Τετάρτη 14 Οκτωβρίου 2015

ΡΑΓΙΖΕΙ ΚΑΡΔΙΕΣ ΤΟ ΤΕΛΕΥΤΑΙΟ ΠΟΙΗΜΑ ΤΟΥ ΧΑΡΗ ΚΟΥΓΙΟΥΜΤΖΟΠΟΥΛΟΥ ΠΡΟΣ ΤΟΝ ΠΑΤΕΡΑ ΤΟΥ: "ΜΗΝ ΠΟΥΜΕ ΑΝΤΙΟ ΠΑΤΕΡΑ"!!!

Μας έκανε να δακρύσουμε ο Χάρης. Ένα ποίημα που ξεχειλίζει  ευαισθησία βγαλένη από τα παιδικά του χρόνια. Εκεί που το χτές έρχεται στο σήμερα και ο μεγάλος Χάρης Κουγιουμτζόπουλος νιώθει μικρός κι ανήμπορος μπροστά στην έλλειψη του πατέρα του. Ένα συγκλονιστικό ποίημα από τον Χάρη, έναν καλό μας φίλο γεμάτο συναισθήματα. Κουράγιο Χάρη.
Διαβάστε το ποίημα στα περισσότερα...

Μην πούμε αντίο πατέρα

Εσύ ο απτός θεός
Η γη το σύμπαν κι ο περίγυρος
Η καλή μέρα και όλες οι ευχές
Εσύ να φύγεις, από δίπλα μου;
Εσύ πηγή της λύπης, πηγή στο δάκρυ σήμερα;
Η αγάπη, η σιγουριά, η ασφάλεια, η ευδαιμονία μόνο ανάμνηση;
Οι συμβουλές, η προστασία, η ωριμότητα, μόνο στη μνήμη;
Πού θα ´σαι πες μου
Πού θα σαι αν τύχει να ρθω να σε βρω;
Να δω και πάλι το ωραίο, το μεγάλο, το θαυμαστό.
Να ζήσω το ανάστημα, τη δύναμη και την κυριαρχία.
Να πάρω λίγο απ´ την πνοή σου
Να πάρω λίγη από τη λάμψη σου
Ν´ αφήσω κι εγώ πίσω μου κάτι να με θυμούνται.
Να δώσω κι εγώ λίγο από αυτή που πήρα, στα παιδιά μου.
Να φτιάξω κι εγώ το δικό μου μνημείο
Να ζήσουμε και πάλι αντάμα
Να δω και πάλι από τα μάτια σου τον κόσμο.
Πες μου τουλάχιστον που θα σαι αν τύχει να ρθω να σε βρω.
Μην πούμε αντίο πατέρα,
Δείξε μου και τώρα το δρόμο.
Να ταξιδέψουμε και πάλι μαζί.
Να σ´ ευχαριστήσω από κοντά θέλω!
Είμαι μικρός και θα χαθώ
Γι αυτό μην σταματήσεις να μιλάς
Σ´ ακούω!
Είναι μεγάλο το φως σου και το βλέπω!
Πες μου που θα σαι αν τύχει να ρθω να σε βρω; Μην πούμε αντίο πατέρα!

1 σχόλιο:

  1. Εξαιρετικά αισθαντικό το πόνημα-ποίημα του Χάρη. Δείγμα της καλής "δουλειάς" που έκανε ο πατέρας που έφυγε. Θα πρέπει ο μεταστάς να έφυγε ευτυχισμένος και περήφανος για τη σπορά του.Αυτή είναι η ομορφιά και το ζουμί της ζωής!

    ΑπάντησηΔιαγραφή