Τετάρτη 15 Οκτωβρίου 2014

ΠΡΟΣ ΤΟΝ ΑΝΩΝΥΜΟ Ν.Π. (ΠΑΠΑΡΑ;) ΚΑΙ ΤΑ ΕΝΟΧΛΗΤΙΚΑ ΣΧΟΛΙΑ ΤΟΥ!

Τον έχει πιάσει υστερία. Αναρτά το ίδιο σχόλιο, εδώ και ένα περίπου μήνα σε διάφορες αναρτήσεις μας,  μη σεβόμενος τίποτε! Αρκεί που λέει τις παπαριές του. Εκτός του εμφανίζεται ως ανώνυμος Ν.Π. (τώρα μας είπε ότι λέγεται Νίκος) αποδεικνύεται -τουλάχιστον σε μας- πως όσα λέει είναι παπαριές, ενώ εσχάτως ασεβεί, μια και έχωσε το σχόλιό του στην τραγική είδηση για τον θάνατο ενός 5χρονου παιδιού. Αντί να το βουλώσει, απαιτεί να του απαντήσουμε σε κάτι που του έχει σφηνωθεί στο μυαλό. Δεν φτάνει που κυκλοφορεί ως ανώνυμος ή ότι μας έδωσε με το στανιό το όνομά του (αν είναι αληθινό) απαιτεί να του δίνουμε την μια απάντηση μετά την άλλη. Ακόμη και σε...υστερόγραφα που βάζει! Μας ζητάει και τα ρέστα από πάνω γιατί του σβήσαμε ένα σχόλιο που είχε βάλει κάτω από μία νέα επιχείρηση που προβάλλαμε στον Χολαργό. Σε λίγο θα μας κάνει κουμάντο και τι θα αναρτούμε. Μήπως να του ζητούμε και την άδεια; Ρε, μπας και θες να σου δώσουμε και τους κωδικούς του blog να το χειρίζεσαι εσύ; 
Λοιπόν, επαναλαμβάνουμε την απάντηση που του είχαμε δώσει προ ημερών μπας και τη χωνέψει και τον ενημερώνουμε να μην επαναλάβει τα ίδια, διότι θα του σβήνουμε όλα τα σχόλια. 

Ανώνυμε Ν.Π. δεν ανοίγω άλλο διάλογο μαζί σου για τους εξής λόγους: 
1. Απάντησα με κάθε λεπτομέρεια σε ό,τι ζήτησες, αν και δεν είχα κανένα λόγο, μια και είσαι ανώνυμος .
2. Πόσο μάλλον, δεν έχω κανένα λόγο να απαντήσω σε υστερόγραφη υποσημείωσή σου.
3. Και βεβαίως, δεν απαντώ από την ώρα που αρχίζεις και γίνεσαι αναιδής, εκτοξεύοντας σε βάρος μου -τουλάχιστον- ειρωνικούς χαρακτηρισμούς ("είτε είσαι τυφλός είτε η εικόνα είναι πλαστή", "είχες το θράσος να ξαναβάλεις λέγοντας μου πως είναι και λάθος").
 
Κατανοητό; Αν όχι, δεν είναι δικό μου πρόβλημα. Μην επιμένεις με copy-paste σχόλιο. Αν η απάντησή μου δεν σε ικανοποιεί, δικό σου το πρόβλημα. Σταματώ εδώ.

13 σχόλια:

  1. Ειμαι ο Ν.Π.
    Και απανταω στην προσβλητική προς το πρόσωπο μου ανάρτηση.
    Ενώ εγω σου ζήτησα συγνώμη και σου έδωσα την ευκαιρία για πολιτισμένο διάλογο εσυ με εγραψες κανονικά και συνεχισες το βιολί σου,ΕΝΩ ΞΈΡΕΙΣ ΟΤΙ ΛΈΩ ΑΛΗΘΕΙΕΣ ΑΠΛΩΣ ΔΕΝ ΤΙΣ ΠΑΡΑΔΕΧΕΣΑΙ ΧΩΡΙΣ ΟΣΤΩΣΟ ΝΑ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΕΙΕΣ ΟΤΙ ΜΕ ΤΟΝ ΤΡΟΠΟ ΑΥΤΟ ΡΕΖΙΛΕΒΕΣΕ.
    ΤΑ ΘΕΜΑΤΑ ΠΟΥ ΕΘΙΞΑ ΗΤΑΝ ΤΑ ΕΞΗΣ:
    1:Ανακριβιες στο άρθρο με τον μυρωνα μυριαλη λόγω της επίμαχης εικόνας.
    2:Η αδικαιολόγητη έχθρα σου προς την εθνικη ομάδα και τα ανούσια επιχειρήματα περί του λόγου που χάνουμε δηλ.κατ εσένα το εθνοσημο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ποιos σου εδωσε το δικαιωμα να αναφερεσαι στο ονομα μου ?
      Την δευτερα εχω ραντεβου στην Διωξη ηλεκρονικου εγκληματοs και θα μλησουμε face to face μου ειπαν απο την αστυνομια !!

      Διαγραφή
    2. Ειμαι ο Ν.Π.
      Αγαπητε Μυρωνα
      Κατ αρχας θα ηθελα να διευκρινησω οτι τα σχολια μου δεν απευθυνονταν σε εσενα αλλα στον παρατηρητη και δεν απαντησα σε εσενα αλλα στον Παρατηρητη.
      Επισης οπως ειναι γνωστο η "υπογραφη"μου Ν.Π. εχει υιοθετηθει και απο αλλους ανωνυμους και ετσι εγω ουτε εχω γραψει ουτε πιστευω τα παντα που εχουν γραφτει με την "υπογραφη"Ν.Π.Ακομα καποιος την βαζει και λαθος Ν.Π χωρις τελεια στο Π.
      Ετσι εγω θα ηθελα να σου ζητησω συγνωμη εαν σε προσεβαλα και να σου υπενθυμισω οτι τα σχολια μου απευθυνονταν προς τον Παρατηρητη και οχι προς εσενα.
      Αυτα ειχα να πω.
      Μετα εκτιμησεως Ν.Π.

      Διαγραφή
    3. Κ'' Νικο Παρδοπουλε φτανει με τιs απειλεs . -

      Διαγραφή
  2. Και συνεχίζω..
    Ολα άρχισαν όταν εσυ μου επιτεθηκες.εγω τότε έπρεπε να απαντήσω και γίναμε μύλος.
    Βέβαια ενώ οι περισσότεροι με βριζανε που είχα αντιπαράθεση μαζί σου και βρίζοντας εμένα και την οικογένεια μου(που εγω αυτούς ουδέποτε πειραξα) σαν τζιχαντιστες που τους έβρισαν τον αλλαχ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Και συνεχίζω...
    Βέβαια φαίνεται οτι είσαι αντάξιος διαλόγου διότι δεν είδες ΤΗΝ ΑΠΟΛΟΓΙΑ ΜΟΥ ΚΑΙ ΤΗΝ ΣΥΛΛΥΠΗΤΗΡΙΑ ΑΝΑΡΤΗΣΗ ΜΟΥ ΠΡΟΣ ΤΑ ΘΥΜΑΤΑ ΚΑΙ ΤΙΣ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΕΣ ΤΟΥΣ.
    Επίσης δεν νομίζω οτι κάποιος ΑΝΩΝΥΜΟΣ έγραψε την ανάρτηση κάτω απο την τραγική είδηση διότι η ανάρτηση ήταν υπερβολικά γρηγορη για να ειναι απο αναγνώστη ο οποίος εαν ηταν ήδη στην σελίδα θα έπρεπε να κάνει refresh για να δει την ανάρτηση.
    ΤΕΛΟΣ ΠΑΝΤΩΝ ΕΓΩ ΧΑΝΩ ΠΑΣΑ ΙΔΕΑ ΓΙΑ ΕΣΕΝΑ ΕΦΟΣΟΝ ΕΓΩ ΣΟΥ ΖΗΤΗΣΑ ΠΟΛΙΤΙΣΜΕΝΟ ΔΙΑΛΟΓΟ ΚΑΙ ΕΣΥ ΜΕ ΕΓΡΑΨΕΣ.
    ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΑΥΤΑ ΒΕΒΑΙΩΣ ΚΑΙ ΔΕΝ ΠΡΟΚΕΙΤΕ ΝΑ ΑΠΟΚΑΛΥΨΩ ΚΑΙ ΤΟ ΕΠΩΝΥΜΟ ΜΟΥ ΔΙΟΤΙ ΦΟΒΑΜΑΙ ΟΤΙ ΚΑΠΟΙΟΙ ΦΑΝΑΤΙΚΟΙ ΑΝΑΓΝΩΣΤΕΣ ΣΟΥ ΘΑ ΜΟΥ ΚΑΝΟΥΝ ΤΗΝ ΖΩΗ ΠΑΤΙΝΙ.
    ΑΥΤΑ ΕΙΧΑ ΝΑ ΠΩ
    ΜΕ ΛΥΠΗ ΛΟΙΠΟΝ ΚΛΕΙΝΩ ΤΟΝ ΛΟΓΟ ΜΟΥ ΚΑΙ ΕΛΠΙΖΩ ΟΤΙ ΚΑΠΟΙΑ ΣΤΙΓΜΗ ΚΑΠΟΙΟΙ ΘΑ ΚΑΤΑΛΑΒΟΥΝ ΤΟ ΔΙΚΙΟ ΜΟΥ.ΕΑΝ ΟΧΙ ΣΤΑ @ΡΧΙΔΙ@ μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Χωρίς καμία εκτίμηση
    Ν.Π.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Μυρωνα εκλασα και σειστηκε η γη...σορρυ για τον σεισμο. Ν.Π

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Είσαι τελείος παλαβός ρε Ν.Π. Αλήθεια, το Ν και το Π σημαίνει,Νέες Παπαρολογίες? Και εκείνο το''ρεζιλεβββεσε'' είναι όλα τα λεφτά. Εντάξει, όλοι κάνουμε λάθη στην βιασύνη μας, αλλά όχι και έτσι...!Επίσης βλέπω ότι δεν έχεις πάρει το μάθημά σου μέχρι τώρα και άρα εσύ δεν ισιώνεις ούτε σε καλίμπρα,αδελφάκι μου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Ν.Π στο καλο κ να μη μας γραφεις ψυχακια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Ν.Π. ξεπέρασες σε αχρηστίλα και τον Ρανιέρι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή