Πέμπτη 12 Νοεμβρίου 2015

ΔΗΜΑΡΧΟΣ ΠΑΠΑΓΟΥ-ΧΟΛΑΡΓΟΥ: ΔΕΝ ΕΧΩ ΚΑΜΙΑ ΙΔΙΑΙΤΕΡΗ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΤΗΝ ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ "ΘΟΡΥΒΟΣ". Η ΣΤΑΣΗ ΜΟΥ ΕΙΝΑΙ ΙΔΙΑ ΑΠΕΝΑΝΤΙ ΣΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΤΟΠΙΚΕΣ ΕΦΗΜΕΡΙΔΕΣ!

Πριν από 3 ημέρες επικοινώνησε μαζί μας ο Δήμαρχος Αποστολόπουλος ο οποίος μάς μίλησε για τη νέα εφημερίδα "Θόρυβος" που κυκλοφόρησε στον Χολαργό-Παπάγου και μάλιστα με αριθμό τεύχους 1. 
"Δεν έχω καμία ιδιαίτερη σχέση με τη συγκεκριμένη εφημερίδα. Το....


γνωρίζω ότι κυκλοφόρησε με αριθμό τεύχους 1 αν και προηγούμενα κυκλοφορούσε σε όμορα προάστια, γνωρίζω επίσης ότι όλη του η εφημερίδα είναι αφιερωμένη σε μένα και την παράταξή μου, κάτι που μου έκανε εντύπωση και δεν είναι ορθό, γιατί λείπει η άλλη άποψη. Ωστόσο σας πληροφορώ και θέλω να το πιστέψετε πως εγώ δεν είχα καμία σχέση με αυτή την παρουσίαση, ήταν δική του επιλογή. Η στάση η δική μου είναι ίδια προς όλο τον τοπικό Τύπο. Δεν κάνω καμία απολύτως διάκριση. Όποια στάση κρατώ στη δική σας εφημερίδα, τον Ανεξάρτητο Παρατηρητή, την ίδια ακριβώς κρατώ προς όλο τον τοπικό τύπο"

Εμείς από την πλευρά μας υπενθυμίσαμε στον Δήμαρχο ότι δημιουργούνται σε βάρος του εντυπώσεις όταν εμφανίζεται μια εφημερίδα με προφίλ κομματικού υπέρ του εντύπου, όπου αποκλείονται οι άλλες απόψεις, γεγονός που τελικά κάνει κακό στη δική του εικόνα, κάτι με το οποίο συμφώνησε ο Δήμαρχος. 

2 σχόλια:

  1. ΚΑΙ ΜΟΝΟ Η ΑΡΝΗΣΗ ΣΟΥ ΕΠΙΒΕΒΑΙΩΝΕΙ ΤΟ ΑΝΤΙΘΕΤΟ !! ΞΕΡΕΙΣ ΚΑΝΕΝΑ ΤΡΕΛΛΟ ΠΟΥ ΝΑ ΛΕΕΙ "ΕΙΜΑΙ ΤΡΕΛΛΟΣ" ? ΠΟΣΗ ΦΑΙΔΡΟΤΗΣ ΘΕΕ ΜΟΥ !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Πάντως...διέψευσε...αυτό αρκεί (;;;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή