Σάββατο 2 Ιουλίου 2016

ΕΙΔΗΣΗ-ΣΟΚ ΓΙΑ ΤΟΝ ΝΤΟΥΣΑΝ ΙΒΚΟΒΙΤΣ! ΤΙ ΣΥΝΕΒΗ ΣΤΟΝ SUPER ΕΠΙΤΥΧΗΜΕΝΟ ΣΕΡΒΟ ΤΕΧΝΙΚΟ; ΒΙΝΤΕΟ!

Η Εφές Αναντολού έμελλε τελικά να είναι ο τελευταίος σταθμός του Ντούσαν Ίβκοβιτς, που στα 72 του πήρε την απόφαση να εγκαταλείψει...

τους πάγκους. Όπως ανέφερε ο ίδιος αυτή η απόφαση ήταν λογική, μελετημένη και δύσκολη καθώς η προπονητική ήταν όλη του η ζωή.
Αναλυτικά η δήλωση του Ντούντα:
«Η δουλειά του προπονητή περιλαμβάνει κάθε μέρα σημαντικές και δύσκολες αποφάσεις. Όταν όμως η δουλειά αποτελεί και μεγάλη αγάπη, τα βγάζεις πέρα, παρά τις δυσκολίες. Η τελευταία μου απόφαση να αποσυρθώ είναι λογική, μελετημένη, αλλά και δύσκολη. Το μπάσκετ και η προπονητική δεν ήταν μέρος της ζωής μου, αλλά ολόκληρη η ζωή μου. Ήταν μια διαρκής σχέση. Κοιτώντας πίσω, θέλω να ευχαριστήσω όλους τους συνεργάτες μου και κυρίως τους παίκτες για το σεβασμό, την εμπιστοσύνη και την έμπνευση. Πάντα έλεγα πως με ενοχλεί να ακούω ότι δημιούργησα παίκτες. Εγώ απλώς τους έδωσα μία ευκαιρία και εκείνοι την αξιοποίησαν. Φυσικά, δεν μπορώ και δεν πρόκειται να πω ποτέ αντίο στο μπάσκετ».
sportdog.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου