Κυριακή 7 Φεβρουαρίου 2016

ΦΟΝΙΚΗ ΛΗΣΤΕΙΑ ΣΤΟΝ ΠΕΙΡΑΙΑ! ΖΕΥΓΑΡΙ ΗΛΙΚΙΩΜΕΝΩΝ ΒΡΕΘΗΚΕ ΠΡΟΣΩΠΟ ΜΕ ΠΡΟΣΩΠΟ ΜΕ ΤΟΥΣ ΛΗΣΤΕΣ ΚΑΙ ΟΙ ΚΑΚΟΠΟΙΟΙ ΣΚΟΤΩΣΑΝ ΤΗ ΓΥΝΑΙΚΑ!!!

Ζευγάρι έπεσε θύμα τριών αδίστακτων κακοποιών
Φονική ληστεία στον Πειραιά: «Μας περίμεναν, είδα τη γυναίκα μου...

νεκρή», λέει ο σύζυγος...
 Οι τρεις ληστές έδεσαν το ζευγάρι και τους κράτησαν σε διαφορετικά δωμάτια - Οταν λύθηκε ο 75χρονος βρήκε στο διαμέρισμα τη γυναίκα του νεκρή!
Δραματική κατάληξη είχε για ένα ζευγάρι στον Πειραιά η χθεσινή νύχτα. Οι δυο τους είχαν βγει για διασκέδαση και γύρισαν στο σπίτι τους γύρω στις 2 τα ξημερώματα, μόνο που εκεί τους περίμεναν τρεις αδίστακτοι ληστές!

Πρώτη μπήκε στην πολυκατοικία η 59χρονη σύζυγός, καθώς ο άντρας της πάρκαρε το αυτοκίνητό τους. Το σοκ της ήταν τεράστιο καθώς στην είσοδο της πολυκατοικίας την περίμεναν οι τρεις κακοποιοί και με τη βία την οδήγησαν στο διαμέρισμα του 6ου ορόφου.

Οι άντρες που μιλούσαν σπαστά ελληνικά την ακινητοποίησαν και τη φίμωσαν και στη συνέχεια περίμεναν τον 75χρονο σύζυγο, συνταξιούχο αστυνομικό.
Οταν εκείνος μπήκε στο σπίτι είχε την ίδια μοίρα. Οι άνδρες τον έδεσαν και τον έβαλαν σε διαφορετικό δωμάτιο του σπιτιού από τη γυναίκα του, συνεχίζοντας ανενόχλητοι το έργο τους, ψάχνοντας δηλαδή για χρήματα και τιμαλφή.

Αφού άρπαξαν ό,τι μπορούσαν, τράπηκαν σε φυγή. 

Ο 75χρονος με ό,τι δυνάμεις του είχαν απομείνει από το σοκ, κατάφερε να πάει στους γείτονες για να τον λύσουν και μετά έτρεξε στη γυναίκα του για να αντικρίσει όμως μία τραγωδία! Εκείνη ήταν νεκρή...

Ο ίδιος έδωσε μία συγκλονιστική περιγραφή όσων έγιναν μιλώντας σε δημοσιογράφους: «Είχαμε πάει σε ένα ταβερνάκι με τη γυναίκα μου και γυρίσαμε περίπου στις 2 το ξημέρωμα. Εγώ πήγα να παρκαρω το αυτοκίνητο. Οι τρεις ληστες την περίμεναν στην είσοδο της πολυκατοικίας και την ανέβασαν στο διαμέρισμα. Στη συνέχεια ανέβηκα στον 6ο και άνοιξα κανονικά την πόρτα. Μπήκα μέσα και μου επιτέθηκαν και οι τρεις κουκουλοφόροι. Μιλούσαν ελληνικά, αλλά με σπαστή προφορά. Μου έβαλαν ένα μαξιλάρι στο στόμα για να μη φωνάξω και μετά από παράκληση μου το έβγαλαν. Τη γυναίκα μου την είχαν βάλει σε άλλο δωμάτιο, στο κρεβάτι και από πάνω της υπήρχε ενα μαξιλάρι. Με το που έφυγαν οι ληστές, κατέβηκα δεμένος στον 5ο όροφο και χτύπησα σε γείτονες για να με λύσουν. Μετά επέστρεψα και βρήκα τη γυναίκα μου ανάσκελα στο πάτωμα. Είχε προβλήματα υγείας με το αναπνευστικό. Ηταν με έναν πνεύμονα και με επέμβαση στη χολή». 

Σύμφωνα με την αστυνομία, η γυναίκα δεν έφερε εμφανή τραύματα και έτσι αναμένεται η νεκροτομή για να φανεί από τι κατέληξε.




protothema.gr


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου