Παρασκευή 21 Νοεμβρίου 2014

Ο ΜΑΪΚΛ ΦΕΛΠΣ ΕΡΩΤΕΥΜΕΝΟΣ ΜΕ ΤΡΑΝΣΕΞΟΥΑΛ! ΔΕΙΤΕ ΠΟΥ ΓΝΩΡΙΣΤΗΚΑΝ!!!

Το γύρο του διαδικτύου κάνει η είδηση ότι άνθρωπος των ρεκόρ, Ολυμπιονίκης της κολύμβησης Μάικλ Φελπς, έχει ερωτική σχέση με την τρανσέξουαλ Τέιλορ Λιάν Τσάντλερ 
Η ίδια η 41χρονη τρανσέξουαλ περιγράφει την ερωτική σχέση της με τον Ολυμπιονίκη Μάικλ Φελπς. Σύμφωνα με την Dailh Mail, η ίδια αποκάλυψε oτι γεννήθηκε αγόρι και βαφτίστηκε Ντέιβιντ Ρόι Φιτς. Ως έφηβη, πήρε ορμόνες και άλλαξε το όνομά της στο σημερινό, για να προχωρήσει και σε αλλαγή φύλου, στην ηλικία των 20.
"Ποτέ δεν ήμουν άνδρας, ποτέ δεν έζησα σαν άνδρας. Κανείς δεν μπορεί να πει, ότι με γνώρισε ή με έζησε ή ότι έχει τραβήξει έστω και μία φωτογραφία μου ως άνδρα".

"Υπάρχουν άνθρωποι που με θυμούνται θυληπρεπή, αλλά αυτό συνέβαινε, λόγω της πίεσης που το περιβάλλον μου ασκούσε πάνω μου", λέει η Τέιλορ.
Συνεχίζοντας, δηλώνει παράφορα ερωτευμένη με τον Μάικλ Φελπς, τον οποίο, όπως η ίδια πάντα υποστηρίζει, γνώρισε μέσω του Tinder. Εδώ ...επεμβαίνουμε εμείς και αποκαλύπτουμε πώς γνωρίστηκαν. Σε...φραμακείο! Ο μεν Φελπς αγόραζε ορμόνες για τις επιδόσεις του στην κολύμβηση, η δε Τέιλορ αγόραζε ορμόνες αυξητικής του στήθους της. Δείτε πόσο μεγάλα τα έχει! (sic).  
"Ο χρόνος που περνάω μαζί του με κάνει να νιώθω σαν έφηβη και πάλι. Ποτέ δεν ένιωσα τόσο άνετα και τόσο αποδεκτή, με κάθε τρόπο, από όσο μαζί του".
 
"Το ένα πράγμα έφερε το άλλο και καταλήξαμε να κάνουμε σεξ. Αργότερα, κάναμε σεξ ξανά. Η ερωτική επαφή μαζί του είναι μοναδική. Ήταν η πρώτη φορά στη ζωή μου, που κάποιος με έκανε να νιώσω πραγματική γυναίκα. Ποτέ δεν του είπα ψέματα για το παρελθόν μου, γιατί απλά ποτέ δεν προέκυψε η συζήτηση".
 
Τώρα όμως, όπως λέει, φοβάται ότι μετά από αυτές τις αποκαλύψεις, θα την εγκαταλείψει.
"Το πιο πιθανό είναι να τον χάσω, γιατί είναι ένα brand που η ομάδα του θέλει να προστατεύσει", λέει.
 
YY. Εννοείται ότι ότι κάναμε χιούμορ για το πού γνωρίστηκαν...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου