Τρίτη 28 Ιουλίου 2015

ΟΤΑΝ Η ΣΥΖΥΓΟΚΤΟΝΟΣ ΜΙΛΟΥΣΕ ΣΤΗ ΝΙΚΟΛΟΥΛΗ ΩΣ ΤΕΘΛΙΜΜΕΝΗ ΧΗΡΑ! ΒΙΝΤΕΟ-ΝΤΟΚΟΥΜΕΝΤΟ

Κυνική και ψύχραιμη, χωρίς να εκφράζει καθόλου συναισθήματα η συζυγοκτόνος του καπετάνιου Θανάση Λάμπρου επί 7,5 μήνες έπαιζε θέατρο υποδυόμενη τη χαροκαμένη χήρα...


Η συζυγοκτόνος Δήμητρα Βούλγαρη- Λάμπρου μάλιστα, πριν από ενάμιση μήνα περίπου είχε βγει για μια ακόμη φορά στην εκπομπή της Αγγελικής Νικολούλη ζητώντας να βρεθούν οι δολοφόνοι του συζύγου της! Μάλιστα φορούσε στο λαιμό της μια ταυτότητα με το όνομα του δολοφονημένου Θανάση Λάμπρου κάτι που είχε τραβήξει την προσοχή της Αγγελικής Νικολούλη. «Βλέπω ότι φοράς στο λαιμό σου και μου έκανε ιδιαίτερη εντύπωση, μια ταυτότητα με το όνομα του δολοφονημένου συζύγου σου» της είχε πει η δημοσιογράφος για να απαντήσει εκείνη: «Ετσι τον έχω κοντά μου. Και τώρα τον έχω κοντά μου. Και νομίζω ότι αυτός με έχει σπρώξει να βρω τους δολοφόνους του».


Μάλιστα, η νεαρή καθηγήτρια αγγλικών δεν δίσταζε να βγαίνει στον τηλεοπτικό φακό και να ισχυρίζεται ότι θα κάνει τα πάντα για να βρεθεί ο δολοφόνος του συζύγου της. «Εχω κλάψει τόσο πολύ τους τελευταίους μήνες, και πλέον έχω βάλει τα συναισθήματά μου στην άκρη και τα δάκρυα μου. Και αυτό που νιώθω τώρα είναι μίσος και τεράστιος πόνος και απόλαυση όταν τους πιάσουνε (σ.σ. τους δολοφόνους του άνδρα της)», έλεγε. Μάλιστα, η συζυγοκτόνος κατηγόρησε τους αστυνομικούς του Ναυπλίου ότι δεν έκαναν καλά τη δουλειά τους και ζήτησε τη συμμετοχή και άλλων έμπειρων αστυνομικών από την Αθήνα. Όταν οι ερωτήσεις της Αγγελικής Νικολούλη έγιναν πιεστικές για τον τρόπο που βρέθηκαν στο σπίτι της το τσαντάκι και το κινητό του θύματος, έχασε τα λόγια της. Ήταν από τις λίγες φορές που ο λόγος της δεν είχε ροή και δεν έβρισκε άμεσα την απάντηση, όπως συνήθιζε.
stoxos.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου