Δευτέρα 18 Απριλίου 2016

"ΑΝ ΤΙΣ ΖΩΓΡΑΦΙΕΣ ΑΥΤΕΣ ΠΟΥ ΔΕΧΝΕΙ Ο ΠΑΠΑΣ ΤΙΣ ΕΧΟΥΝ ΦΤΙΑΞΕΙ ΠΡΟΣΦΥΓΟΠΟΥΛΑ, ΤΟΤΕ ΕΓΩ ΕΙΜΑΙ ΚΙΝΕΖΟΣ ΝΑΥΤΗΣ"! ΔΕΙΤΕ....

γράφει η Ντορέτα Πέππα
Αν αυτές τις ζωγραφιές τις έχουν φτιάξει παιδάκια (προσφυγόπουλα, υποτίθεται) εγώ τότε είμαι Κινέζος ναύτης! Είναι φτιαγμένες από εξαιρετικά δεξιοτέχνη σκιτσογράφο, που μιμείται την παιδική ζωγραφιά, αλλά η τέχνη του βγαίνει, θέλει δε θέλει. Κι εκείνος ο Πάπας πια, τι κλάμα, τι οδυρμός, τι... συγκίνηση, τι...




 ηθοποιάρα!!!! Μα για τόσο ηλίθιους μάς έχουν ώστε να μην καταλαβαίνουμε πόσο, μα πόοοοοοσο καραστημένα είναι όλα αυτά;;;; Άντ' από κει, λεχρίτες!

3 σχόλια:

  1. ΕΤΣΙ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΑ ΔΕΝ ΓΙΝΕΤΑΙ!!!
    ΟΙ ΥΠΟΧΘΟΝΙΟΙ ΜΑΣ ΕΧΟΥΝ ΚΥΚΛΩΣΕΙ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ΑΝΩΝΥΜΕ ΕΙΜΑΣΤΕ ΟΛΟΙ ΕΝΑΝΤΙΟΝ ΤΩΝ ΝΕΟΤΑΞΙΤΩΝ
    Ο ΔΕ ΡΑΤΣΙΣΤΗΣ Πάπας να τιμωρηθει.ΟΥΣΤ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Εννοείται, καλή μου κυρία, ότι μας έχουν για ηλίθιους.
    Εσείς, δηλαδή, μας έχετε για έξυπνους;

    Ποιος άλλος λαός θα ξημεροβραδιαζότανε στις καφετέριες, στα μπαρ και στη Μύκονο χωρίς να τον νοιάζει αν θα έχει να φάει αύριο, και δεν θα έβγαινε στο δρόμο με κουμπούρια;

    Προφανώς λοιπόν, ή είμαστε επιεικώς ηλίθιοι ή πάρα πάρα πολύ βολεμένοι.

    Μ.Δ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή