Παρασκευή 10 Ιουνίου 2016

ΒΙΝΤΕΟ-ΝΤΟΚΟΥΜΕΝΤΟ! Ο ΣΠΑΡΑΓΜΟΣ ΤΗΣ ΜΑΝΑΣ ΤΟΥ ΜΑΥΡΙΚΟΥ: "ΠΑΕΙ ΤΟ ΠΑΙΔΙ ΜΟΥ, ΚΑΗΚΕ. ΤΑΚΗ ΜΟΥ ΣΕ ΦΑΓΑΝΕ"!!!

Εν αναμονή για την οδυνηρή διαδικασία της αναγνώρισης του πτώματος βρίσκονται η σύζυγος και η μητέρα του Παναγιώτη Μαυρίκου.
Η γυναίκα του εκδότη της εφημερίδας «Ακρόπολη» βρίσκεται στο...

νοσοκομείο ΚΑΤ, μαζί με τη μητέρα του, η οποία δεν μπορεί να συγκρατήσει τη θλίψη και την οργή που την έχει κυριεύσει από το χαμό του παιδιού της, το μεσημέρι της Πέμπτης, μέσα στο αυτοκίνητό του, στην Αττική Οδό.
Με τα μάτια κόκκινα από το κλάμα, η γυναίκα δεν μπορεί να πιστέψει τι έγινε στο παιδί της, και καθώς περιμένει να δει αν όντως το παιδί της είναι αυτό που κάηκε ζωντανό μέσα στην Porsche Cayenne, υπάρχουν στιγμές που δεν μπορεί να συγκρατηθεί και φωνάζει από οργή: «Που είσαι Τάκη;», για να συνεχίσει σε άλλη στιγμή: «Πάει ο Τάκης μου. Κάηκε το παιδί μου».
Σε άλλες στιγμές η καταρρακωμένη γυναίκα πετά ευθύνες, φωνάζοντας: «Τάκη μου σε φάγανε, σε κάψαν ζωντανό», ενώ σε άλλο σημείο εξομολογείται, ότι ο Μαυρίκος της έλεγε πως κάποιοι του ζητούσαν λεφτά: «Λεφτά μου ζητάνε μαμά».
Σύμφωνα με τις πληροφορίες, ενώ δεν έχει ακόμα γίνει η διαδικασία της αναγνώρισης, έδειξαν στη γυναίκα του Παναγιώτη Μαυρίκου, ένα σταυρό και εκείνη διαπίστωσε ότι είναι ένας σταυρός που ανήκε στο σύζυγό της.



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου