Παρασκευή 10 Οκτωβρίου 2014

Ο ΝΙΚΗΤΑΣ ΛΙΟΝΑΡΑΚΗΣ ΜΙΛΑΕΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΑΓΚΟΣΜΙΟΠΟΙΗΣΗ! 7 ΧΡΟΝΙΑ ΑΠΟ ΤΟΝ ΘΑΝΑΤΟ ΤΟΥ, ΚΙ ΕΙΝΑΙ ΣΑΝ ΝΑ ΖΕΙ!

7 ολόκληρα χρόνια πέρασαν από τον θάνατο του Νικήτα Λιοναράκη, ενός από τους πιο γνωστούς δημοσιογράφους της περιοχής Χολαργού-Παπάγου, δημοφιλής όμως και στο Πανελλήνιο λόγω των εκπομπών του στο κρατικό ραδιόφωνο. Με έντονη δράση ο Νικήτας Λιοναράκης, έστω και αν η δράση του αυτή πολλούς τους ξένιζε ή διαφωνούσαν μαζί του, ωστόσο ήταν ο δημοσιογράφος που έβαλε το δικό του λιθαράκι και στη δημοσιογραφία και στην τοπική αυτοδιοίκηση. Υπήρξε δε ιδρυτικό στέλεχος-συνεργάτης της εφημερίδας 30Μέρες του Χάρη Κουγιουμτζόπουλου. 
Η κόρη του Μυρσίνη Λιοναράκη, δημοσιογράφος και η ίδια, έγραψε σήμερα, 7 χρόνια μετά τον θάνατο του πατέρα της τα παρακάτω συγκινητικά:
"Σαν σήμερα πριν εφτά χρόνια, έτσι ένα πρωινό με ήλιο, μου τηλεφώνησε, με ξύπνησε κ μου ζήτησε να έρθω στο σπίτι του. Έφτασα γρήγορα και μετά από λίγη ώρα πέθανε ενώ του μιλούσα καθισμένη δίπλα του. Χωρίς μπαμπά, έπαψα πια να είμαι κόρη. Εφτά μήνες μετά μάλιστα έκανα κι εγώ μία κόρη. Ο πόνος του πένθους μαλακώνει με τα χρόνια. Αυτός της ξαφνικής απώλειας ενός ζωτικού ρόλου όμως, σκληραίνει. Μου λείπει ο Νικήτας. Νομίζω όμως πια περισσότερο μου λείπει να είμαι η κόρη του μπαμπά μου".
Ο δε Χάρης Κουγιουμτζόπουλος, επίσης δεν τον ξέχασε:
Εδώ και τρεις μέρες σκέφτομαι τι να γράψω. Δυστυχώς ήταν κάτι περισσότερο απ' ότι κι αν σκέφτηκα!
Δείτε στο παρακάτω βίντεο μερικά στιγμιότυπα από τις δράσεις του αξέχαστου Νικήτα Λιοναράκη, όπου μεταξύ άλλων αναφέρεται στην παγκοσμιοποίηση.Πέρασαν 7 χρόνια και αυτά που συζητούσε ο Νικήτας είναι σήμερα στην πρώτη γραμμή της επικαιρότητας. Είναι σαν να ζει ακόμη ανάμεσά μας:

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου