔΕΝ ΑΦΗΣΕ ΤΑΜΕΙΑΚΑ ΕΛΕΙΜΜΑΤΑ ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΕΚΑΝΕ ΚΑΙ ΚΑΝΕΝΑ ΜΕΓΑΛΟ ΕΡΓΟ

    ΑπάντησηΔιαγραφή