Παρασκευή 19 Ιουνίου 2015

ΣΟΚ!!! ΑΔΕΙΑ ΟΙΚΟΥ ΑΝΟΧΗΣ ΓΙΑ ΚΤΗΝΟΒΑΣΙΕΣ ΣΤΗΝ ΑΘΗΝΑ (;;;)

Η πληροφορία πέφτει ως βόμβα! Αναφέρεται ότι έχει δοθεί άδεια για λειτουργία οίκου ανοχής ζώων όπου θα γίνονται κτηνοβασίες!!! 
Η πληροφορία αυτή μεταφέρεται με κάθε επιφύλαξη, επισημαίνεται δε...


ότι ο οίκος ανοχής για κτηνοβασίες θα λειτουργήσει στην Αθήνα από το 2016 όταν το κλίμα θα είναι πιο... κατάλληλο!!!
Επαναλαμβάνουμε ότι διατηρούμε τις επιφυλάξεις μας, ωστόσο δεν μπορούμε να αποκλείσουμε τίποτε με τις τόσες διαστροφές που υπάρχουν στην Ευρώπη και οι οποίες σιγά-σιγά επεκτείνονται και στη χώρα μας. Να αναφέρουμε την ομοφυλοφιλία και την συμβίωση των ομόφυλων ζευγαριών, την υιοθεσία παιδιών από γονείς gay, που πλέον όχι μόνον θεωρούνται φυσιολογικά στην Ελλ΄δα, αλλά οποιοσδήποτε καταφέρεται εναντίον αυτών των καταστάσεων μπορεί να βρεθεί και στο εδώλιο του κατηγορουμένου! 
Σήμερα, αν δεν κάνουμε λάθος, 5 χώρες στην Ευρώπη, ανάμεσα σε αυτές και στη Γερμανία, η κτηνοβασία και οι οίκοι ανοχής για τέτοιες διαστροφές, είναι νόμιμες! Πόσο λοιπόν απίθανο είναι να έχουμε και στην Αθήνα την νομιμοποίηση της κτηνοβασίας; 

16 σχόλια:

  1. Η είδηση είναι αληθινή πέρα για πέρα . Η σιχαμένη αριστερή κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ ψήφισε κρυφά από όλους τον νόμο για την ελεύθερη ΚΤΗΝΟΒΑΣΙΑ έτσι ώστε να μπορούν όλοι οι ΑΝΩΜΑΛΟΙ ΝΑ ΒΙΆΖΟΥΝ ΖΏΑ ΝΟΜΙΜΑ ΚΑΙ ΜΕ ΤΗΝ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑ ΤΟΥ ΣΥΡΙΖΑ . Κανείς δεν πρόκειται να αντιδράση από τα διεφθαρμένα κόμματα της ΝΔ, ΠΑΣΟΚ , ΠΟΤΑΜΙ , ΟΙΚΟΛΟΓΟΥΣ ΓΙΑΤΊ ΚΑΙ ΑΥΤΟΙ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΙΔΙΟ ΑΝΩΜΑΛΟΙ .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ΓΙΑ ΝΑ ΠΗΓΑΙΝΟΥΝ ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΠΟΛΙΤΙΚΟΙ ΤΟ ΕΚΑΝΑΝ.
    ΔΕΝ ΥΠΗΡΧΕ STUDIO ΓΙΑ ΖΩΑ ΚΑΙ ΕΙΠΑΝ ΝΑ ΦΤΙΑΞΟΥΝ ΕΝΑ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Η ΓΥΝΑΙΚΑ ΣΤΗ ΦΩΤΟ ΚΑΝΕ ΣΕΞ ΜΕ ΤΟΝ ΑΖΟΡ.
    ΣΚΙΣΕ ΜΕ ΑΖΟΡ ΜΟΥ, ΧΩΣΤΗ ΜΟΥ ΜΕΣΑ ΜΩΡΟ ΜΟΥ ΤΩΡΑ......ΑΧ ΝΑΙ ΚΑΙ ΑΛΛΟ ΘΕΛΩ....ΠΙΟ ΣΙΓΑ......ΠΙΟ ΣΙΓΑ ΣΟΥ ΛΕΩ ΚΑΥΛΙΑΡΟΣΚΥΛΕ ΜΟΥ ΝΑ ΤΟ ΑΠΟΛΑΥΣΩ ΚΑΙ ΕΓΩ Η ΔΟΛΙΑ.........ΑΧ ΝΑΙ.......ΚΟΥΝΗΣΟΥ ΣΚΥΛΕ ΜΟΥ..ΝΑΙ....ΑΧ ΜΜΜΜΜΜΜΜΜ......ΜΟΥ ΑΡΕΣΕΙ.............ΑΧ ΝΑΙ ΜΩΡΟ ΜΟΥ ΤΙ ΣΚΥΛΟΣ ΕΙΣΑΙ ΕΣΥ ΚΑΥΛΙΑΡΗΣ.......ΝΑΙ ΜΩΡΟ ΜΟΥ........ΚΑΥΛΑ ΜΟΥ,ΝΑΙ.....ΤΕΛΕΙΟΣ ΕΙΝΑΙ.....Ο (Π)ΟΥΤΣΟΣ ΣΟΥ.....ΜΕ ΤΡΕΛΑΙΝΕΙΣ ΜΩΡΟ ΜΟΥ.......ΑΧ ΣΚΙΣΕ ΜΕ , ΘΕΛΩ ΚΑΙ ΠΙΣΩ....ΝΑΙ ..... ΒΡΙΣΕ ΜΕ ,ΕΙΜΑΙ Η ΠΟΥΤΑΝΑ Η ΓΑΜΙΟΛΑ Η ΤΑΣΙΑ ΣΟΥ.......ΜΙΛΑ ΜΟΥ ΒΡΩΜΙΚΑ..........ΜΕ ΕΡΕΘΙΖΕΙ ΝΑ ΜΟΥ ΜΙΛΑΣ ΒΡΩΜΙΚΑ..........ΑΧ ΝΑΙ.
    ΓΑΒ ΓΑΒ ΓΑΒ .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. κλαίωωωωωω χααχαχαχααχχαχχαχαχααχχαχαχαχα

      Διαγραφή
    2. ΕΜΑ ΚΟΙΤΑ ΝΑ ΔΕΙΣ ......Ο ΣΚΥΛΟΣ ΤΟ ΚΑΝΕΙ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΑΠΟ ΤΟΝ ΑΝΤΡΑ ΜΟΥ......!!!!!!

      Διαγραφή
  4. απίθανος και απίστευτος όπως πάντα........ααχχααχαχαχαχ,ξξεράθηκα στο γέλιο λέμε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. ΑΙΣΧΟΣ! ΝΤΡΟΠΗ! ΡΑΤΣΙΣΜΟΣ ΚΑΤΑ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΟΣ ΚΑΙ ΤΩΝ ΖΩΩΝ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. 5 χώρες της Ευρωπαικής Ένωσης έχουν ψηφίσει νόμο υπέρ της ΚΤΗΝΟΒΑΣΙΑΣ το ίδιο θα κάνει και ο ΣΥΡΙΖΑ εάν δεν το έχει κάνει . Η Μαριχουάνα πάντως ειναι ΕΛΕΥΘΕΡΗ στα σχολεία από τον Σεπτέμβριο με την ΕΥΓΕΝΙΚΗ ΧΟΡΗΓΙΑ ΣΥΡΙΖΑ . Πριν λίγες ημέρες στο Σύνταγμα ΛΕΣΒΙΕΣ και ΑΝΏΜΑΛΟΙ ΤΟΥ ΣΥΡΙΖΑ ΞΕΦΤΙΛΙΣΑΝ κάθε ΑΝΘΡΩΠΙΝΗ ΑΞΙΑ μπροστά στο ΜΝΗΜΕΙΟ του ΑΓΝΩΣΤΟΥ ΣΤΡΑΤΙΩΤΗ . Γυμνοί κατούραγαν δίπλα στις σκοπιές και το Ιερό Μνημείο . Έφτυναν και έβριζαν τους Εύζωνες χωρίς να σέβονται τίποτα . Έχουν πάει την χώρα 500 πίσω στον ΜΕΣΑΙΩΝΑ . Εάν αυτά τα πράγματα τα κάνατε στο ΠΑΚΙΣΤΑΝ όλοι εσείς που κοροιδεύετε τα πάντα , οι Πακιστανοί θα σας είχαν κρεμάσει από τα αρχ..........

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. ΟΙ ΕΛΛΗΝΟΦΩΝΕΣ ΠΟΛΙΤΙΚΟΙ ΤΗΣ ΔΕΞΙΑΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΑΡΙΣΤΕΡΑΣ ΕΙΝΑΙ ΧΕΙΡΌΤΕΡΟΙ ΑΠΟ ΤΑ ΖΩΑ .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Στο Πακιστάν φίλε θα τους είχαν γ......... όλους αυτούς τους ψευτο κουλτουριάρηδες χωρίς σάλιο .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Έχει χαθεί η Ελλάδα , έχουν χαθεί τα πάντα . Είμαστε άξιοι της Μοίρας μας . Δεν μας αξίζει κάτι καλύτερο .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Σε ένα χρόνο από σήμερα και με τον ΣΥΡΙΖΑ κυβέρνηση αυτά όλα θα είναι ρουτίνα στην καθημερινή βρωμερή ζωή σας ΜΠΑΣΤΑΡΔΑ ΤΟΥ ΙΜΠΡΑΗΜ ΠΑΣΑ . Η ΝΔ και οι κλέφτες του ΠΑΣΟΚ κατάστρεψαν την χώρα και οι μ.......... τους χειροκροτούν .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Άνθρωποι εκφυλίζονται μέρα με τη μέρα.
    Τα πράγματα θα πηγαίνουν από το κακό στο χειρότερο.
    Αυτό θέλει η παγκοσμιοποίηση, αυτό γίνεται.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. ΠΩΣ ΘΑ ΓΙΝΕΙ ΝΑ ΠΗΔΗΞΩ ΤΗ ΣΚΥΛΑ ΣΤΗΝ ΑΠΕΝΑΝΤΙ ΠΟΛΥΚΑΤΟΙΚΙΑ ;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. ΤΟΝ ΣΚΥΛΟ ΣΟΥ ΤΟΝ ΠΗΔΑΣ Η ΣΕ ΠΗΔΑΕΙ.........

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. ΜΜΜΜΜΜΜΜΜΜ
    ΜΟΥ ΠΗΡΕ ΠΙΠΑ Η ΛΟΥΛΟΥ ( ΓΙΟΡΚΣΑΪΡ) ΤΟ ΠΡΩΪ ΚΑΙ ΑΙΣΘΑΝΟΜΑΙ ΥΠΕΡΟΧΑ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή