Κυριακή 22 Φεβρουαρίου 2015

Ο ΠΡΟΦΗΤΗΣ ΤΩΝ ΣΕΙΣΜΩΝ ΕΚΠΕΜΠΕΙ SOS! "ΚΙΝΔΥΝΕΥΕΙ Η ΖΩΗ ΜΟΥ. ΜΕ ΑΠΕΙΛΟΥΝ ΜΕ ΑΝΩΝΥΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΗΜΑΤΑ ΟΤΙ ΘΑ ΜΕ ΣΚΟΤΩΣΟΥΝ! ΜΕΧΡΙ ΚΑΙ ΤΟ ΚΟΥΔΟΥΝΙ ΜΟΥ ΧΤΥΠΟΥΝ..."

Ο Μύρωνας Μυριαλλής, ο αποκληθείς από το Makeleio.gr και "προφήτης των σεισμών" εκπέμπει SOS όχι για κάποιο σεισμό αλλά για τη ζωή του, η οποία όμως λέει κινδυνεύει: "Δέχομαι συνέχεια ανώνυμα τηλεφωνήματα. Άγνωστοι με απειλούν ότι θα με ...χώσουν 20 μέτρα κάτω από τη γη. Μέχρι και το κουδούνι της εξώπορτας του σπιτιού μου χτυπούν και εξαφανίζονται..Φοβάμαι, βοηθήστε με"
Του συστήσαμε να πάει στην Αστυνομία και μας απάντησε: 


"Πήγα στην Αστυνομία αλλά μου είπαν ότι πρέπει πρώτα να καταθέσω μήνυση κατ' αγνώστων, να πληρώσω δηλ. 100 ευρώ και μετά θα μπορέσουν να παρακολουθήσουν τις κλήσεις που δέχομαι και θα έχουν τη δυνατότητα ακόμη και άγνωστη να είναι η κλήση, να εντοπίσουν αυτούς που με απειλούν. Όμως, δεν έχω χρήματα να βοηθήσω την μάνα μου ή και να συντηρήσω τον εαυτό μου, πώς είναι δυνατόν να πληρώσω 100 ευρώ για μια μήνυση;", αναρωτιέται με νόημα ο Μύρωνας Μυριαλλής. 
Γιατί άραγε να απειλούν τον 41χρονο; Επειδή μόνο και μόνο έχει ένα χάρισμα να διαισθάνεται τους επερχόμενους σεισμούς; Και είναι...έγκλημα αυτό;
Όπως υποψιάζεται, αυτοί που τον απειλούν πρέπει να έχουν...ενοχληθεί από τη φωτογραφία που τον εμφανίζει δίπλα σε ένα σεισμογράφο! Και τι θα πει αυτό ρε παιδιά; Ο άνθρωπος δεν είναι σεισμολόγος, έχει όμως ένα φυσικό χάρισμα να διαισθάνεται τους σεισμούς. Αυτό το χάρισμα το επιβεβαίωσε και ο σεισμολόγος Χουλιάρας στην εκπομπή Ζούγκλα του Μάκη Τριανταφυλλόπουλου. Με τι θα έπρεπε λοιπόν να τον εμφανίζουμε; Με γκλίτσα βοσκού; Για σεισμούς μιλάει... 

4 σχόλια:

  1. ΜΟΝΟ ΣΤΟΝ ΒΡΑΧΙΟΛΙΔΗ ΑΥΤΕΣ ΟΙ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ !!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Έχω να προτείνω ένα πολυ ωραίο φόντο αντί του σεισμογράφου που προκαλεί προβλήματα.
    ΝΑ ΒΑΛΕΙ ΜΙΑ ΠΟΥΤΣΑ ΠΟΥ ΤΑΙΡΙΑΖΕΙ ΚΑΙ ΜΕ ΤΙΣ ΠΑΠΑΡΙΕΣ ΠΟΥ ΛΕΕΙ.
    ΑΝΤΕ ΓΙΑΤΙ ΠΟΛΛΟΙ ΜΑΛΑΚΕΣ ΜΑΖΕΥΤΗΚΑΜΕ ΣΕ ΑΥΤΗΝ ΤΗΝ ΧΩΡΑ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΝΑ ΤΟ ΚΟΙΤΑΞΕΙΣ ΤΩΡΑ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΝΩΡΙΣ ΑΡΩΣΤΕ !χαχαχα Μαιρη.

      Διαγραφή
  3. Ποτε μα ποτε δεν θα μπορεσεται να φτασεται τον Μυρωνα.- Γιατι πολυ απλα ειστε αρωστα ατομα που βριζουν ανωνυμα. Σας βλεπει και γελαει !!! Μαιρη,Ανω Κυψελη !

    ΑπάντησηΔιαγραφή