Σάββατο 8 Αυγούστου 2015

ΕΚΡΗΚΤΙΚΕΣ ΕΜΦΑΝΙΣΕΙΣ ΤΗΣ ΠΡΩΗΝ ΒΟΥΛΕΥΤΙΝΑΣ ΜΑΡΙΑΣ ΣΟΔΗ ΚΑΝΟΥΝ ΤΟΝ ΑΝΔΡΙΚΟ ΠΛΗΘΥΣΜΟ Ν' ΑΝΑΣΤΕΝΑΖΕΙ ΣΤΙΣ ΠΑΡΑΛΙΕΣ: "ΠΑΝΑΓΙΑ ΜΟΥ ΧΡΙΣΤΕ ΜΟΥ"!

Θυμάστε την εκρηκτική βουλευτίνα Μαρία Σόδη που πέρσι ορκίστηκε βουλευτίνα και έκανε τον προεδρεύοντα της Βουλής κ. Τραγάκη να αναστενάξει με το "Παναγία μου Χριστέ μου";  Για όσους δεν θυμούνται, μπορούν να ξαναδιαβάσουν εδώ το δημοσίευμά μας. 
Το σημερινό εκρηκτικό θέμα παρουσιάζει...
το Πρώτο Θέμα που ο φακός του...συνέλαβε σε παραλία στο Σούνιο την Μαρία Σόδη να κάνει τον ανδρικό πληθυσμό να… αναστενάζει με τις αναλογίες της. "Παναγία μου Χριστέ μου" έλεγαν οι άρρενες! Ο... Σπαλιάρας ήταν εκεί άραγε;
1
2
Όπως λέει το Πρώτο Θέμα, η γνωστή πολιτικός Μαρία Σταυρινούδη Σόδη, μπορεί να μην κατάφερε να επανεκλεγεί βουλευτής, αλλά, όπως φαίνεται και στις παρακάτω φωτογραφίες, εξακολουθεί να βρίσκει τρόπους να περνάει όμορφα, και να συγκεντρώνει βλέμματα θαυμασμού.
3
4
Η κ. Σόδη βρήκε μάλιστα χρόνο να ασχοληθεί περισσότερο με την εταιρία καλλυντικών που έχει, αλλά παράλληλα «ξεκλέβει» χρόνο, για να απολαμβάνει τον ήλιο και τη θάλασσα σε παραλίες της Αττικής.
5
Ο φακός του protothema.gr την «συνέλαβε» σε παραλία στο Σούνιο με την παρέα της, το γλυκό της Πομεράνιαν, που ακούει στο όνομα «Ήρα», να την ακολουθεί.
6

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου