Πέμπτη 1 Οκτωβρίου 2015

ΜΗΝΥΜΑ ΤΗΣ ΠΡΟΕΔΡΟΥ ΔΟΚΜΕΠΑ, ΕΙΡΗΝΗΣ ΒΕΝΤΟΥΖΑ ΓΙΑ ΤΗΝ "ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΗΜΕΡΑ ΤΡΙΤΗΣ ΗΛΙΚΙΑΣ"!

Παγκόσμια «Ημέρα τρίτης ηλικίας», σήμερα 1 Οκτωβρίου 2015.

Φίλες και Φίλοι,
η ημέρα της τρίτης ηλικίας, για μένα είναι η ημέρα της γιαγιά, του παππού, της μάνας του πατέρα για τους πιο μεγάλους. Οι άνθρωποι της....

 Τρίτης Ηλικίας, μας μεγάλωσαν, μας είπανε τα πρώτα παραμύθια, μας πήγανε στις κούνιες, μας νανουρίσανε. Η προσφορά τους είναι ανεκτίμητη και πάνω απ΄ όλα ανιδιοτελής. Έχω την τιμή να είμαι πρόεδρος του Δημοτικού Οργανισμού Κοινωνικής Μέριμνας και Προσχολικής Αγωγής (Δ.Ο.Κ.ΜΕ.Π.Α.) Παπάγου-Χολαργού, όπου ανήκει και το ΚΑΠΗ. Το ΚΑΠΗ - που τα μέλη του είναι ηλικίας άνω των εξήντα ετών -, είναι η Ελληνική οικογένεια, είναι η διατήρηση της παράδοση, είναι η αξιοπρέπεια και ένα πολύτιμο κομμάτι της κοινωνίας του Δήμου μας. Σας ευχαριστώ όλους που με στηρίζετε με την εμπειρία και την καλοσύνη σας. Σας ευχαριστώ για τις ημέρες γαλήνης, για την αγάπη και την εκτίμηση που δείξατε στο πρόσωπό μου στην τριήμερη εκδρομή της Τήνου. Θέλω να γνωρίζετε ότι είμαι δίπλα σας, σας θεωρώ δικού μου ανθρώπους και θα κάνω ότι μπορώ καλύτερο, για την ευχαρίστησή σας, ώστε η συνύπαρξη όλων μας να είναι ευτυχής και δημιουργική. Με εκτίμηση και αγάπη. 
Ειρήνη Βεντουζά-Παπανικολάου Πρόεδρος ΔΣ Δ.Ο.Κ.ΜΕ.Π.Α.

1 σχόλιο:

  1. ΠΡΟΣΠΑΘΟΥΝ ΝΑ ΚΑΤΑΡΓΗΣΟΥΝ ΤΙΣ ΧΡΙΣΤΙΑΝΙΚΕΣ ΓΙΟΡΤΕΣ ΚΑΙ ΝΑ ΤΙΣ ΑΝΤΙΚΑΤΑΣΤΗΣΟΝ ΜΕ ΒΛΑΚΕΕΣ.ΑΝ ΤΟ ΝΕΟΤΑΞΙΚΟ ΟΙΚΟΔΟΜΗΜΑ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΤΑΝ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΜΕΣΗΛΗΚΕΣ ΔΕΝ ΘΑ ΤΟΥΣ ΚΟΒΑΝ ΤΙΣ ΣΥΝΤΑΞΕΙΣ. ΟΠΟΤΕ Μ ΑΥΤΕΣ ΤΙΣ ΜΟΥΦΕΣ ΓΙΟΡΤΕΣ ΔΕΝ ΚΟΡΟΗΔΕΥΕΤΕ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ

    ΑπάντησηΔιαγραφή