Τετάρτη 30 Μαρτίου 2016

ΝΤΟΚΟΥΜΕΝΤΟ! ΟΙ ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΣΤΙΓΜΕΣ ΤΟΥ ΡΩΞΟΥ ΑΞΙΩΜΑΤΙΚΟΥ ΠΟΥ ΠΕΡΙΚΥΚΛΩΘHKE ΑΠΟ ΤΖΙΧΑΝΤΙΣΤΕΣ! ΠΩΣ ΠΡΟΤΙΜΗΣΕ ΝΑ ΠΕΘΑΝΕΙ Ο ΗΡΩΑΣ!!!


των Θεόφραστου Ανδρεόπουλου και Βασίλη Καπούλα
Δέος προκαλούν οι τελευταίοι διάλογοι του ηρωικού  Ρώσου αξιωματικού των ειδικών δυνάμεων Spetsnaz Alexander Prokhorenko που σκοτώθηκε...

στην Παλμύρα και δημοσιεύει σήμερα το pronews.gr, ο οποίος επέλεξε να πεθάνει με τιμή για να μην σκυλευθεί και διαποπεμφθεί η σορός του από τους ισλαμιστές,oι οποίοι τον είχαν περικυκλώσει την στιγμή που τελείωναν τα πυρομαχικά του,αιτούμενος από την ρωσική Αεροπορία να βομβαρδίσει ανηλεώς στις συντεταγμένες που βρίσκονταν ο ίδιος ώστε να πάρει μαζί του στον "άλλο κόσμο" τους επίδοξους δολοφόνους του.
Δεν αυτοπυροβολήθηκε όπως είχε διαρεύσει στην αρχή αλλά όταν του εξαντλήθηκαν τα πυρομαχικά και διαπίστωσε πως είχε περικυκλωθεί κάλεσε τα ρωσικά μαχητικά να βομβαρδίσουν τη θέση του δίνοντας τις συντεταγμένες που είχε εγκλωβιστεί και έσπειρε το θάνατο σε εκατοντάδες ισλαμιστές.   
Όπως έγινε γνωστό απογειώθηκαν από την νότια Ρωσία Su-34 με εναέριο ανεφοδιασμό από Il-78 μαζί με στρατηγικά βομβαρδιστικά Τu-22 που συνέδραμαν στις επιδρομές.  
"Ο Ρώσος αξιωματικός διεξήγαγε επιχειρήσεις στην Παλμύρα για μια εβδομάδα ανιχνεύοντας τους πιο σημαντικούς στόχους του ISIS και παρείχε τις συντεταγμένες για τα ρωσικά μαχητικά" ανέφερε στρατιωτική πηγή από την βάση Khmeimim στο Interfax.   
"Ο αξιωματικός πέθανε σαν ήρωας καλώντας τα ρωσικά μαχητικά να διεξάγουν επιδρομές κυριολεκτικά πάνω του αφού είχε περικυκλωθεί από τους τρομοκράτες" τόνισε.    
Alexander Prokhorenko died heroically, causing the brunt.
Father Alexander (pictured right) also wore a military uniform.
Με τον πατέρα του
Alexander Prokhorenko the Russian 'Rambo'
Alexander Prokhorenko the Russian 'Rambo'
At Alexander in the family a lot of military and he always wanted to be.
Alexander and his wife Catherine.
Με την πολυαγαπημένη του σύζυγο Κατερίνα η οποία περιμένει το παιδί του που δεν θα γνωρίσει ποτέ τον ήρωα πατέρα του.
Ακολουθεί το βίντεο από τον γάμο του με την Κατερίνα:
Ο θάνατός του και ο τρόπος με τον οποίο έλαβε χώρα συγκίνησε ακόμα και τα δυτικά ΜΜΕ τα οποία ασχολήθηκαν εκτενώς με τον Ρώσο ήρωα καθώς αποτλεί παράδειγμα αυταπάρνησης και αυτοθυσίας στην σημερινή εποχή που όμοιό του δεν έχει παρουσιαστεί εδώ και δεκαετίες με εξαίρεση βέβαια τους ίδιους τους Σύρους στρατιώτες που στωικά πολεμούν και πεθαίνουν επί 4 έτη πολεμώντας κατά των εισβολεών της χώρας.
Δείτε αφιερώματα στην Mirror και στο Sputnik.
"Ο Alexander Prokorenko,που ζήτησε να βομβαρδιστεί η θέση του στην Παλμύρα έχει μια έγκυο γυναίκα πίσω στην πατρίδα" αναφέρει η Komsomolskaya Pravda.
"Κανέις δεν γνώριζε ακριβώς τι ακριβώς έκανε ο Sasha (Alexander) που υπηρετούσε κάπου στις ειδικές δυνάμεις" είπε η Natalya Meshkova, διευθύντρια στο γυμνάσιο του Gorodetskoy ,όπου και αποφοίτησε ο Αλεξάντερ.
"Αποφοίτησε από το σχολείο μας με αργυρό μετάλιο, ήταν πρώτος σε όλους τους διαγωνισμούς του σχολείου τους οποίους κέρδισε το γυμνάσιό μας χάρις σε αυτόν. Ήταν από αυτούς τους τύπους που ποτέ δεν φοβόντουσαν ανεξάρτητα από την κατάσταση."
"Το σχολείο θα πάρει το όνομά του" είπε η Nadezhda Rusinova, μια εκ των καθηγητριών.
Έτσι ο ΑΛεξάντερ πέρασε στην συλλογική Μνήμη όλων (Ρώσων και Δυτικών)
Συγκεκριμένα από 20-23 Μαρτίου τα ρωσικά μαχητικά πραγματοποίησαν 41 επιδρομές κτυπώντας 146 στόχους τρομοκρατών γύρω από την Παλμύρα ανακοίνωσε το ρωσικό Υπουργείο Άμυνας.
Oι διάλογοι έχουν αναρτηθεί στο αξιόπιστο dimpenews.com το οποίο έχει εξειδικευθεί σε θέματα Μέσης Ανατολής.
Cgu
Αξιωματικός: Είμαι σε κίνδυνο, επαναλαμβάνω είμαι σε κίνδυνο.
Κέντρο: παρακαλώ επαναλάβετε και επιβεβαιώστε
 Αξιωματικός: Με έχουν εντοπίσει, μου ρίχνουν από παντού, είμαι στόχος, αίτημα εκκένωσης αμέσως
Κέντρο: αίτηση εκκένωσης αναγνώρισε
Αξιωματικός: παρακαλώ επισπεύστε έχω ελάχιστα πυρομαχικά, δεν μπορώ να τους κρατήσω για πάρα πολύ ακόμα, παρακαλώ επίσπευση
Κέντρο: Επιβεβαιώθηκε, να τους κρατήσετε μακριά, να συνεχίσετε να ανταποδίδετε τα πυρά, πηγαίνετε σε ασφαλή θέση,η εναέρια υποστήριξη είναι σε παρακολούθηση, οι συντεταγμένες
Αξιωματικός: (δίνει τις συντεταγμένες)
Κέντρο: επαναλαμβάνει συντεταγμένες ΕπιβεβαιώνειCgu
Αξιωματικός: επιβεβαιώστε, παρακαλώ επισπεύστε τελειώνουν τα πυρομαχικά με έχουν περικυκλώσει τα  καθάρματα
Κέντρο: 12 λεπτά θα χρειαστούν μέχρι την εκκένωση, να επιστρέψετε σε ασφαλή γραμμή, επαναλαμβάνω επιστροφή σε ασφαλή γραμμή
Αξιωματικός: είναι κοντά, είμαι περικυκλωμένος, αυτό μπορεί να είναι το τέλος, πείτε στην οικογένειά μου, τους αγαπώ πολύ
Κέντρο: επιστρέψτε στην πράσινη γραμμή, να συνεχίσετε την ανταπόδοση πυρών, η βοήθεια είναι καθ οδόν και καλύπτετε από αεροπορική υποστήριξη
Αξιωματικός: αδύνατον είμαι περικυκλωμένος, είναι τόσα πολλά αυτά τα καθάρματα
Κέντρο:σε 10 λεπτά, να επιστρέψετε στην πράσινη γραμμή
Αξιωματικός: Δεν μπορώ είναι γύρω μου και με έχουν εγκλωβίσει, παρακαλώ βιαστείτε
Κέντρο: μετακινηθείτε προς την πράσινη γραμμή, επιστρέψτε στην πράσινη γραμμή
Αξιωματικός:εφθασαν, διεξάγετε την αεροπορική επιδρομή τώρα παρακαλώ βιαστείτε, αυτό είναι το τέλος, πείτε στην οικογένειά μου ότι εγώ τους αγαπώ και ότι έχασα τη ζωή μου πολεμώντας για την πατρίδα μου.
Κέντρο: δεν είστε στην πράσινη γραμμή
Αξιωματικός:σας παρακαλώ , είμαι περικυκλωμένος, βρίσκονται εντός, δεν θέλω να με πάρουν και να με διαπομπέυσουν διεξάγετε την αεροπορική επιδρομή, θα διαπομπεύσουν εμένα και την στολή μου. Θέλω να πεθάνω με αξιοπρέπεια και να πάρω όλα αυτά τα καθάρματα μαζί μου. Παρακαλώ τελευταία μου επιθυμία, διεξάγετε την αεροπορική επιδρομή, ειδάλλως θα με σκοτώσουν.
Κέντρο: επιβεβαιώστε το αίτημά σας
Αξιωματικός: αυτοί έξω έξω, αυτό είναι το τέλος διοικητής, ευχαριστώ εσάς, ενημερώστε την οικογένειά μου και τη χώρα μου, τους αγαπώ. Πείτε τους ήμουν γενναίος και αγωνίστηκα μέχρι το τέλος.Παρακαλώ να φροντίσετε την οικογένειά μου, να εκδικηθείτε για το θάνατό μου, διοικητή αντίο, πείτε στην οικογένειά μου τους αγαπώ
Κέντρο: διαταγή αεροπορικής επιδρομής.
Tupolev Tu-22 long-range strategic bombers of the Russian Air Force's long-range aviation carry out airstrikes against ISIS targets in Syria
Aυτή η εικόνα ήταν η τελευταία που είδε ο Αλεξάντερ σκεπτόμενος την έγκυο γυναίκα του και το παιδί που δεν θα έβλεπε ποτέ. Μια ανάμνηση που για αυτόν θα ήταν μια Αιωνιότητα.
pronews.gr

2 σχόλια:

  1. Τιμή και Δόξα στον Ήρωα Ρώσο Αξιωματικό που έπεσε υπερασπιζόμενος με την ζωή του την αρχαία Παλμύρα . Τιμή και Δόξα στον Ήρωα ALEXANXER που πολέμησε τους σκοταδιστές ισλαμοφασίστες των αμερικανοσιωνιστών και έπεσε σαν Ημίθεος . ΑΡΚΑΔΑΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ΜΠΡΑΒΟ ΣΤΟΝ ΗΡΩΑ!!!
    και οι ΈΛΛΗΝΕΣ κάποτε είχαμε (έχουμε ακόμα άραγε;) ήρωες, τώρα έχουμε μπουχέσες καμμένους και τσογλάνια καταληψίες...αυτά!!!
    ΤΕΤΡΑΧΤΥΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή