Πέμπτη 2 Ιουλίου 2015

ΑΠΙΣΤΕΥΤΟ ΚΑΙ ΘΛΙΒΕΡΟ! ΛΟΥΚΕΤΟ ΣΤΟ ΚΥΛΙΚΕΙΟ ΤΟΥ ΘΕΡΙΝΟΥ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟΥ ΧΟΛΑΡΓΟΥ! ΘΕΑΜΑ ΧΩΡΙΣ ΝΕΡΟ ΚΑΙ ΑΝΑΨΥΚΤΙΚΑ!!! ΘΑ...ΚΟΡΑΚΙΑΣΟΥΝ...

"ΑΓΟΡΑΣΑ ΔΥΟ ΠΕΤΟΝΙΕΣ ΚΙ ΕΝΑ ΠΑΡΑΓΑΔΑΚΙ....ΜΙΑ ΒΑΡΚΑ ΝΑ ΨΑΕΥΟΥΜΕ ΚΙ ΕΝΑ ΜΠΑΓΛΑΜΑΔΑΚΙ
Το κυλικείο ξεκίνησε να δουλεύει αλλά ξαφνικά πάρθηκε απόφαση να μπει λουκέτο. Όπως και πε΄ρσι επί Ξύδη. Θλιβερή κατάσταση την ώφα μάλιστα που ο Δήμος θα χορηγεί και δωρεάν εισιτήρια. Θα κορακιάσουν οι θεατές. 
Η παρακάτω επιστολή είναι από την μέχρι χθες υπεύθυνη του κυλικείου την οπόία την υποχρεώνουν σε....αναγκαστική ανεργία! 

"Οι επισκέπτες του κινηματογράφου, δεν θα έχουν ούτε νεράκι να...

πιούνε, εκτός και αν πηγαίνουν στις βρύσες του σχολείου.Την επιχειρηματία του κινηματογράφου δεν τη νοιάζει, δικαιωμά της, μην ξεχνάμε όμως ότι μιλάμε για ένα χώρο δημόσιο, και που η εκμίσθωση του χώρου γίνεται ( αντιγράφω από την προκύρηξη μίσθωσης του χώρου από τον ΔΟΠΑΠ)"προς εξυπηρέτηση των δημοτών". Κατά τα φαινόμενα η εξυπηρέτηση περιλαμβάνει θέαμα και όχι άρτον.
Η Δημοτική αρχή, διαθέτει καθημερινά 50 προσκλήσεις, και μπράβο της, σε μαθητές που φοιτούν στα σχολεία της πόλης μας. Οι περισσότεροι λοιπόν από τους 4000 μαθητές , θα μπορούν έστω μια φορά το καλοκαιρι, να φιλοξενηθούν στον κινηματογράφο, θα στέλνουν τους γονείς τους στο διπλανό super market, που έχει και αναδουλειές, για την αγορά αναλώσιμων, ή στο διπλανό δημοτικό καφέ, που δεν είναι σαν και μένα, και λειτουργεί στο γράμμα του νόμου.
Το κυλικείο βέβαια λειτουργεί και προς "εξυπηρέτηση" δική μου. Για να "κονομήσω" και εγώ. Ξέχωρα λοιπόν από τη "χοντρή κονόμα"που υπάρχει, υπάρχει και κάπου κρυμμένη μια μικρή λεπτομέρεια, και κανείς από τη δημοτική αρχή, δεν φαίνεται διατεθειμένος να με βοηθήσει να διαλευκάνω. Όταν κέρδισα το διαγωνισμό για την εκμετάλευση του κυλικείου, η προκήρηξη μου επέτρεπε να λειτουργώ το καλοκαίρι, και ακόμα μου το επιτρέπει. Σημειώνω ότι το χαρτί της προκήρυξης του διαγωνισμού, είχε << χαθεί >> από το αρχείο της Σχολικης Επιτροπής. Το μισθωτήριο που υπέγραψα, μετά από 5 μήνες εξωδίκων ενθεν και ενθεν, και άρνηση της ΣΕΠΧ να το υπογράψω με επιφύλαξη( τα πρακτικά της συγκεκριμένης συνεδρίασης, διδάσκονται στη Νομική σαν μάθημα Δημοκρατίας), μου το απαγόρευε.
Παρ όλα αυτά, τα τελευταία δύο χρόνια, και σε συννενόηση με τον επιχειρηματία του κινηματογράφου, και με την ανοχή της δημοτικής αρχής, στο πνεύμα του νόμου, αφου το γράμμα το είχε κανει @@@@@@@@, το κυλικείο λειτουργούσε κανονικά. Όπως λειτουργούσε τα τελευταία 25 χρόνια, με τον ένα ή τον άλλο τρόπο, από τότε που ξεκίνησε ο δημοτικός κινηματογράφος, ο πρώτος στην Ελλάδα, σε σχολικό χώρο. Όλα τα παραπάνω επί της προηγούμενης Δημοτικής Αρχής.
Έρχεται λοιπόν η νέα δημοτική αρχή με τις νέες ιδέες, και συστήνει το κλείσιμο του κυλικείου, τηρώντας το γράμμα του νόμου, και αποκαθιστώντας με τον τρόπο αυτό,  όλες τις αδικίες που είχαν λάβει χώρα μέχρι τώρα προς το προσωπό μου, από την προηγούμενη διοίκηση.
Πραγματικά, δεν έχω κανένα παράπονο, και μια ειρωνία που ισως διακρίνεται στα γραφόμενα μου, ειναι από μια μικρή στεναχώρια που με διακατέχει, επειδή θα χάσω τους μικρούς μου "πελάτες" την θερινή περίοδο, που τόσο όμορφα περάσαμε εδώ και δύο χρόνια, και τοσα πολλά δημιουργήσαμε. Τους δίνω ραντεβού για τον Σεπτέμβρη. (σινεμά γαρ)
Ο τίτλος δεν είναι τυχαίος, και αφορά τον τρόπο που θα περάσω το καλοκαίρι μου, για να ζήσω εγώ και ή κόρη μου. Δεν παραπονιέμαι πραγματικά, ξέρω ότι στις μέρες μας υπάρχουν και χειρότερα.
Παραφράζοντας το "λόγια μεγάλων αντρών " θα ήθελα να τελειώσω με λόγια μεγάλων γυναικών.
" Είχα την εντύπωση, ότι κινηματογράφος και κυλικείο αποτελούν δύο διαφορετικούς χώρους προς εκμετάλευση και εξ όσον αντιλαμβάνομαι από το τι ορίζει ως χώρο κινηματογράφου το Δημοτικό Συμβούλιο, μάλλον έχω δίκιο."
Μαρία Ν. Λυσικάτου 2012
Ευχαριστώ για την προσοχή σας,
καλό καλοκαίρι,
Βυτινιώτη Ηλέκτρα"

1 σχόλιο:

  1. ΕΧΕΤΕ ΑΠΟΛΥΤΟ ΔΙΚΙΟ , ΝΑ ΠΡΟΣΘΕΣΩ ΟΤΙ ΑΞΙΖΕΙ ΝΑ ΠΑΙΡΝΕΤΑΙ ΑΠΟ ΤΟ ΣΠΙΤΙ ΣΑΣ ΔΙΑΦΟΡΑ ΣΝΑΚΣ ΚΑΙ ΝΕΡΟ Ή ΧΥΜΟ ΚΑΙ ΝΑ ΜΗΝ ΨΩΝΙΖΕΙ Ο ΚΟΣΜΟΣ ΤΙΠΟΤΑ ΑΠΟ ΤΑ ΚΥΛΙΚΕΙΑ ΤΩΝ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΩΝ.

    ΒΑΡΑΝΕ ΣΤΟ ΨΑΧΝΟ ΤΙΣ ΤΙΜΕΣ.

    ΑΝ ΨΩΝΙΖΕΤΕ ΚΑΙ ΣΤΑ LIDL ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΦΘΗΝΟΤΕΡΟ SUPER MARKET ΘΑ ΣΑΣ ΕΡΧΕΤΑΙ ΚΑΙ ΦΘΗΝΟΤΕΡΑ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή