Πέμπτη 24 Μαρτίου 2016

ΣΥΓΚΛΟΝΙΖΕΙ ΓΝΩΣΤΗ ΕΛΛΗΝΙΔΑ ΗΘΟΠΟΙΟΣ: "ΕΠΑΘΑ ΑΚΑΤΑΣΧΕΤΗ ΑΙΜΟΡΡΑΓΙΑ ΠΡΙΝ ΑΝΕΒΩ ΣΤΗ ΣΚΗΝΗ ΚΑΙ ΤΟ ΜΩΡΟ ΜΟΥ ΧΑΘΗΚΕ"!!!


Συνέντευξη στο περιοδικό YES και τον Ανδρέα Θεοδώρου παραχώρησε...

η Γιούλη Ηλιοπούλου, η οποία αναφέρθηκε στο τραγικό περιστατικό, όπου απέβαλε λίγο πριν ανέβει στη σκηνή.

Ποια ήταν η πιο δύσκολη στιγμή σου στο σανίδι;

Είχα μια εγκυμοσύνη, έπαθα παλινδρόμηση λίγο πριν ανέβω στη σκηνή, έχασα πάρα πολύ αίμα και αν ήμουν μακριά από την Αθήνα θα πέθαινα. Είχα ακατάσχετη αιμορραγία. Πήγα στο νοσοκομείο, το μωρό χάθηκε, μου έκαναν μεταγγίσεις και την επόμενη μέρα έπρεπε να παίξω.

Ενώ κινδύνευσες να πεθάνεις;

Ναι, τη μεθεπόμενη μέρα πήγα στην παράσταση. Ήμουν χλωμή, κίτρινη, ζαλιζόμουν, αλλά έπρεπε να πάω στη θέση μου. Ετοιμαζόμουν να ανέβω στη σκηνή, αλλά ο Σωτήρης Μουστάκας, που παίζαμε τότε μαζί, δεν με άφησε. Μου είπε πως δεν μπορείς να ανέβεις στη σκηνή και να πεθάνεις για τίποτα και για κανέναν. 

Το διαβάσαμε στο zappit και στο ourlife.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου