Πέμπτη 23 Απριλίου 2015

ΧΑΜΟΣ ΣΤΗ ΓΛΥΦΑΔΑ! ΜΠΗΚΕ ΣΠΙΤΙ ΚΑΙ ΤΣΑΚΩΣΕ ΤΗ ΓΥΝΑΙΚΑ ΤΟΥ ΜΕ 2 ΣΤΟ ΚΡΕΒΑΤΙ! ΚΕΡΑΤΟ ΕΙΣ ΔΙΠΛΟΥΝ!

Αυτό που συμβαίνει εδώ και λίγες ώρες στο πάλαι ποτέ κοσμικό προάστιο των νεόπλουτων της Αττικής δεν έχει προηγούμενο. Αυτό που έχει συνεπάρει τον κόσμο είναι η πληροφορία πως πολίστας (τα στοιχεία του οποίου είναι στη διάθεσή μας) έπιασε την γuναίkα του νωρίς σήμερα το πρωϊ με δυο συναθλητές του στο κρεβάτι τους...
Ο τυπάκος, ο κερατάς, ο οποίος χαρακτηρίζεται από τους φίλους του ως ένα πολύ καλό παιδί, αλλά πολύ βαρετό, αποχαιρέτησε την γuvαίκa του με σκοπό να πάει στη δουλειά του. Όμως ξέχασε το δεύτερο κινητό του και επέστρεψε στο σπίτι να το πάρει. Η χρονική απόκλισή από την αναχώρηση μέχρι την επιστροφή ήταν περίπου μισή ώρα. 

Φαίνεται ότι οι εραστές της γuναίkας του και μαστόρισσας του $eξ τον περίμεναν να φύγει και μετά μπούκαρα στο… μέλι. 

Η πληροφορία έχει κυκλοφορήσει ευρέως στην πιάτσα και οι περισσότεροι λένε ότι κάτι τέτοιο ήταν αναμενόμενο καθώς η γuναίkα του δεν πήγαινε απλά το γράμμα αλλά όλο το αλφάβητό μαζί με το Φοινικικό. 

Λένε μάλιστα πώς όταν μπήκε στο σπίτι άκουσε την γuναίκα του να ουρλιάζει και πώς στην αρχή πίστεψε ότι ήταν ληστεία. Κατόπιν είδε με τα μάτια του τις επιδόσεις της 
Ε ρε γλέντια...
http://thesupernews.com, http://dovites.blogspot.gr/

1 σχόλιο:

  1. ΤΟ ΕΧΩ ΚΑΝΕΙ ΚΑΙ ΕΓΩ ΔΥΟ ΦΟΡΕΣ ΣΤΗ ΖΩΗ ΜΟΥ ΜΕ ΔΥΟ ΚΟΠΕΛΕΣ ΚΑΘΕ ΦΟΡΑ ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ SUPER ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ.
    ΒΕΒΑΙΑ , ΠΡΙΝ ΤΟ ΚΑΝΩ ΗΤΑΝ ΚΑΡΦΩΜΕΝΟ ΣΤΟ ΜΥΑΛΟ ΜΟΥ.
    ΟΤΑΝ ΤΟ ΕΚΑΝΑ ........ΔΕΝ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΠΩ ΟΤΙ ΜΟΥ ΕΚΑΝΕ ΚΑΙ ΠΟΛΥ ΕΝΤΥΠΩΣΗ !
    ΑΠΛΑ ΔΥΟ ΓΥΝΑΙΚΕΣ ΗΤΑΝ ΚΑΙ ΙΚΑΝΟΠΟΙΗΣΑΝ ΠΛΗΡΩΣ ΤΙΣ ΣΕΞΟΥΑΛΙΚΕΣ ΜΟΥ ΕΠΙΘΥΜΙΕΣ....ΦΥΣΙΚΑ ΙΚΑΝΟΠΟΙΗΘΗΚΑΝ ΚΑΙ ΟΙ ΙΔΙΕΣ !!!

    Ο ΣΕΞΟΛΟΓΟΣ ΤΗΣ ΠΕΡΙΟΧΗΣ ΠΑΠΑΓΟΧΟΛΑΡΓΟΥ !

    ΑπάντησηΔιαγραφή